Base wijzigt eenzijdig de facturatie naar electronisch

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Qué? Het is aan de leverancier om te zorgen dat zijn servers correct zijn ingesteld en dat dit niet in mijn spambox terecht komt (bvb in de eerste plaats ervoor zorgen dat het IP of IP ranges of ASN niet op blacklists staan).

Het is eveneens aan de leverancier om ervoor te zorgen dat zijn dienstverlening goed verloopt. Daar betaal ik tenslotte toch voor? En het correct bezorgen van de factuur is een onderdeel van die dienstverlening. Als Bpost beslist om de factuur telkens in de brievenbus van de buur te gooien of helemaal niet te bezorgen is dit dus inderdaad onrechtstreeks een fout van mijn provider : zij verkiezen éénmaal een bepaalde leverancier (in dit geval zijnde bpost, met het monopolie aldaar kan het moeilijk anders) om de facturen correct te leveren.

Is het dan correct vind je dat ik als klant zelf mijn factuur moet opzoeken op allerhande diverse onlineplatformen van elke leverancier waar ik bij ben, en om dit allemaal zelf bij te houden?

Factuur per post is wat mij betreft het makkelijkste : je opent de enveloppe, en legt de factuur in het sorteersysteem bij "te betalen facturen". Eens per 2 weken zet je je achter je pc, controleer je alle facturen en je betaalt deze. Klaar! Psychologisch gezien is het ook beter : ook al staat mijn computer niet aan, ik "zie" de facturen liggen (dus je weet dat je dit nog moet doen). Je vult alle overschrijvingen in één keer in, je ondertekent één keer met je digitale pass en klaar! Niet op elk platform apart inloggen (zoals immens snelle e-services) waar ze om de 5 maand wel een wijziging op aanbrengen en je weer mag zoeken hoe het in elkaar zit. Het is dus zelfs nog sneller!

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”