Kosten bij optimaliseren abonnement?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Termino
Starter
Starter

Ik heb nu het abonnement "ADSL Go Internet" bij Belgacom. Ik kan, via Selfcare.belgacom.be, mijn abonnement optimaliseren door dat aan te kruisen bij optimalisatie.

Ik kan hem optimaliseren naar ADSL Plus.

Mijn vraag is nu of ik hiervoor enige kosten zal aangerekend krijgen. (Installatiekosten?) En zal dit dan ook direct gebeuren? (na 36u; bij ip change; bij router restart; ...) Zoals het bijkopen van een Volume Pack.

Laat iets weten.
area32
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Termino schreef:Ik heb nu het abonnement "ADSL Go Internet" bij Belgacom. Ik kan, via Selfcare.belgacom.be, mijn abonnement optimaliseren door dat aan te kruisen bij optimalisatie.

Ik kan hem optimaliseren naar ADSL Plus.

Mijn vraag is nu of ik hiervoor enige kosten zal aangerekend krijgen. (Installatiekosten?) En zal dit dan ook direct gebeuren? (na 36u; bij ip change; bij router restart; ...) Zoals het bijkopen van een Volume Pack.

Laat iets weten.
Ik zou je aanraden om niet over te gaan naar ADSL Plus, je betaalt maandelijks een hoop meer zonder grote verschillen met ADSL Go. Die 5 GB extra per maand koop je dan beter als volume pack.

Hou er rekening mee dat wanneer je overgaat naar ADSL Plus je weer een jaar vasthangt aan Skynet! Een jaar is lang als je plots wil overschakelen naar een andere provider.
StB
Plus Member
Plus Member

Informeer eens bij de klantendienst van Belgacom: 080022800.

Als ik nog goed kan tellen heb je bij een GO 10GB en bij een PLUS 30GB wat een verschil maakt van 20GB. (en niet 5GB zoals in de vorige post)

Andere verschillen:
* 4 pc's i.p.v. 1
* 8 mailboxen i.p.v. 4
* Belgacom PC Security
* Belgacom Net Voyager
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

StB schreef:Andere verschillen:
* 4 pc's i.p.v. 1
Ja kan zoveel pc's aansluiten als je wilt op je eigen netwerk. Belgacom moet daar niet op toezien, het is in mijn ogen enkel een (aanbevolen) aanwijzing.
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ken schreef:
StB schreef:Andere verschillen:
* 4 pc's i.p.v. 1
Ja kan zoveel pc's aansluiten als je wilt op je eigen netwerk. Belgacom moet daar niet op toezien, het is in mijn ogen enkel een (aanbevolen) aanwijzing.
Het kan ja, maar het is niet omdat het kan dat het mag.
Je kan ook 200 km/h rijden, maar mag het?
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”