Ik heb zonet Outlook mijn standaard e-mailprogramma gemaakt ipv Outlook Express. Heb blijkbaar nog wat last van kinderziektes, want bij het binnenhalen van mijn post blokkeert de heleboel telkens weer. Binnenhalen met OE lukt dan weer wel. Ook bep. mails (naar een forum) worden mij teruggestuurd met de melding dat ze niet bezorgd kunnen worden.
Iemand een tip, want ik hang hier stilaan bijna krijsend in de gordijnen!
Dummy
Problemen Outlook
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
Van Outlook zelf. Ik kreeg het ding niet afgesloten, er werd telkens een foutenrapport opgemaakt. Telkens bij het binnenhalen van dezelfde post.meon schreef:Komen de foutmeldingen van de server, of van Outlook zelf?
Toen ik dezelfde mails via OE probeerde binnen te halen, lukte het wel.
-
- Plus Member
OK, heb ik gevonden en uitgevoerd!Weetgraag schreef:Bij Outlook 2003 heb je een optie in de help(taakbalk) "Analyse en herstel"
misschien de moeite om het te proberen, ik weet niet of dit in andere versies zo is??
Greetz
Weetgraag
-
- Plus Member
Niemand geen tips meer?christel schreef:OK, heb ik gevonden en uitgevoerd!Weetgraag schreef:Bij Outlook 2003 heb je een optie in de help(taakbalk) "Analyse en herstel"
misschien de moeite om het te proberen, ik weet niet of dit in andere versies zo is??
Greetz
Weetgraag
Misschien eens de cd van Office insteken en een herstel doe van de installatie van het gehele packet.
Anders zie ik geen nadere oplossing dan office er gans af te halen
en opnieuw te installeren, dit wil wel eens lukken.
Greetz
Weetgraag
Greetz
Weetgraag

"Carpe Diem"
-
- Plus Member
OK, dat doen we dan maar eens weer...Weetgraag schreef:Misschien eens de cd van Office insteken en een herstel doe van de installatie van het gehele packet.
Greetz
Weetgraag