Hallo,
terwijl ik dit neerpen, is het zondagnamiddag. Ik ben een half uurtje geleden opgebeld door de fraudecel van Proximus.
Dit met het nr 02 235 40 00. Of ik een aanvraag had gedaan. Of niet iemand anders... Enkele minuten ervoor is mijn zoon ook door dat nummer opgebeld. Ze wist wel de bedrijfsnaam waartoe mijn gsm abonnement behoort.
Ik vertrouwde het niet en heb het gesprek beeindigd.
Heeft iemand dit nog meegemaakt???
groeten
Eve
telefoontje fraudecel Proximus (zogezegd)
-
- Elite Poster
- Berichten: 9369
- Lid geworden op: 20 jun 2016, 16:36
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 496 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Nummer is idd een outbound van Proximus, evenwel kan het nummer ook gewoon gespoofd zijn.
Inhaken en zelf terugbellen naar het officiele klantendienst nummer (zie website, app, ...) om na te gaan of er effectief een aanvraag gebeurd is.
Inhaken en zelf terugbellen naar het officiele klantendienst nummer (zie website, app, ...) om na te gaan of er effectief een aanvraag gebeurd is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2306
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:02
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 95 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik heb zo onlangs ook een telefoon gekregen van de 'Vlaamse ombudsdienst Telecom' waarvan de nadruk enorm lag op de Vlaamse variant ervan ivm een klacht die ik zou hebben ingediend. Ik heb ook gewoon afgelegd.