Goed betaalde kantoorjobs met acceptabele werkdruk
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 11 keer
Wat zijn momenteel goed betaalde kantoorjobs met acceptable werkdruk, en veel telewerk? Asking for a friend
Ik bezit een masterdiploma en heb 7j werkervaring momenteel, werk momenteel als soort van business change expert. Iets als product owner/customer journey expert zou mij wel interesseren in regio BXL of Gent.

- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 683 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Wat is goedbetaald ? Wat is acceptabel als werkdruk ? Wat zie je als werkdruk ? Welke sector ? Welke regio ?
Misschien een jobke bij de gemeente?
J.
Misschien een jobke bij de gemeente?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- NuKeM
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 268 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Zoek een job met een goede baas die het beste uit je haalt zonder dat jij daar druk door voelt, integendeel, er zelfs voldoening uit haalt.
Helaas ben ik dat soort leidinggevenden nog niet veel tegengekomen en is dat niet altijd goed in te schatten bij een sollicitatie
Helaas ben ik dat soort leidinggevenden nog niet veel tegengekomen en is dat niet altijd goed in te schatten bij een sollicitatie

- Joe de Mannen
- Elite Poster
Of ingaan op zo'n advertentie "verdien goed van in je luie zetel"
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 591 keer
- Bedankt: 720 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Zet een videocam kanaal op, altijd telewerk en de "druk" bepaal je volledig zelf. Als je goed bent, kan je aardig verdienen. Vermijd enkel rijkeluiskindjes te vermelden want dan zullen ze je weten te vinden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 53 keer
Straf hoe hij vindt dat hij zijn naam en adres NIET op zijn website moet zetten ook al is dat verplicht als je een bedrijf hebt.
Reden: dat alle haters hem zouden vinden.
Maar het is wel toegestaan om naam en adres restaurant te bashen.
Moraalridder zijn op YouTube is ook geen gemakkelijke stiel!
Reden: dat alle haters hem zouden vinden.
Maar het is wel toegestaan om naam en adres restaurant te bashen.
Moraalridder zijn op YouTube is ook geen gemakkelijke stiel!

- Dizzy
- Elite Poster
Zijn adres heeft hier al gestaan, zo moeilijk is het te vinden. Maar het klopt wel dat het deels hypocriet is. Bovendien is hij ook niet onbemiddeld.
Maar al die zaken zijn niet strafbaar en de regels voor influencers zijn aangepast. Het doet ook niets af aan het feit dat ondanks dat hij een mediageile eikel is, hij wel degelijk een punt heeft. Een punt dat door velen (h)erkend wordt.
Het restaurant werd niet gebashed enkel heel erg kort vermeld als activiteit van de ouders van de organisator. Ook klein detail, die ouders betaalden een IT'er om bewijzen te vernietigen en hadden al een advocaat voor Sanda dood was.
En ja, zijn job is goedbetaald en kan je zien als kantoorjob. Ik snap dat ook niet goed want ik kende hem voor de zaak Sanda niet eens en ik versta hem nog altijd niet maar de man heeft zijn fans blijkbaar. Ik zou het erger vinden als hij iemand had doodgemarteld, maar dat ben ik dan weer met mijn rare voorkeuren
Maar al die zaken zijn niet strafbaar en de regels voor influencers zijn aangepast. Het doet ook niets af aan het feit dat ondanks dat hij een mediageile eikel is, hij wel degelijk een punt heeft. Een punt dat door velen (h)erkend wordt.
Het restaurant werd niet gebashed enkel heel erg kort vermeld als activiteit van de ouders van de organisator. Ook klein detail, die ouders betaalden een IT'er om bewijzen te vernietigen en hadden al een advocaat voor Sanda dood was.
En ja, zijn job is goedbetaald en kan je zien als kantoorjob. Ik snap dat ook niet goed want ik kende hem voor de zaak Sanda niet eens en ik versta hem nog altijd niet maar de man heeft zijn fans blijkbaar. Ik zou het erger vinden als hij iemand had doodgemarteld, maar dat ben ik dan weer met mijn rare voorkeuren

