Sinds gisteren namiddag is het internet weggevallen.
Deze morgen contact gehad met de helpdesk van Edpnet.
Volgens de helpdesk zijn er werken aan de gang door Proximus.
Deze avond nog steeds geen internet.
Indien het internet morgenavond nog steeds niet werkt heb ik dan recht op schadevergoeding betaald door Proximus?
Geen internet
-
- Elite Poster
- Berichten: 5542
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 472 keer
- Recent bedankt: 1 keer
simply put: nee
jouw operator = edpnet, dus je moet de vergoeding verkrijgen van edpnet.
de vergoeding is ofwel 1 euro / dag, ofwel 1/30ste van het abbo / dag, ofwel "een gratis film" o.i.d.
maar dan mag het nog steeds geen overmacht zijn dacht ik, en als er door werken in de straat een kabel beschadigd is, en daardoor toevallig het internet niet meer werkt, kan het zijn dat edpnet zich daar op zal beroepen.
stel dat de storing morgennamiddag opgelost is, dan heb je 2 dagen niets gehad van internet, en kan je dus vragen voor een vergoeding van edpnet,
van 2 euro (dewelke vermoedelijk dan als korting op je volgende maand zal verrekend worden)
.... en dat is allemaal natuurlijk in de veronderstelling dat die wetgeving uberhaupt er al door is, want anders moeten ze helemaal niets.
jouw operator = edpnet, dus je moet de vergoeding verkrijgen van edpnet.
de vergoeding is ofwel 1 euro / dag, ofwel 1/30ste van het abbo / dag, ofwel "een gratis film" o.i.d.
maar dan mag het nog steeds geen overmacht zijn dacht ik, en als er door werken in de straat een kabel beschadigd is, en daardoor toevallig het internet niet meer werkt, kan het zijn dat edpnet zich daar op zal beroepen.
stel dat de storing morgennamiddag opgelost is, dan heb je 2 dagen niets gehad van internet, en kan je dus vragen voor een vergoeding van edpnet,
van 2 euro (dewelke vermoedelijk dan als korting op je volgende maand zal verrekend worden)
.... en dat is allemaal natuurlijk in de veronderstelling dat die wetgeving uberhaupt er al door is, want anders moeten ze helemaal niets.