playstation 2 games op de pc

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
gammo688
Plus Member
Plus Member

Bericht

een vraagje hoe kan je nu playstation 1 en 2 games spelen op de pc zoek al erg lang maar nog niets gevonden
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 40 keer

Bericht

gammo688 schreef:een vraagje hoe kan je nu playstation 1 en 2 games spelen op de pc zoek al erg lang maar nog niets gevonden
Niet ... das illegaal ;)

Slotje van mij part !
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 473 keer
Bedankt: 664 keer
Provider

Bericht

ditCh schreef:
gammo688 schreef:een vraagje hoe kan je nu playstation 1 en 2 games spelen op de pc zoek al erg lang maar nog niets gevonden
Niet ... das illegaal ;)

Slotje van mij part !
Ben ik niet mee eens. Zo lang je de spellen origineel in bezit hebt, is daar niks illegaals aan. Als je dus een emulator vindt voor PC die playstation-spellen kan spelen, kan je die zwarte cd's op je pc spelen. Alleen, ik ken er dus geen.
Op naar google dan maar: playstation emulator
X-2datop
Pro Member
Pro Member

Bericht

meon schreef:
ditCh schreef:
Niet ... das illegaal ;)

Slotje van mij part !
Ben ik niet mee eens. Zo lang je de spellen origineel in bezit hebt, is daar niks illegaals aan. Als je dus een emulator vindt voor PC die playstation-spellen kan spelen, kan je die zwarte cd's op je pc spelen. Alleen, ik ken er dus geen.
Op naar google dan maar: playstation emulator
Een playstation 1 emulator bestaat al een tijdje, een PS2 emulator bestaat gewoon weg NIET !!!

PS: Als jij al lang aan het zoeken bent, dan ben jij gewoon STEKEBLIND

PS2: In google "psx emulator" ingeven en de EERSTE LINK !!
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
gammo688
Plus Member
Plus Member

Bericht

gewoon zeggen ik heb liever een programma want een emu hapert veel en is er echt geen oplosing voor ps 2 games te spelen op de pc zonder emu
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

gammo688 schreef:gewoon zeggen ik heb liever een programma want een emu hapert veel en is er echt geen oplosing voor ps 2 games te spelen op de pc zonder emu
Het is niet native voor de PC.. daarom heb je een emu nodig.
Wat jij zoekt is een .... (raad maar) .. PS2!
gammo688
Plus Member
Plus Member

Bericht

maar bestaat er al een ps2 emu die werkt of die toch al bijna werkt of dat ze er nog aan bezig zijn en bijna af is
X-2datop
Pro Member
Pro Member

Bericht

gammo688 schreef:maar bestaat er al een ps2 emu die werkt of die toch al bijna werkt of dat ze er nog aan bezig zijn en bijna af is
Dat was 5 jaar geleden ook al zo....

Een emulator is trouwens ook een "programma", en zonder emulator kan je dat niet.

Waarom iemand trouwens PSX of PS2 games op een PC zou willen spelen is mij een raadsel !

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 473 keer
Bedankt: 664 keer
Provider

Bericht

X-2datop schreef:Waarom iemand trouwens PSX of PS2 games op een PC zou willen spelen is mij een raadsel !
Waarom iemand spelletjes op een televisietoestel zou willen spelen is mij een raadsel!
Door een PSX te emuleren via gratis software moet je geen PSX kopen natuurlijk ...
Gameplay (een controller bvb) kan ook op een pc.
Nu, gelijk ge zegt: ge hebt niet veel reden om PSX-spelletjes op een recente pc te willen spelen, tenzij omwille van nostalgie.