Hallo,
Nog iemand dezelfde ervaring?
Vorige week woensdag probleemloze installatie van Base gehad (enkel vast internet, mobiel blijft bij Hey). Echter mijn easyswitch blijft hangende bij Hey Telecom. Volgens Base werd ze geweigerd, maar is hun dienst ermee bezig.
Bij Heytelecom kunnen ze zogezegd geen dossier vinden, …
Nu kortelings gebeurt de nieuwe maandelijkse facturatie bij Heytelecom, ik wil echter niet voor 2 abonnementen betalen… wat raden jullie aan?
Ps: Heytelecom wou wel een korting geven, indien ik anders gelijk bij hun blijf. Echt amateuristische helpdesk (helaas).
Easyswitch wordt niet uitgevoerd
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Bedankt voor de reactie, echter Heytelecom laat het enkel toe via een webformulier, ten vroegste vandaag + 2 dagen. (Aanvraag wordt binnen de 5 werkdagen behandeld…)
Had ik inderdaad geweten dat dit zo een soep zou zijn … (1 keer & nooit meer)
Had ik inderdaad geweten dat dit zo een soep zou zijn … (1 keer & nooit meer)
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1948 keer
- Recent bedankt: 18 keer
De nieuwe operator is verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van Easy Switch.
Maar ik heb er geen vertrouwen in dat Telenet/Base hun zaakjes op orde hebben: https://datanews.knack.be/nieuws/teleco ... -aanbiedt/
Dus klagen bij Base ofwel bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie.
Maar ik heb er geen vertrouwen in dat Telenet/Base hun zaakjes op orde hebben: https://datanews.knack.be/nieuws/teleco ... -aanbiedt/
Dus klagen bij Base ofwel bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie.
Laatst gewijzigd door raf1 19 jun 2024, 11:02, in totaal 1 gewijzigd.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 601 keer
- Recent bedankt: 3 keer
en gezien er duidelijk melding is dat je het contract op elk moment kan opzeggen, met een van de schriftelijke middelen
en je kan chatten met de klantendienst.
dus in theorie, als je het wil doorzetten, zouden ze via de chat op hun site (want dat is schriftelijk, en in contact met de klantendienst) je opzeg zelfs moeten aanvaarden.
maar of ze dat doen...
easy switch is over het algemeen een klucht en een proces waar ik geen vertrouwen in heb, ongeacht de betrokken operatoren.raf1 schreef: 17 jun 2024, 20:10 De nieuwe operator is verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van Easy Switch.
call me old fashioned, maar ik heb graag zelf nog bewijzen van wat ik wanneer wil opzeggen.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Jullie hebben gelijk! Via de chat lukt het alvast niet. Daar zijn ze allerminst behulpzaam.
Ik maak ook nooit nog gebruik van die easyswitch. Dit is echt een klucht.
Bedankt alvast voor de reacties.
Ik maak ook nooit nog gebruik van die easyswitch. Dit is echt een klucht.
Bedankt alvast voor de reacties.