thomson Speedtouch 530i op PSTN lijn

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
lizardking
Member
Member

Goedemorgen,

Kan iemand mij mss vertellen of de modem Thomson Speedtouch 530i op een gewone analoge (PSTN) lijn van belgacom kan aangesloten worden??

Alvast bedankt
Lizard king
chant Hare Krishna and be happy
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

op de 510 reeks staat de i voor ISDN dus zul je dit volgens mij niet op een pstn lijn in werking krijgen.

Groetn
Gimic
lizardking
Member
Member

gimic schreef:op de 510 reeks staat de i voor ISDN dus zul je dit volgens mij niet op een pstn lijn in werking krijgen.

Groetn
Gimic
Hoi Gimic, bedankt voor de info. Had ook al even opgezocht op internet en idd zou enkel voor ISDN zijn.

Bestaat dat trouwens nog ISDN, lijkt mij uitgestorven te zijn na de omschakeling naar ADSL

L.
chant Hare Krishna and be happy
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Het bestaat nog, maar het wordt weinig gebruikt. Een ISDN-lijn heeft nog weinig voordelen voor de gewone thuisgebruiker.
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Voor thuisgebruik heeft het amper nog zin ja, maar op het werk gebruiken we nog steeds ISDN-lijnen als failover voor de DSL-lijnen.

Naast het feit dat je er ook heel erg goed over kunt bellen en berichten sturen, natuurlijk :-)
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

meon schreef: Naast het feit dat je er ook heel erg goed over kunt bellen en berichten sturen, natuurlijk :-)
idd, alle bijna bedrijven zitten op ISDN, dus moeten ze niet een pstn lijntje betalen om hun internet te laten toe komen, gewoon op de isdn de syncro steken en 't is gefixt.

Gimic
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”