Ze kleden dat greenpakket wel verder uit waardoor het steeds minder nuttig blijkt. Je kan dat opvangen door gratis aanbiedingen van anderen banken te combineren met de green-basisrekening.
Bank-frustraties (gesplitst van Mijn kleine frustratie van de dag ...)
- Dizzy
- Elite Poster

- Berichten: 13217
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 640 keer
- Bedankt: 750 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ja, wat een absolute ramp was dat, een week niet kunnen betalen 
Ze kleden dat greenpakket wel verder uit waardoor het steeds minder nuttig blijkt. Je kan dat opvangen door gratis aanbiedingen van anderen banken te combineren met de green-basisrekening.
Ze kleden dat greenpakket wel verder uit waardoor het steeds minder nuttig blijkt. Je kan dat opvangen door gratis aanbiedingen van anderen banken te combineren met de green-basisrekening.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
ivob
- Elite Poster

- Berichten: 7146
- Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 818 keer
- Bedankt: 369 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Hangt er gewoon vanaf wat je van een privé-bankrekening verwacht.
Je kan er geld naar laten overschrijven en er zelf betalingen mee doen.
Voor veel mensen lijkt me dat al nuttig genoeg.
Hoe hoger de individuele behoeften, hoe sneller de individuele frustraties opduiken.
Bij Argenta kan je trouwens zelf kiezen of je een overschrijving op de klassieke wijze (overschrijving de volgende bankwerkdag) of instant (binnen enkele seconden) wil laten uitvoeren. Niet alleen naar Belgische bankrekeningen maar naar alle bankrekeningen van meewerkende banken binnen de SEPA-zone.
Uitzondering is overschrijving tussen Argenta-rekeningen. Die zijn altijd instant.
Standaard staan overschrijvingen op "instant". Wil je dat niet dan moet je zelf wijzigen naar "klassiek".
De limiet van het over te schrijven instantbedrag is nu ook gelijk aan de zelf ingestelde limiet voor overschrijvingen.
In bedraglimiet dus geen verschil tussen een instant en klassieke overschrijving.
Je kan er geld naar laten overschrijven en er zelf betalingen mee doen.
Voor veel mensen lijkt me dat al nuttig genoeg.
Hoe hoger de individuele behoeften, hoe sneller de individuele frustraties opduiken.
Bij Argenta kan je trouwens zelf kiezen of je een overschrijving op de klassieke wijze (overschrijving de volgende bankwerkdag) of instant (binnen enkele seconden) wil laten uitvoeren. Niet alleen naar Belgische bankrekeningen maar naar alle bankrekeningen van meewerkende banken binnen de SEPA-zone.
Uitzondering is overschrijving tussen Argenta-rekeningen. Die zijn altijd instant.
Standaard staan overschrijvingen op "instant". Wil je dat niet dan moet je zelf wijzigen naar "klassiek".
De limiet van het over te schrijven instantbedrag is nu ook gelijk aan de zelf ingestelde limiet voor overschrijvingen.
In bedraglimiet dus geen verschil tussen een instant en klassieke overschrijving.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- Dizzy
- Elite Poster

- Berichten: 13217
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 640 keer
- Bedankt: 750 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Dat istaat allemaal in het Argenta bericht van vandaag maar het doet niets af aan de beperkingen van de green rekening en bijhorende CC. Als er inflatie is dan moet je limieten soms aanpassen aan die inflatie, anders wordt je aanbod vanzelf minder interessant.
Mij maakt het ook niet uit bij wie ik klant ben zolang er alternatieven zijn en als Argenta liever minder klanten heeft is dat OK voor mij.
De interface van de app stoort me minder. Het lijkt trouwens hard op deze van sommige alternatieven, waarschijnlijk zit er hetzelfde achter maar is enkel de vormgeving wat aangepast aan de huisstijl van de bank. Wat me meer stoort is dat je bvb uittreksels via de website moet consulteren, in de app krijg je een bericht dat uw renteberekening en uittreksel elders klaar staat. Dat zou toch ook in de app kunnen?
Mij maakt het ook niet uit bij wie ik klant ben zolang er alternatieven zijn en als Argenta liever minder klanten heeft is dat OK voor mij.
De interface van de app stoort me minder. Het lijkt trouwens hard op deze van sommige alternatieven, waarschijnlijk zit er hetzelfde achter maar is enkel de vormgeving wat aangepast aan de huisstijl van de bank. Wat me meer stoort is dat je bvb uittreksels via de website moet consulteren, in de app krijg je een bericht dat uw renteberekening en uittreksel elders klaar staat. Dat zou toch ook in de app kunnen?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
