Orange vs Telenet Frankrijk

Hier kan je telecommunicatie in het buitenland bespreken
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

Onlangs op fiets week in de Provence verbleven. Zaten in Sault. Vreemde was dat kameraad met zijn galaxy a40 en Telenet simkaartje zeer vaak geen verbinding had kon niet bellen of sms’en of op het internet dan plots wel dan weer niet en dat op vele plaatsen dus ook onderweg naar bestemming. Hij enerveerde zich er dagelijks aan en ik wist ook niet wat de reden kon zijn. Soms hielp het de gsm eens te herstarten en dan ging internet wel maar niet veel later weer niks. Ik had met mijn Hey simkaart (orange netwerk) nergens connectie issues tenzij echt op verlaten stukken. Lag dit aan zijn toestel of heeft Telenet minder goede dekking?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 388 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zal aan telenet liggen. Te weinig betalen aan orange :-D .
Net hetzelfde probleem met proximus. Sinds ik en overgestapt van orange naar proximus veel uitval. Als ik hem enkele seconden op vlegtuigstand zet terug opgelost.
Ook manueel overschakelen veel problemen.Vandaag was iemand mee met orange abo, die dame geen enkel probleem terwijl ik geen netwerk had. Zelfde iphone.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
Bedankt: 720 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

In de regio waar wij zaten (hol van Pluto in Calvados) hadden ik en mijn oudste dochter amper tot geen ontvangst met Hey! en mijn jongste vrij goede met Yoin.
We hebben dan manueel de provider verzet naar SFR en dan ging het wel.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom in het buitenland”