Pagina 2 van 2
Re: Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
Geplaatst: 29 okt 2015, 09:45
door giten
Svenska, ben je al wat verder?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Samsung kan me niet helpen omdat ze de ESN niet mogen aanpassen (ze kunnen niet garanderen dat alles dan nog werkt) en Netflix kan me niet helpen omdat mijn TV de verkeerde ESN heeft.
Re: Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
Geplaatst: 29 okt 2015, 10:57
door fredo66
Heb jij unblock us al eens geprobeerd ?
Re: Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
Geplaatst: 29 okt 2015, 13:30
door svenska
Het heeft niets met regio beperking op IP vlak te maken...
Hoewel ik zeker wist dat het met Unblock US niet zou werken, heb ik het toch al getest, maar uiteraard werkt het daardoor ook niet.
Netflix is sinds vorige week beschikbaar in Italie, maar daar heeft het ook niets mee te maken.
@Giten: ik sta nog zo ver als mijn laatste post: het werkt nog steeds niet en ik kijk voorlopig verder Netflix via mijn Apple TV, zonder 4K dan weliswaar...
Het ligt vast en zeker aan het ESN nummer, maar als langs beide kanten (Netflix en Samsung) er geen toegeving gedaan wordt met iets aan te passen, zitten we muurvast.
Re: Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
Geplaatst: 29 okt 2015, 14:55
door fredo66
Svenska, je hebt dus alles uitgevoerd wat op deze pagina staat
https://support.unblock-us.com/customer ... unblock-us ... ?
En daarnaast ook een account aangemaakt en op je pc of ander toestel binnen je netwerk getest of de unblock account wel werkt, voordat je bovenstaande uitvoerde ?
Re: Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
Geplaatst: 10 nov 2015, 11:57
door svenska
Er is een nieuwe software update beschikbaar zie ik net:
Firmware
Upgrade File(USB type)
ALL WINDOWS, 1267.76 MB, EXE, MULTI LANGUAGE
VERSION : 1412.1
9 NOV, 2015
http://www.samsung.com/uk/support/model/UE48JU6000KXXU
Vanavond eens testen of het iets verhelpt aan Netflix!
Re: Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
Geplaatst: 10 nov 2015, 19:12
door svenska
Weer helaas, pindakaas: mijn tv had deze update (1412.1) nu wel eens automatisch binnengehaald via internet gisteren of eergisteren.
Daar stond ik dan met mijn USB stickje om te updaten...
Nog steeds geen Netflix!
Re: Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
Geplaatst: 18 feb 2016, 12:32
door svenska
Eureka!
Na maanden geklooi met Netflix op mijn nieuwe Samsung, werkte het gisteravond ineens!
Software van de TV staat op die van 25 januari (1441), maar daar lijkt het me niet aan te liggen, gezien ik bij elke software update meteen de dag van de release (of paar dagen later) ermee aan het testen ging.
Netflix zal aan hun kant dus iets hebben veranderd..
Toevallig, vandaag, staat er weer een nieuwe firmware online (versie 1443). (
http://www.samsung.com/uk/support/model/UE48JU6000KXXU)
Vanavond ga ik er mee spelen en testen.
Re: [SOLVED] Netflix probleem Samsung JU6000 reeks
Geplaatst: 18 feb 2016, 13:57
door cyberbug
Thanks , ik heb net dezelfde TV en dezelfde Error.
gekocht op 1DF:
https://www.1dayfly.com/be/nl/extreme/p ... -55-scherm
Net dit topic gevonden: ik probeer het straks
Edit:
Net getest werkt goed

4K op alle netflix series. en kwasi onmiddellijk beeld, doorspoelen gaat zelfs vlot zonder buffering...