verkeerde facturatie telenet internet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
linda
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 maa 2006, 13:55

heb reeds 3 maal gebeld naar klantendienst-2maal gemaild -2aangetekende brieven-vanaf november tot nu krijg ik geen reactie
in november krijg ik fakturen op een ander accountnummer maar zelfde klantnummer en die blijven maar komen met veel te hoge bedragen
wat kan ik nog doen? ik betaal mijn 41.95 euro per maand verder
tot wie moet ik mij wenden?help :-( :x :???:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Een klacht sturen via de ombudsdienst voor telecommunicatie?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4373
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

En je domiciliëring stoppen indien je dat hebt. Dwz, niet meer betalen tot alles recht gezet is.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Maglor schreef:Een klacht sturen via de ombudsdienst voor telecommunicatie?
Ben op dit moment ook bezig met de ombudsdienst (ivm dubbele facturatie adsl), maar voorlopig nog niet veel hulp gehad, eigenlijk spelen die voorlopig alleen als "messenger" en geven ze gewoon berichten door.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”