Klopt..ook mijn kaart is regelmatig ongeldig voor prime nochtans werkt die perfect als ik op dezelfde moment aankopen doe ...Fallschirmjaeger schreef: 1 week geledenTot ze uw Prime automatisch opzeggen bij vernieuwing en op die manier forceren, zoals ze bij mij gedaan hebben. Voor Prime was de visa kaart ongeldig, maar voor aankopen was ze perfect in orde.tom35 schreef: 1 week geleden Key is dus om lid te blijven daar als je in die landen je prime wilt blijven houden..
Nu ja, het positieve eraan is dat ik veel minder geld spendeer aan Amazon dan ik de voorbije jaren deed met Duitse Prime. Geen impulsaankopen meer van kleinere producten, aangezien ik geen zin heb om aan de minimumprijs te komen. Bijgevolg toch al wat geld uitgespaart.
(En amazon prime voor de BE versie vliegt er binnenkort ook terug uit, had deze 6 maanden gratis, die nu is afgelopen. En betalen voor een slechtere ervaring, zie ik ook niet zitten.)
Wat ik dan doe is de kaart van mijn vrouw toevoegen en dan werkt dat perfect..
Ik hou dat altijd goed id gaten wanneer de datum voor hernieuwing er aan komt. Je hebt gewoonlijk een maand om dat in orde te krijgen..
Vorig jaar heb ik wel issues gehad...dan zei die ineens dat de kaart ongeldig was en dus prime niet verlengd kon worden... gelukkig is dat toen goed afgelopen..
Inderdaad...als ze me forceren om om te schakelen zal ik nog bekijken...weet niet of ik het dan nog verleng...
Ik heb speciaal op mijn vrouw haar naam een account aangemaakt op .com.be om zeker te zijn dat ze me niet per ongeluk in de val lokken om om te schakelen.
Tom