Pagina 4 van 4

Re: Digi brol

Geplaatst: 22 jun 2025, 23:12
door Stiaan
michaelbelgium schreef: 2 maanden geleden
Er staat letterlijk dat je digi moet contacteren als je meer dan 1 mobiel nr nodig hebt

"Inloggen brengt je naar een nutteloze klantenzone"

Ja, om te bestellen moet je ingelogd zijn?

Ik denk dat er bij sommige mensen nog helemaal niet goed zit...
Ik zeg toch niet dat ik meer dan 1 nummer bij DIGI wil? Ik heb geen enkele dienst actief bij hen momenteel. Toen ze net gelanceerd waren heb ik mijn nummer (proberen) overdragen maar niet gelukt. Daarom heb ik een MyDIGI account en daardoor kan ik nu ook niet meer online bestellen (op geen enkele manier) en dat hebben ze per mail bevestigd. Je moet het niet meteen persoonlijk spelen.

Re: Digi brol

Geplaatst: 22 jul 2025, 13:06
door 7zp
Ik was in Griekenland afgelopen 6 dagen, en zoals altijd werkte data roaming niet, DIGI STK app was ook verdwenen maar kon wel via 'SIM Toolkit' foefelen maar zonder enig avans, om manueel in APN settings te peuteren had ik ook geen zin noch interesse in.

Uitgaand bellen ging dan wel, maar enkel anoniem. Inkomende gesprekken heb ik niet getest.

Ik hoop dat ze dit ooit unaniem geregeld krijgen, bij sommige mensen in het roaming topic werkt het zonder moeite, andere dan weer helemaal niet. Ik ben eigenlijk zéér tevreden van DIGI zolang ik in België ben, en voor een groot deel van onze bevolking zou die 5€ per maand hun noden moeten dekken behalve die 20 dagen dat ze in het buitenland zijn, ik ken jammerlijk genoeg mensen die onnodig de absurde prijzen van Telenet/Proximus blijven slikken.

Ik betaal 9€ euro per maand voor het gebruik van mijn telefoon, 5€ euro bij DIGI en 4€ bij Hey en ik krijg;

- onbeperkt Sms'en op beide sims
- onbeperkt bellen op beide sims
- een totaal van 50GB aan data op beide sims
- beetje dekking garantie van twee verschillende netwerken

Re: Digi brol

Geplaatst: 22 jul 2025, 13:19
door ym2003
7zp schreef: 1 maand geleden manueel in APN settings te peuteren had ik ook geen zin noch interesse in.
Ja, dan gaat het ook niet werken hè. Ik ben volledig van mening dat dit op termijn automatisch moet gebeuren, maar het is hier op dit forum toch algemene kennis ondertussen dat je bij Digi de APN opnieuw insteld als je naar het buitenland gaat. 30 seconden in de APN instellingen en je zou mobiele data hebben gehad.

Aangezien je wel kon bellen was de sim toolkit instelling alvast juist.