Is het mogelijk om met éénzelfde nummer, maar met 2 sim kaarten (1 per operator) te kunnen werken ? Of is het gsm nummer zowiezo gebonden aan een provider (sim kaart wise of anders) ?
Weet er iemand dit ?
Dubbele GSM operator op hetzelfde nummer ?
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
Niet mogelijk, wel kan je bij 1 provider 2-sim kaarten aanvragen.Robbe schreef:Is het mogelijk om met éénzelfde nummer, maar met 2 sim kaarten (1 per operator) te kunnen werken ? Of is het gsm nummer zowiezo gebonden aan een provider (sim kaart wise of anders) ?
Weet er iemand dit ?
maar het is niet mogelijk om ditzelfde bij 2 providers te doen.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
'k, bedankt Prodata
Weet je toevallig ook of het mogelijk is om uw gsmnr van een prepay kaart te behouden, alsge van een abonnement zou terugkomen ?
'k weet dat ge uw nummer kunt behouden alsge van operator verandert, maar of dat da ook me prepaid kaartjes lukt

Weet je toevallig ook of het mogelijk is om uw gsmnr van een prepay kaart te behouden, alsge van een abonnement zou terugkomen ?
'k weet dat ge uw nummer kunt behouden alsge van operator verandert, maar of dat da ook me prepaid kaartjes lukt

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
Ja, dit noemt nummer portabiliteit dwz dat je ongeacht formule/provider het nummer wettelijk verplicht overdraagbaar is.Robbe schreef:'k, bedankt Prodata![]()
Dus ja elke combinatie is mogelijk...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
Heb dat es gevraagd bij Base als ik van abonnement naar pre-paid ging, en was mogelijk dacht'k volgens hun helpdesk.
Kwam erop neer dat het voor hen allemaal zelfde was welk nummer ze linken aan een simkaart-nummer...
Heb zelf gekozen dan voor een nieuw nummer (heeft ook zo zen voordelen),
dus heb het niet zelf gedaan maar bel gewoon es naar hun helpdesk (is toch gratis )
Kwam erop neer dat het voor hen allemaal zelfde was welk nummer ze linken aan een simkaart-nummer...
dus heb het niet zelf gedaan maar bel gewoon es naar hun helpdesk (is toch gratis )
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Idd, maar 'k wou gewoon zeker zijntoerist schreef:Heb dat es gevraagd bij Base als ik van abonnement naar pre-paid ging, en was mogelijk dacht'k volgens hun helpdesk.

@Prodata : Bedankt om het te verduidelijken

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]