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 772 keer
- Bedankt: 325 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Meten is weten.fibrbuzz1 schreef: 01 maa 2024, 17:38 Wat zijn momenteel goed betaalde kantoorjobs met acceptable werkdruk, en veel telewerk? Asking for a friendIk bezit een masterdiploma en heb 7j werkervaring momenteel, werk momenteel als soort van business change expert. Iets als product owner/customer journey expert zou mij wel interesseren in regio BXL of Gent.
Verklaar dus "goed betaald" nader en in cijfers.
Eveneens "werkdruk" en "veel telewerk" in uren.
Het ene masterdiploma is het andere niet (vraag maar aan Ben Weyts) dus ook hier graag wat toelichting over.
Met "masterdiploma's" kan je tegenwoordig de straten plaveien en is geen garantie meer naar vereiste kennis noch werkethiek.
Wat is je talenkennis? Beheers je goed (mondeling) de Franse taal?
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 123 keer
- Bedankt: 120 keer
Dit topic gaat een beetje rare kant op, maar goed...
Waarom wordt in eerdere reacties "kantoorjob", "acceptabele werkdruk" en "goed betaald" geassocieerd met jobs bij gemeente/overheid?
Tenzij men bedoelt: extern consultant bij een Vlaams agentschap
Waarom wordt in eerdere reacties "kantoorjob", "acceptabele werkdruk" en "goed betaald" geassocieerd met jobs bij gemeente/overheid?
Tenzij men bedoelt: extern consultant bij een Vlaams agentschap

