Pagina 1 van 1

verkeerde facturatie telenet internet

Geplaatst: 08 maa 2006, 14:12
door linda
heb reeds 3 maal gebeld naar klantendienst-2maal gemaild -2aangetekende brieven-vanaf november tot nu krijg ik geen reactie
in november krijg ik fakturen op een ander accountnummer maar zelfde klantnummer en die blijven maar komen met veel te hoge bedragen
wat kan ik nog doen? ik betaal mijn 41.95 euro per maand verder
tot wie moet ik mij wenden?help :-( :x :???:

Geplaatst: 08 maa 2006, 14:16
door Maglor
Een klacht sturen via de ombudsdienst voor telecommunicatie?

Geplaatst: 08 maa 2006, 17:41
door Ken
En je domiciliƫring stoppen indien je dat hebt. Dwz, niet meer betalen tot alles recht gezet is.

Geplaatst: 08 maa 2006, 22:39
door MRC101
Maglor schreef:Een klacht sturen via de ombudsdienst voor telecommunicatie?
Ben op dit moment ook bezig met de ombudsdienst (ivm dubbele facturatie adsl), maar voorlopig nog niet veel hulp gehad, eigenlijk spelen die voorlopig alleen als "messenger" en geven ze gewoon berichten door.