Ik ben het hier volledig mee eens.Lord Utopia schreef:Ik ken jouw situatie niet, maar als er effectief fouten zijn gebeurd, dan moet dat correct rechtgezet worden, da's mijn mening.Anomalie schreef:Het gaat hier niet om een foute factuur. Het gaat hier om het éénzijdig aanpassen van een bestaande afspraak waar ze vanaf willen dmv een paar smoesjes. Vind ik niet kunnen en ik wou hier graag jullie mening over.
Blijkbaar is er weinig begrip voor de situatie van de TS, waarschijnlijk omdat zijn bijdragen het gevoel geven dat hij zijn gal wil spuwen, meer dan naar een oplossing te zoeken (zoals de titel van de topic) ...
Maar toch vind ik dat de TS gelijk heeft.
Indien (ik zeg wel "indien") in zijn vroegere pack de huur van de decoder inbegrepen was, dan zou een decoder swap geen wijziging van dit contract mogen triggeren, zelfs als dit pack nu niet meer aangeboden wordt.
Als de Proximus shop medewerker dit verkeerd heeft ingebracht, dan moet dat, zoals Lord zegt, correct rechtgezet worden.
De TS heeft dus het volste recht om aan te tonen welke formule hij vroeger had, en te eisen dat hij deze formule wil behouden.
Pas op: onlangs heeft Proximus de prijzen van de oude packs verhoogd met 2€. Misschien is de TS nu dus goedkoper af met een van de nieuwe Packs (zoals door sommigen hier voorgesteld).