- Dizzy
- Elite Poster
Omdat sommigen nog altijd zijn blijven hangen in de tijd van de collega's. Veel overheidspersoneel werkt trouwens niet op kantoor, op een dienst die kapotbezuinigd is en goed betaald valt ook nog mee gezien de werkomstandigheden en middelen. Maar het gras is altijd groener aan de overkant.
De vraag is ook vrij subjectief, wat is acceptabele werkdruk en wat is goed betaald?
De vraag is ook vrij subjectief, wat is acceptabele werkdruk en wat is goed betaald?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Die laatste vragen zijn al direct gesteld maar niet beantwoord...
J.
J.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De vraag is wat is “goed betaald”
Werkdruk kan voor ieder anders ervaren worden.
Wat voor soort bureau werk doe je graag bvb
Werkdruk kan voor ieder anders ervaren worden.
Wat voor soort bureau werk doe je graag bvb
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Verloning is sowieso een combinatie van vele factoren.
Bestond een echte vetpot met enkel voordelen, dan wou iedereen het wel doen hoor.
Voor wat hoort wat, het wordt je niet zomaar op je schoot geworpen, kost jaren inspanning en motivatie en ja daar zit soms ook wel eens een maand(en) tussen dat je het eigenlijk niet meer ziet zitten...
Geld maakt minder gelukkig dan je job graag doen.
Dus nee, kies niet voor het geld als je voldoende rond komt, je hoeft niet rijk te zijn in het leven.
(of bekijk eventueel je noden en uitgaven kritisch?)
Bestond een echte vetpot met enkel voordelen, dan wou iedereen het wel doen hoor.
Voor wat hoort wat, het wordt je niet zomaar op je schoot geworpen, kost jaren inspanning en motivatie en ja daar zit soms ook wel eens een maand(en) tussen dat je het eigenlijk niet meer ziet zitten...
Geld maakt minder gelukkig dan je job graag doen.
Dus nee, kies niet voor het geld als je voldoende rond komt, je hoeft niet rijk te zijn in het leven.
(of bekijk eventueel je noden en uitgaven kritisch?)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Dizzy
- Elite Poster
Klopt, ik vind verloning minder belangrijk dan tegen mijn goesting mijn werk doen, hoe goed betaald ook. En ja, het is overal wel iets, een job met enkel voordelen is moeilijk te vinden en waarschijnlijk bezet 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 772 keer
- Bedankt: 325 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Voor- en nadelen zijn een individuele perceptie.
Net zoals een "hoge" verloning dat is.
Ik heb bv. altijd jobs gedaan die ik leuk vond en ik vond de verloning altijd voldoende hoog.
Desondanks waren er altijd vacatures die steeds minder makkelijk ingevuld geraakten.
Maar dat zal dan meer met mijn eigen verwachtingen te maken hebben dan met de mate van verloning en invulling van de respectievelijke jobs.
Een job in de politiek zou ik dan weer absoluut niet zien zitten.
Je kan er toch nooit voor iedereen goed doen, je beste vrienden zijn een dag later je grootste vijanden en vooral ben ik (maar dat is een persoonlijk probleem) niet geschikt om de eigen principes zo te laten verwateren om er Jan of Mieke even mee te plezieren. De financiële voordelen wegen - voor mij - in die sector dus helemaal niet op tegen de vele nadelen.
Net zoals een "hoge" verloning dat is.
Ik heb bv. altijd jobs gedaan die ik leuk vond en ik vond de verloning altijd voldoende hoog.
Desondanks waren er altijd vacatures die steeds minder makkelijk ingevuld geraakten.
Maar dat zal dan meer met mijn eigen verwachtingen te maken hebben dan met de mate van verloning en invulling van de respectievelijke jobs.
Een job in de politiek zou ik dan weer absoluut niet zien zitten.
Je kan er toch nooit voor iedereen goed doen, je beste vrienden zijn een dag later je grootste vijanden en vooral ben ik (maar dat is een persoonlijk probleem) niet geschikt om de eigen principes zo te laten verwateren om er Jan of Mieke even mee te plezieren. De financiële voordelen wegen - voor mij - in die sector dus helemaal niet op tegen de vele nadelen.
Sol Invictus!
- Dizzy
- Elite Poster
Klopt, is heel persoonlijk, er zijn jobs die ik niet zou willen doen die anderen met plezier uitoefenen en gelukkig maar. Het risico als je puur voor het geld een job doet is dat je sneller de motivatie kan verliezen omdat je eigenlijk liever iets anders zou doen. Het is een beetje een gouden kooi. Voor sommigen is standing ook belangrijk en vervult dat dus voor hen een belangrijk verlangen. Je ziet dat ook met wagens, sommigen maken er iets van dat een verlengde is van henzelf terwijl anderen het zien als een blik op 4 wielen dat van a naar b gaat.
Politiek is inderdaad een klotejob, ja, goede voorwaarden maar wil je daarvoor elke dag op je kop laten zitten. Het is zoals met leraars, bijna een roeping. Ik ben er niet jaloers op.
En dan komen we bij een belangrijk punt. Mensen willen vaak wat anderen hebben en benijden hen voor de voordelen. De nadelen bekijken ze veel minder. Jaloezie is een vies beestje. Je houdt je beter bezig met je eigen vooruitgang en blijft positief ipv uw kas op te fretten over het succes of voordelen van anderen, dat lijkt me puur tijdverlies en een bron van frustraties.
Politiek is inderdaad een klotejob, ja, goede voorwaarden maar wil je daarvoor elke dag op je kop laten zitten. Het is zoals met leraars, bijna een roeping. Ik ben er niet jaloers op.
En dan komen we bij een belangrijk punt. Mensen willen vaak wat anderen hebben en benijden hen voor de voordelen. De nadelen bekijken ze veel minder. Jaloezie is een vies beestje. Je houdt je beter bezig met je eigen vooruitgang en blijft positief ipv uw kas op te fretten over het succes of voordelen van anderen, dat lijkt me puur tijdverlies en een bron van frustraties.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Mensen nemen zichzelf als referentie. Meer dan mijn loon is veel, langer dan mijn vakantie is lang, enz...
J.
J.
- Dizzy
- Elite Poster
Klopt en dat is ook ergens begrijpelijk want zo zit onze hersenen nu eenmaal in elkaar. Als je iets hebt dan lijkt dat ineens normaal/de norm en kan je soms vergeten dat niet iedereen dat heeft. Elke vergelijking met bestaande situaties op dit forum zijn puur toevallig