heb thuis 2 digicorders staan, allebei interactief maar krijg de optie toch ook niet te zien.2Flip schreef:Iemand die dit een kan checken/bevestigen?2Flip schreef:De optie "opnames delen" in het menu [huisje --> Instellingen --> Opnames], komt dit er pas nadat een 2de HD-Digibox gedetecteerd is, of hoort dit bij ALLE HD-Digicorders aanwezig te zijn?
Opnames van digicorder op digibox bekijken via powerlan ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Welk model digicorder ?davidovic schreef:heb thuis 2 digicorders staan, allebei interactief maar krijg de optie toch ook niet te zien.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Had hiervoor een mailtje gestuurd omdat de antwoorden tegenstrijdig waren, en ze hebben me enkele dagen terug opgebeld:
de optie is pas zichtbaar als er 2 (of meer) HD-digicorders(boxen) in je telenet thuisnetwerk zitten (dus "interactief")
@ davidovic: Beide HD Digicorders, dus dit zou normaal gewoon moeten werken. Best telenet eens bellen/mailen als je van deze feature gebruik wil maken.
de optie is pas zichtbaar als er 2 (of meer) HD-digicorders(boxen) in je telenet thuisnetwerk zitten (dus "interactief")
@ davidovic: Beide HD Digicorders, dus dit zou normaal gewoon moeten werken. Best telenet eens bellen/mailen als je van deze feature gebruik wil maken.
-
- Deel van't meubilair
Een 10.x.x.x adres... of een ander ?davidovic schreef:En ze zijn beide interactief volgens mij want ze krijgen beide een ip toegewezen.
-
- Deel van't meubilair
Ja, dit hoort zo... ze zijn dus interactief.davidovic schreef:Ja allebei hebben ze een ip-nummer beginnend met 10. /// . // . /// ? Hoort dit zo ?
Niet echt denk ik.davidovic schreef:kan het van nut zijn dat ik die software versies e.d. hier ook plaats?
Haal ze anders nog eens beide van de stroom en controleer nogmaals na een tijdje.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik ben effe op zoek geweest naar dit oude topic omdat ik vandaag een 2e HD-digibox in huis heb gehaald. Opnames delen werkt super. Zenderpakketten zijn ook op beide te zien.
Ik had alleen willen weten hoe ik op de nieuwe box de zendernummering kan overnemen zoals die op de HD-digicorder staan ingesteld. Of is dit niet mogelijk?
Ik had alleen willen weten hoe ik op de nieuwe box de zendernummering kan overnemen zoals die op de HD-digicorder staan ingesteld. Of is dit niet mogelijk?
-
- Deel van't meubilair
Vroeger werd de zendernummering nochtans gesynchroniseerd tussen twee decoders (al ken ik de voorwaarden niet)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Net aan iemand van Telenet gevraagd.
Wanneer het twee dezelfde boxen zijn, kan je herinstellen zendernummering doen.
Dan krijg je de default zendernummering terug en die is trouwens recentelijk aangepast.
Indien op je box bv op 130 nog La Une zit, doe je beter herinstellen.
Dan komt op 130 La Une HD zitten.
’t Is natuurlijk niet alleen La Une dat dan wijzigt.
Ik vind de herinstelling beter.
Echt synchroniseren van 2 boxen gaat niet.
Wanneer het twee dezelfde boxen zijn, kan je herinstellen zendernummering doen.
Dan krijg je de default zendernummering terug en die is trouwens recentelijk aangepast.
Indien op je box bv op 130 nog La Une zit, doe je beter herinstellen.
Dan komt op 130 La Une HD zitten.
’t Is natuurlijk niet alleen La Une dat dan wijzigt.
Ik vind de herinstelling beter.
Echt synchroniseren van 2 boxen gaat niet.
-
- Elite Poster
Vreemd maar de laatste tijd blijven de opnames die ik bekijk op de digicorder in de slaapkamer maar die op de digicorder van de woonkamer staan haperen.
Ik meet aan het stopcontact in de slaapkamer 45Mbit.
Dit moet toch voldoende zijn ?
Ik meet aan het stopcontact in de slaapkamer 45Mbit.
Dit moet toch voldoende zijn ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
Over hoeveel adaptors praat je ? Want zoals je in mijn thread kunt lezen, kan elk paar pluggen op een verschillende snelheid communiceren. Dus het kan goed zijn dat plug 1 en plug 2 45Mbps halen naar plug 3, maar onderling bvb maar 10 Mbps halen.
-
- Elite Poster
Gebruik 4 adaptors.
Deze zitten allemaal rond de 40 a 45 Mbit.
Ik heb jouw andere post ook gelezen.
Als ik het goed begrijp kan wanneer ik de voeding van mijn laptop insteek dit al een storing op het netwerk geven ?
Deze zitten allemaal rond de 40 a 45 Mbit.
Ik heb jouw andere post ook gelezen.
Als ik het goed begrijp kan wanneer ik de voeding van mijn laptop insteek dit al een storing op het netwerk geven ?
Ik heb 2 digicorders, 1 in de living, 1 in de slaapkamer.
Die van de slaapkamer is verbonden via 85mb powerlines.
Ik zie de programmas wel vanop de tv in de living maar kijken is niet mogelijk, blijft continue hangen.
Waarom kan ik via wifi/yelo op mijn ipad wel perfect naar een opgenomen film kijken van de digicorder in men slaapkamer?
Is de trafiek dan echt zoveel lager??
[
Post made via mobile device ]
Die van de slaapkamer is verbonden via 85mb powerlines.
Ik zie de programmas wel vanop de tv in de living maar kijken is niet mogelijk, blijft continue hangen.
Waarom kan ik via wifi/yelo op mijn ipad wel perfect naar een opgenomen film kijken van de digicorder in men slaapkamer?
Is de trafiek dan echt zoveel lager??
[

-
- Elite Poster
Heb in de slaapkamer ook via 85 mbit stekkers en eerst bleef het beeld soms ook haperen.
Daarna de stekker in een ander stopcontact gestoken en nu werkt het gewoon perfect en snel.
Daarna de stekker in een ander stopcontact gestoken en nu werkt het gewoon perfect en snel.
-
- Deel van't meubilair
Niet noodzakelijk... maar de omstandigheden kunnen totaal anders zijn.Splinter schreef:Is de trafiek dan echt zoveel lager??
Zowel powerline als WIFI zijn namelijk afhankelijk van een aantal externe factoren.