Gezondheidsredenen?Dizzy schreef: 06 maa 2024, 18:41Maar waarom, gewoon omdat hij een paar jaar ouder is dan Trump? Omdat hij Trump al verslagen heeft? Omdat het economisch niet zo slecht gaat?
Zoek eens naar afbeeldingen van Joe Biden van enkele jaren geleden en vergelijk ze met huidige afbeeldingen..
Biden is ook iemand met een klein hartje, voor zo'n persoon is het presidentschap hard labeur, wie weet wat voor beslissingen zo'n mens soms moet maken.
Kijk naar Barack Obama, dat was een jong ogende sportieve kerel, die werd tijdens zijn ambtstermijnen plots helemaal grijs en begon fel te verouderen, ik weet dat er wijsneuzen hierop gaan reageren maar zoek het maar op.
President zijn van de US vreet aan je lijf en psyche.
Waarom lijkt Trump hier geen last van te hebben zeg je dan?
Trump heeft hier geen last van omdat Trump een narcistische 'ikke first' klootzak is die tijdens de covid pandemie terwijl de lijken niet meer te stapelen vielen ging golfen..
Schreef ik hier een hele tijd geleden al niet dat de boetes van Trump wel eens door Rusland zouden kunnen betaald worden.fluppie schreef: 06 maa 2024, 18:57Trump zou bij Elion Musk langs gaan, om het geld voor zijn boetes die hij heeft opgelopen door de rechtszaken te betalen of voor te schieten pas op het zou kunnen dat daar niets van waar is, maar ik wou het toch maar posten.
Musk mag dan geen Rus zijn hij zit wel tot z'n ellebogen in de kont van Putler te ploeteren.
En ja die geruchten van Musk had ik ook al een tijdje geleden opgevangen, en als Elon Musk gaat betalen dan zou het geen slecht idee zijn
om een tracert te doen naar het geld.
Die 85 miljoen is kleingeld hé.
Hij zit reeds boven de 600 miljoen die hij mag ophoesten, begin maar cupcakes te bakken Donald!

Stel je voor, dan word Rusland plots wel héél erg groot.Matt555 schreef: 06 maa 2024, 19:11Schijnt eerder Elon musk die bij Trump langs gaatStel je voo Elon Musk "running mate ", later mogelijks als vice president ?....." 2 Phenomenen samen "
![]()