And to you Mr. P. , I have to say, you're a winner, I give it a 10

Feestje:– Gevoelige documenten over de top tussen Trump en Poetin in Anchorage belanden per ongeluk in een hotelprinter in Alaska, met daarin details over locaties, telefoonnummers van medewerkers en het geplande staatsbanket, dat plotseling niet doorging.
– De elektriciteitsprijzen in de VS stijgen momenteel meer dan twee keer zo snel als de inflatie.
Waar heb jij het in vredesnaam over? Of kan je niet de juiste usernamen onderscheiden?ivob schreef: 9 uren geleden In het ene topic dit beweren en in het andere topic bij hoog en laag beweren dat wanneer de EU per staat niet heel vlug miljarden in eigen verdeelde legers pompt diezelfde Rus binnen de kortste keren de Baltische staten, Polen, etc. onder de voet zal lopen en in Brussel de lakens komt uitdelen?
Dat zal er toch maar van afhangen welke definitie van "antisemitisme" hanteert en hoe blind je op rechts verkiest te zijnCCatalyst schreef: 4 dagen geleden Nav de Gaza-kwestie heb ik het antisemitisme nog nooit zo zien pieken... bij links.
US: 9,8M km²
Als we eventjes wachten tot het desastreuze Trump-beleid doorzet, dan valt AMOC stil en zitten we hier in een gemiddelde winter met -20°C. Be careful what you wish for.Echte winter meemaken. Onze winter is verworden tot een verlengde herfst, maandenlang somber en grijs.
Zoals altijd. En niet alleen met Poetin.Trump heeft zich idd laten inpakken. Win voor Putin.
Ik zou onmiddellijk tekenen voor het stilvallen van de AMOC, of zelfs beter, het omkeren ervan. Aka: veel minder neerslag, heel koude winters, heel warme zomers. De natuur zal het wel overleven (het overleeft altijd). De mens ook, althans voor zover het doet wat de natuur doet: zich aanpassen. Hetzelfde geldt voor de landbouwer/tuinierder. Maar los daarvan zie ik vooral dat de dreigementen van het stilvallen van de AMOC zich niet bepaald lijken te realiseren in de praktijk, anders hadden we nog steeds de aanhoudende hogedrukblokkade van het voorjaar en hadden we een prachtzomer gehad (we hebben nog altijd een goede zomer, maar noch ik noch niemand die ik ken noemt het nog een prachtzomer). Als mens blijken wij toch nog te klein om zo'n fundamentele natuursystemen eigenhandig te veranderen met onze uitstoot.heist_175 schreef: 3 uren geleden Als we eventjes wachten tot het desastreuze Trump-beleid doorzet, dan valt AMOC stil en zitten we hier in een gemiddelde winter met -20°C. Be careful what you wish for.