Ik heb nu het abonnement "ADSL Go Internet" bij Belgacom. Ik kan, via Selfcare.belgacom.be, mijn abonnement optimaliseren door dat aan te kruisen bij optimalisatie.
Ik kan hem optimaliseren naar ADSL Plus.
Mijn vraag is nu of ik hiervoor enige kosten zal aangerekend krijgen. (Installatiekosten?) En zal dit dan ook direct gebeuren? (na 36u; bij ip change; bij router restart; ...) Zoals het bijkopen van een Volume Pack.
Laat iets weten.
Kosten bij optimaliseren abonnement?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Ik zou je aanraden om niet over te gaan naar ADSL Plus, je betaalt maandelijks een hoop meer zonder grote verschillen met ADSL Go. Die 5 GB extra per maand koop je dan beter als volume pack.Termino schreef:Ik heb nu het abonnement "ADSL Go Internet" bij Belgacom. Ik kan, via Selfcare.belgacom.be, mijn abonnement optimaliseren door dat aan te kruisen bij optimalisatie.
Ik kan hem optimaliseren naar ADSL Plus.
Mijn vraag is nu of ik hiervoor enige kosten zal aangerekend krijgen. (Installatiekosten?) En zal dit dan ook direct gebeuren? (na 36u; bij ip change; bij router restart; ...) Zoals het bijkopen van een Volume Pack.
Laat iets weten.
Hou er rekening mee dat wanneer je overgaat naar ADSL Plus je weer een jaar vasthangt aan Skynet! Een jaar is lang als je plots wil overschakelen naar een andere provider.
Informeer eens bij de klantendienst van Belgacom: 080022800.
Als ik nog goed kan tellen heb je bij een GO 10GB en bij een PLUS 30GB wat een verschil maakt van 20GB. (en niet 5GB zoals in de vorige post)
Andere verschillen:
* 4 pc's i.p.v. 1
* 8 mailboxen i.p.v. 4
* Belgacom PC Security
* Belgacom Net Voyager
Als ik nog goed kan tellen heb je bij een GO 10GB en bij een PLUS 30GB wat een verschil maakt van 20GB. (en niet 5GB zoals in de vorige post)
Andere verschillen:
* 4 pc's i.p.v. 1
* 8 mailboxen i.p.v. 4
* Belgacom PC Security
* Belgacom Net Voyager
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Ja kan zoveel pc's aansluiten als je wilt op je eigen netwerk. Belgacom moet daar niet op toezien, het is in mijn ogen enkel een (aanbevolen) aanwijzing.StB schreef:Andere verschillen:
* 4 pc's i.p.v. 1
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Het kan ja, maar het is niet omdat het kan dat het mag.Ken schreef:Ja kan zoveel pc's aansluiten als je wilt op je eigen netwerk. Belgacom moet daar niet op toezien, het is in mijn ogen enkel een (aanbevolen) aanwijzing.StB schreef:Andere verschillen:
* 4 pc's i.p.v. 1
Je kan ook 200 km/h rijden, maar mag het?