Ik heb hem verbonden op mijn lan modem, alcatel speed touch home.
De waarden van de modem staan standaard, eraan prutsen helpt niks aan probleem, ik heb de laatste firmware geupdate van de linksys 1.45 (voor Europa) en de laatste nieuwe drivers voor de usb adapter.
Raar probleem is dat het signaal meestal op een streepje van volle ontvangst staat, maar de snelheid laat te wensen over soms. Soms kan ik voor een paar seconden niet surfen en gaat de snelheid drastisch omlaag. Daarna is alles weer ok, herzetten van de modem/usb adapter helpt niet echt wat. (max snelheid is 290k/s maar zit ook op 4.7km van de modem pstn geen isdn)
Iemand met zelfde modem die ook deze ervaringen heeft en eventueel een oplossing weet. In theorie moet er iets bestaan zoals channel bundling, waardoor je steeds max snelheid haalt, nu haal ik op meerdere servers tegelijk tesamen +- 290k/s, als ik op een andere server enkel zit, haal ik minder, nochtans kan die server pakken meer aan, op zelfde moment met telenet (wat ik ook nog tijdelijk heb). Maar kan niet vinden waar je eventueel die channel bundling met die wireless modem moet aanleggen, ook niet in de manual.
GRaag een eventuele hint of oplossing, thanks a lot