Configuratie SMC Barricade SMC7404BRA NE

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Smeusje
Starter
Starter

Ik heb optie multi genomen op mijn skynet go abonnement. Mijn huidige configuratie is een netwerk van 4 pc's aangeloten op een 10/100 hub, waar mijn Alcatel SpeedTouch Home ook op is aangesloten. Dit werkt op met een pc te surfen, maar niet met meerdere zelfs met Multi. Moet ik alles vervangen door een SMC Barricade 7404BRA NE., of kan het ook anders.
Hie zit het met de confihuratie voor Skynet. De SMC heb ik reeds. Zal mijn thuisnet werk nog werken wanneer ik alle pc's op die SMC aansluit?
xedion
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Afbeelding
Smeusje
Starter
Starter

Internet werkt, maar ik zie mijn andere computers in de werkgroep niet meer. Heb in de lan settings IP en DNS op automatisch gezet?
Smeusje
Starter
Starter

Het internet heb ik aan de praat gekregen, maar de pc's in de werkgroep zien elkaar niet meer. Ik kan dus geen documenten meer afdrukken op een gedeelde printer. De TCP/IP instellengen op de pc's heb ik "DNS en IP" automatisch verkrijgen ingesteld, DHCP enabled. Graag had ik de "Advanced Settings" voor Skynet bekomen, want die zeggen dat ik maar op hun site moet zoeken. De instellingen op "http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstre ... 4wbrab.php" zijn voor KPN.
Groeten Francky
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het enige verschil met deze guide en Skynet in België is:

de VPI/VCI moet 8/35 zijn in België
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”