playstation 2 games op de pc
-
- Plus Member
een vraagje hoe kan je nu playstation 1 en 2 games spelen op de pc zoek al erg lang maar nog niets gevonden
-
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 473 keer
- Bedankt: 664 keer
Ben ik niet mee eens. Zo lang je de spellen origineel in bezit hebt, is daar niks illegaals aan. Als je dus een emulator vindt voor PC die playstation-spellen kan spelen, kan je die zwarte cd's op je pc spelen. Alleen, ik ken er dus geen.ditCh schreef:Niet ... das illegaalgammo688 schreef:een vraagje hoe kan je nu playstation 1 en 2 games spelen op de pc zoek al erg lang maar nog niets gevonden
Slotje van mij part !
Op naar google dan maar: playstation emulator
-
- Pro Member
Een playstation 1 emulator bestaat al een tijdje, een PS2 emulator bestaat gewoon weg NIET !!!meon schreef:Ben ik niet mee eens. Zo lang je de spellen origineel in bezit hebt, is daar niks illegaals aan. Als je dus een emulator vindt voor PC die playstation-spellen kan spelen, kan je die zwarte cd's op je pc spelen. Alleen, ik ken er dus geen.ditCh schreef:Niet ... das illegaal ;)gammo688 schreef:een vraagje hoe kan je nu playstation 1 en 2 games spelen op de pc zoek al erg lang maar nog niets gevonden
Slotje van mij part !
Op naar google dan maar: playstation emulator
PS: Als jij al lang aan het zoeken bent, dan ben jij gewoon STEKEBLIND
PS2: In google "psx emulator" ingeven en de EERSTE LINK !!
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
-
- Plus Member
gewoon zeggen ik heb liever een programma want een emu hapert veel en is er echt geen oplosing voor ps 2 games te spelen op de pc zonder emu
-
- Elite Poster
Het is niet native voor de PC.. daarom heb je een emu nodig.gammo688 schreef:gewoon zeggen ik heb liever een programma want een emu hapert veel en is er echt geen oplosing voor ps 2 games te spelen op de pc zonder emu
Wat jij zoekt is een .... (raad maar) .. PS2!
-
- Plus Member
maar bestaat er al een ps2 emu die werkt of die toch al bijna werkt of dat ze er nog aan bezig zijn en bijna af is
-
- Pro Member
Dat was 5 jaar geleden ook al zo....gammo688 schreef:maar bestaat er al een ps2 emu die werkt of die toch al bijna werkt of dat ze er nog aan bezig zijn en bijna af is
Een emulator is trouwens ook een "programma", en zonder emulator kan je dat niet.
Waarom iemand trouwens PSX of PS2 games op een PC zou willen spelen is mij een raadsel !
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
-
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 473 keer
- Bedankt: 664 keer
Waarom iemand spelletjes op een televisietoestel zou willen spelen is mij een raadsel!X-2datop schreef:Waarom iemand trouwens PSX of PS2 games op een PC zou willen spelen is mij een raadsel !
Door een PSX te emuleren via gratis software moet je geen PSX kopen natuurlijk ...
Gameplay (een controller bvb) kan ook op een pc.
Nu, gelijk ge zegt: ge hebt niet veel reden om PSX-spelletjes op een recente pc te willen spelen, tenzij omwille van nostalgie.