Windows vista drivers

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo,
ik heb sinds een dikke week de windows vista beta op mijn harde schijf staan,deze werkt al vrij goed vind ik persoonlijk maar ik krijg wel telkens de melding als ik opstart dat er nieuwe hardware gevonden is en dat er een driver voor gezocht moet worden,het gaat hier volgens mij over mijn hp psc2175 printer en mijn soundmax digital audio,probleem is dat er op windows update nog geen drivers te vinden zijn,resultaat is dat ik geen volume heb in mijn windows vista en dat ik ook niets kan afprinten,kan iemand mij hierbij helpen voor deze drivers te zoeken of als iemand enige suggesties heeft deze drivers te installeren .
Alvast bedankt voor de hulp! :-o :-o :wink: :wink: :wink:
Blue-Sky
Erelid
Erelid

fieldoxide schreef:Hallo,
ik heb sinds een dikke week de windows vista beta op mijn harde schijf staan,deze werkt al vrij goed vind ik persoonlijk maar ik krijg wel telkens de melding als ik opstart dat er nieuwe hardware gevonden is en dat er een driver voor gezocht moet worden,het gaat hier volgens mij over mijn hp psc2175 printer en mijn soundmax digital audio,probleem is dat er op windows update nog geen drivers te vinden zijn
In dit bericht heeft men het over drivers.
Eens googlen kan misschien helpen. 2175 driver hp printer psc

:wink:
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 15 jun 2006, 20:48, in totaal 2 gewijzigd.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb mij al 'gek'gegoogled maar tot op heden niets gevonden van deze drivers. :wink:
flt
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Ik vrees ervoor
Misschien kan je eens proberen met vista drivers van een gelijkaardig model?
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Is er ergens een site waar je alle 'compatibele'vista drivers kan vinden?
Bedankt. :wink:
flt
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

fieldoxide schreef:Is er ergens een site waar je alle 'compatibele'vista drivers kan vinden?
Bedankt. :wink:
Net ff zitten rondneuzen op het internet en ik vrees ervoor. Op verschillende forums lees ik dat er nog meerdere mensen zijn die vista drivers zoeken voor printers/scanners/wireless producten van HP.
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Het zou een beetje onozel zijn van drivers uit te brengen voor een product dat nog niet eens gereleased is.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Voor beta testers is da zo onnozel nog ni, dan kunde direct checke of ze geen problemen geven met andere drivers enz

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
verdickt
Premium Member
Premium Member

Ik heb een weekje vista op mijn pc gehad en het ging redelijk vlot moet ik zeggen.

Tot na een weekje mijn internet explorer niet meer werkte en deze heb ik niet meer aan de praat gekregen.

Daarom heb ik opnieuw xp geïnstalleerd.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”