Keytrade gooit met €60

yezzer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 21 keer

Inderdaad, zo mag je dat absoluut interpreteren.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 640 keer
Bedankt: 750 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

Het antwoord kon veel korter: Het werkt nog altijd niet en we zeggen ook niet tegen wanneer het wel zal werken.

Wil je het nog korter? Ja

f*** off :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1117 keer
Bedankt: 711 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Liever dat ze hun systemen goed testen ipv een argenta'ke te doen, maar het is wel nogal ridicuul.

Ze weten dat de deadline er was, en toch alles op 1 grote hoop gooien voor "begin october". Ik hoop dat ze de rest van hun processen en IT infrastructuur wel wat op punt hebben...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

sdecoster schreef: 2 dagen geleden aha, da's nog even wachten dan...

Merci ik gun hem dan de promo100 wel in combinatie met de referral hier een beetje boven.
Dit was niet speciaal rond mijn verjaardag, eerder voor de feestdagen denk ik. Wie wil kan zich nog altijd klant maken, tot volgende week maandag om van het aanbod te genieten. https://www.keytradebank.be/nl/mgm-fees ... 2F913DB345

Ik zou ook graag het instantgebeuren zien werken, momenteel gaat het enkel bij inkomende betalingen.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 206 keer
Recent bedankt: 4 keer

Als Belgisch filiaal van een Franse bankgroep verwacht ik niet dat de beslissing, timing en uitvoering van die grote upgrade van de IT-systemen in België gebeurt. Die Fransen trekken zich niets aan van de Belgische timing (ook al gaat het om een EU-verordening).

Toegevoegd na 3 minuten 29 seconden:
Dinsdagnamiddag 16/12/2025 om 16.50
Website temporarily not available
Keytrade Bank's web site and apps are temporarily unavailable.
We are performing a planned maintenance. We'll be back soon.

Thank you for your understanding.

"planned maintenance", op een dinsdagnamiddag????

Mijn "understanding" volgt niet meer. Die maken ons gelijk wat wijs.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 394 keer
Recent bedankt: 1 keer

is meer en meer een kinderbank aan het komen. En al dienen blabla, Als ze er vroeger aan begonnen waren hadden ze de bugs opgemerkt. Ze mogen nog zo strooien met hun geld, ik ga alles overzetten, betaal liever, dat alles naar behoren werkt. Deze namiddag ook inloggen face id en krijg een wit scherm en komt niks op. Of als er iets opkomt en je klikt op uw rekening ook een wit scherm en dan komt er niks op. Heb zelfs al rekening stand en bewerkingen gehad van 2023 ipv actueel. Alhoewel europabank is ook gratis en werkt vlot.
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
ZTE MU5001 5G proximus 450GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
THeoMj
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 1 keer

Mijn eigen ervaring blijf er weg.
Flup
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 59 keer
Provider

Inkomend -instant werkt soms maar ook niet vanaf elke bank. Vanuit Crelan naar keytrade werkt het bijvoorbeeld niet... Al is het als klant moeilijk te zeggen bij welke bank het probleem zit natuurlijk. Ergens rond juli hebben ze ook eens een algemeen probleem gehad met hun domicilieringen , heb toen gas via overschrijving in orde moeten maken en een hey factuur van 4€ is ook niet betaald geweest.
Een foutloze bank is het dus zeker niet. Maar bij andere grootbanken heb je mijn inziens ook maar 1 zekerheid , dat de bankkosten hoger gaan zijn.
Ik ben rond 2008 in de rij gaan staan bij BNP om alles op te zeggen omdat mijn ASLK comet001 jongerenrekening mij vanwege mijn leeftijd geld zou gaan kosten, alle andere in de rij deden hetzelfde vanwege die fortiscrisis toentertijd .Die bankbediende in loondienst moest niets anders doen dan bankrelaties opzeggen. In contrast bij argenta waar ik dan klant werd -> de medewerkster van die (zelfstandige bank) deed er alles aan om klantenbinding te doen en uw naam te onthouden .
Belfius - > ik had net op tijd Arco verkocht om mijn huis te kopen , maar de rest van mijn familie is zijn geld kwijt.
Crelan -> als coöperant gratis zichtrekening , ondertussen kost diezelfde rekening mij als (nog steeds coöperant) 42€/jaar , (deze gaan we in 2026 opzeggen)
KBC -> mijn vriendin had daar kbc ancora en een slapende gratis zichtrekening , werd ook ineens betalend een tijd geleden (reeds opgezegd)

Is het dan op een ander beter? Nee
Is het aan te raden om geen enkele andere bankrelatie aan te houden dan die met keytrade , dat denk ik ook absoluut niet. Maar zou er persoonlijk sowieso niet voor betalen.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”