En hop... ik krijg ook ineens spam calls vanuit rare landen. Zowel via de mobiele lijn als op WhatsApp. Nummer bestaat sinds 2003, altijd privé gehouden.
Recent overgestapt naar Hey en zie daar het resultaat...
Cyberaanval Orange: 850,000 klantenaccounts gehackt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 105 keer
Dat zijn gewoon SCAMMERS die inspelen op die hack. In plaats van rond te bellen in naam van Microsoft (probleem met je pc) bellen ze nu rond in naam van Orange.h0us3cat schreef: 3 dagen geleden Sinds hack krijg ik dagelijks 2-3 oproepen van nl of UK. Heb wel geen mail of wat dan ook gehad van orange van de hack.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
Nu pas ben ik door Orange per mail op de hoogte gebracht. Geen sms ontvangen. Had zelf het nieuws gemist omdat ik op vakantie was.
Als dit een hack van eind juli is, heeft het hen ook wel zeer lang gevergd om te ontdekken. En dan nog zoveel dagen eer ik melding krijg is ook in strijd met GDPR, denk ik.
Heb prepaid maar bel er nooit mee. Belwaarde gebruik ik dan voor PSN. Is er een risico dat iemand met mijn belwaarde gaat lopen?
Ivm scam oproepen: volgens mij puur toeval. Heb er zelf nog geen enkele gehad terwijl mijn vrouw op haar Telenet nummer recent bijna dagelijks oproepen krijgt uit he5 buitenland.
Als dit een hack van eind juli is, heeft het hen ook wel zeer lang gevergd om te ontdekken. En dan nog zoveel dagen eer ik melding krijg is ook in strijd met GDPR, denk ik.
Heb prepaid maar bel er nooit mee. Belwaarde gebruik ik dan voor PSN. Is er een risico dat iemand met mijn belwaarde gaat lopen?
Ivm scam oproepen: volgens mij puur toeval. Heb er zelf nog geen enkele gehad terwijl mijn vrouw op haar Telenet nummer recent bijna dagelijks oproepen krijgt uit he5 buitenland.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 20 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Hier ook voor de zekerheid 3 nieuwe kaarten besteld. Volgende werkdag geleverd en onmiddellijk service na activatie via de website.johcla schreef: 5 dagen geleden Vernieuwen ging inderdaad simpel: woensdagavond besteld, vandaag geleverd. Geen onderbreking van service gehad