Einde digibox in zicht, is Base een alternatief ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Ratface
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ratface schreef: 22 jan 2026, 19:50
raf1 schreef: 22 jan 2026, 12:37 Ik denk niet dat Telenet 500 000 van zulke mails heeft verstuurd.
Dat zal ook wel in kleine batches per regio zijn zodat de winkels kunnen volgen.
Geloof me, de uitfasering van Digicorders duurt nog zeker tot 2030.
Men is wel gezien als een huur/koop digibox of digicorder het begeeft natuurlijk.

Niemand lijkt hier te reageren op mijn eerdere post: Telenet kan perfect de toegang tot de tv app afsluiten voor de 'legacy' gebruikers. Als ze dat gaan doen vrees ik dat de uitfasering van de boxen en corders wel eens veel sneller zal kunnen gaan dan dat je denkt....
Voila, daar zijn ze al.....
Screenshot_20260130_202441_Firefox.jpg
frisco
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb een digicorder en ci+ module maar nog geen communicatie ontvangen. Mijn gebruik van de app is momenteel beperkt tot eurosport aangezien de Belgische kanalen via de sites/apps van de zenders kunnen bekeken worden. Als de digibox of ci+ stuk gaat ben ik weg bij Telenet.
karine
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 41 keer

Hier is de overgang naar Base bijna gestart.
thomasdb
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 5 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

ik ben naar tv vlaanderen met satteliet . hoe absurd van telenet, die app afsluiten. ik had anders nog graag jaren 22 € betaald nadat coax al weg was voor enkel hun app.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”