Goede avond,
Deze week kreeg ik een mailtje van Belgacom dat ze een case hebben opgestart naar aanleiding van mijn connectie probleem op BiLan. Ik las dit berichtje 's avonds en viel uit de lucht want ik wist niet eens dat er connectie problemen waren. Ik weet zelfs niets van een BiLan connectie. Ik heb enkele weken geleden een modem aangesloten op mijn router, ik denk dat ze dat bij Belgacom hebben opgemerkt!?
Hoe kan dit?? Wat is die BiLan eigenlijk en is dit een betalend extraatje van belgacom?
alvast bedankt
Lizard King
Wat is BiLan?
-
- Member
chant Hare Krishna and be happy
-
- Starter Plus
BiLAN™ staat voor "Belgacom interconnection of Local Area Networks". Het is een volledige dienst die de verbindingen van uw verschillende sites naar de data backbone van Belgacom bestrijkt.
Maar het omvat heel wat meer dan alleen maar verbindingen.
Managed Services
Service Quality Reporting Services Internet Access Voice/Data Integration
Maar het omvat heel wat meer dan alleen maar verbindingen.
Managed Services
Service Quality Reporting Services Internet Access Voice/Data Integration
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
In het kort... het is een soort VPN voor bedrijven hun vestigingen met elkaar te verbinden.
Wel gek dat jij daar dus een mail van krijgt als je duidelijk niet weet wat het is... ik denk dan ook dat de mail naar de verkeerde persoon is gegaan.
Wel gek dat jij daar dus een mail van krijgt als je duidelijk niet weet wat het is... ik denk dan ook dat de mail naar de verkeerde persoon is gegaan.