Wanneer ik op bep. sites doorklik (ook bij Userbase bvb)., dan blijft IE soms maar tot in het oneindige dezelfde pagina openen, telkens in een nieuw venster. Het gebeurt niet altijd, en enkel sinds ik noodgedwongen van Outlook Express naar Outlook ben overgestapt.
Wat kan ik hiertegen doen?
Probleem Internet Explorer
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Blijkbaar heb je wel meer gekke problemen... ben je zeker dat je geen virus of andere troep op je PC hebt ?
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
Ik heb Norton antivirus draaien, Spamfighter, Spywaredoctor, Adaware... doe regelmatig volledige scans. 't Zou mij verwonderen dus.r2504 schreef:Blijkbaar heb je wel meer gekke problemen... ben je zeker dat je geen virus of andere troep op je PC hebt ?
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
lol, 'k dacht juist hetzelfde als Kwabber 
edit : Mozilla suite, dan hebde direct het hele pakket
( met oa. FireFoxen Thunderbird)

edit : Mozilla suite, dan hebde direct het hele pakket
( met oa. FireFoxen Thunderbird)
Laatst gewijzigd door Robbe 26 jul 2006, 18:00, in totaal 1 gewijzigd.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Lossen jullie zo een probleem op?
Je kan proberen of je met een andere browser hetzelfde probleem hebt, maar dat lost het probleem in Internet Explorer niet op.
Hoe stop je dan het openen van nieuwe vensters als dit oneindig gebeurt?christel schreef:Wanneer ik op bep. sites doorklik (ook bij Userbase bvb)., dan blijft IE soms maar tot in het oneindige dezelfde pagina openen, telkens in een nieuw venster. Het gebeurt niet altijd, en enkel sinds ik noodgedwongen van Outlook Express naar Outlook ben overgestapt. Wat kan ik hiertegen doen?
- Robbe
- El Robre
Nee, maar het is wel een manier om problemen te vermijden, als ze enkel bij IE, Outlook of OE zouden voorkomen.d-fens schreef:Lossen jullie zo een probleem op?
Je kan proberen of je met een andere browser hetzelfde probleem hebt, maar dat lost het probleem in Internet Explorer niet op.
-
- Plus Member
Naar Taakbeheer gaan en oneindig keer op "Taak beëindigen" klikkend-fens schreef:Hoe stop je dan het openen van nieuwe vensters als dit oneindig gebeurt?christel schreef:Wanneer ik op bep. sites doorklik (ook bij Userbase bvb)., dan blijft IE soms maar tot in het oneindige dezelfde pagina openen, telkens in een nieuw venster. Het gebeurt niet altijd, en enkel sinds ik noodgedwongen van Outlook Express naar Outlook ben overgestapt. Wat kan ik hiertegen doen?

En vooral: proberen sneller te zijn dan het programma!
- Robbe
- El Robre
om snel vensters te kunnen sluiten, is ctrl F4 wel handig ofchristel schreef:Naar Taakbeheer gaan en oneindig keer op "Taak beëindigen" klikkend-fens schreef:Hoe stop je dan het openen van nieuwe vensters als dit oneindig gebeurt?christel schreef:Wanneer ik op bep. sites doorklik (ook bij Userbase bvb)., dan blijft IE soms maar tot in het oneindige dezelfde pagina openen, telkens in een nieuw venster. Het gebeurt niet altijd, en enkel sinds ik noodgedwongen van Outlook Express naar Outlook ben overgestapt. Wat kan ik hiertegen doen?
En vooral: proberen sneller te zijn dan het programma!
via "Taskbar and Start Menu Properties" > "Group similar taskbar buttons", aan te vinken, en dan kan je de volledige groep sluiten.
Als ik dit al lees kan ik enkel dit aanbevelenr2504 schreef:Blijkbaar heb je wel meer gekke problemen... ben je zeker dat je geen virus of andere troep op je PC hebt ?
- Backup maken van je belangrijkste bestanden
-format C
-Alles opnieuw installeren
klinkt hard maar als je zoveel problemen hebt blijf je met miserie zitten.
Greetz
Weetgraag

"Carpe Diem"
-
- Plus Member
Het is gewoon hetzelfde ventster dat telkens blijft openen, er moet zich dus geen nieuw venster openend-fens schreef:Openen de nieuwe vensters zich omdat er normaalgesproken ook één nieuw venster zou geopend worden of zou de pagina in hetzelfde venster geopend moeten worden?
-
- Plus Member
Kan ik momenteel niet. Als ik eens heel veel tijd heb misschien...Weetgraag schreef:Als ik dit al lees kan ik enkel dit aanbevelenr2504 schreef:Blijkbaar heb je wel meer gekke problemen... ben je zeker dat je geen virus of andere troep op je PC hebt ?
- Backup maken van je belangrijkste bestanden
-format C
-Alles opnieuw installeren
klinkt hard maar als je zoveel problemen hebt blijf je met miserie zitten.
Greetz
Weetgraag