Tweedehands portable gezocht

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Eergisteren is het mijn moederbord van mijn Acer van enkele maanden oud jammerlijk overleden. Vandaag komen ze hem onder garantie ophalen... Ik vrees dus dat ik enkele dagen PC-loos zal zijn thuis.

Daar zat ik dus gisterenavond : zweten, trillen, dubbel zien, ... kortom afkickverschijnselen à volonté :lol:

Is er iemand die zijn laptop graag kwijt wil voor een zéér democratische prijs? Het enige wat ik moet hebben is een PCMCIA ingang of een USB aansluiting, de rest is bijkomstig. 't Is vooral om mijn mails te controleren en wat te surfen.

Thnx!
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

2dehands.be & ebay.be ?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

ditCh schreef:2dehands.be & ebay.be ?
Bij Ebay moet je steeds wachten tot de veiling afloopt, en de 'Nu kopen' zijn meestal wat te hoog gegrepen qua prijs. Maar ik heb er alleszins een paar staan die ik volg...
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

khsw schreef:
ditCh schreef:2dehands.be & ebay.be ?
Bij Ebay moet je steeds wachten tot de veiling afloopt, en de 'Nu kopen' zijn meestal wat te hoog gegrepen qua prijs. Maar ik heb er alleszins een paar staan die ik volg...
Ik heb hier nog een pentium 133Mhz met 32MB ram laptop liggen, ah ja... die heeft geen usb poort... ;)
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Plaats reactie

Terug naar “Hardware”