Bij Telenet krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe ip of zelfs helemaal niet. Hoe zit het met Belgacom Skynet?

Bij Skynet elke 36h, of telkens je reconnect !pc2006 schreef: Bij Telenet krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe ip of zelfs helemaal niet. Hoe zit het met Belgacom Skynet?
BedanktditCh schreef:Bij Skynet elke 36h, of telkens je reconnect !pc2006 schreef: Bij Telenet krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe ip of zelfs helemaal niet. Hoe zit het met Belgacom Skynet?
neen
ooit al gedacht aan ipv6 of een bnc of iets dergelijk..pc2006 schreef:Ik chat veel met Mirc en heb in 90% van de gevallen te maken met een hackpoging. Zelfs als ik Mirc afsluit zie ik dat men nog steeds probeert.
Bij Telenet krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe ip of zelfs helemaal niet. Hoe zit het met Belgacom Skynet?
Tegenwoordig raak je nog heel moeilijk met een open proxy op een IRC server! De meeste bekende / gebruikte zijn al g-lined ! En vaak hebben grote irc netwerken proxy scanners draaien, die je verbinding controleren voor je connect !Ken Losfeld schreef:Is het ook beter als ge achter den proxy zit van je ISP op mirc of maakt dat weinig of niks uit?
Ligt er soms aan of dat werkt of niet. Dat gedeelte van de pagina vraagt de X-FORWARDED-FOR op van de request. Als je een transparante / anonieme / ... proxy gebruikt dan kan het zijn dat die berichten ontbreken en dus niet ingevuld worden.pc2006 schreef:Wat ik wel opmerk is dat de proxy gedeelte niet werkt. Ik heb het eens met proxy 202.44.37.210 / poort 80 geprobeerd maar kreeg alleen het ip gedeelte en niet de proxy.