e-service vraagje
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Het klinkt misschien dom, maar ik vind op geen enkele factuur een referentie van een activatiecode terug. Ik heb juist een factuur van 6/7/2006 voor me liggen en hier vind ik niets op terug. Iemand een idee ?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Inderdaad, staat rechts net boven het aangehechte overschrijvingsformulier (in een grijs vakje).meon schreef:Ik heb er nu niet meteen eentje in de buurt, maar het staat ergens helemaal onderaan, en slecht op 1 blad.
-
- Elite Poster
Betaling werkt via domiciliëring. Ik heb dus gewoon een wit vlak vanonder met "betaling wordt aan uw financiele instelling gevraagd"
mja het kan goed zijn dat ik een verkeerde rekening voor me heb.
mja het kan goed zijn dat ik een verkeerde rekening voor me heb.
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 22 keer
met domicliering staat er bij mij rechts onder (helemaal beneden)
e-services avtivatie code
dit is het blad van de factuur waar op staat totaal te betalen
uw financiele instelling wordt verzocht om deze som....
e-services avtivatie code
dit is het blad van de factuur waar op staat totaal te betalen
uw financiele instelling wordt verzocht om deze som....
Het staat er inderdaad op, ongeacht de betalingswijze..crapiecorn schreef:Het klinkt misschien dom, maar ik vind op geen enkele factuur een referentie van een activatiecode terug. Ik heb juist een factuur van 6/7/2006 voor me liggen en hier vind ik niets op terug. Iemand een idee ?
je vind deze onderaan juist aan het afscheurstrookje voor degenen met overschrijving
en ongeveer op dezelfde plaats voor domilicaite. (juist boven de kleine lettertjes

FlyingDoc, The real and Only one
is back!
----
is back!
----
-
- Elite Poster
Ja, beetje laat, maar op de nieuwe factuur heb ik deze wel gevonden.
Nieuw probleem :
Als ik ingelogd ben op de e-services website herkent deze me niet als skynet adsl klant. Voor de Itunes code heb ik al een e-mail met het formulier wat er bij hoorde gestuurd. Maar voor de gratis domein naam zie ik zo niets.
Nieuw probleem :
Als ik ingelogd ben op de e-services website herkent deze me niet als skynet adsl klant. Voor de Itunes code heb ik al een e-mail met het formulier wat er bij hoorde gestuurd. Maar voor de gratis domein naam zie ik zo niets.
- Bijlagen
-
- es.JPG
- (207.55 KiB) 66 keer gedownload
-
- Elite Poster
Veel moeite voor een paar crappy services. Ik had zo iets van ik betaal er voor dus ik zal het maar gebruiken. Maar een halfuur daarvoor aan de telefoon hangen is me iets teveel van het goede 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
't Is gratiscrapiecorn schreef:Veel moeite voor een paar crappy services. Ik had zo iets van ik betaal er voor dus ik zal het maar gebruiken. Maar een halfuur daarvoor aan de telefoon hangen is me iets teveel van het goede

't Is ook nooit goed

If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
Je bedoelt inbegrepen in je abbo ?
is iets heel anders dan gratis