skynet en veiligheid

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
pc2006
Starter Plus
Starter Plus

Ik chat veel met Mirc en heb in 90% van de gevallen te maken met een hackpoging. Zelfs als ik Mirc afsluit zie ik dat men nog steeds probeert.
Bij Telenet krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe ip of zelfs helemaal niet. Hoe zit het met Belgacom Skynet? :?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

pc2006 schreef: Bij Telenet krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe ip of zelfs helemaal niet. Hoe zit het met Belgacom Skynet? :?
Bij Skynet elke 36h, of telkens je reconnect !
pc2006
Starter Plus
Starter Plus

ditCh schreef:
pc2006 schreef: Bij Telenet krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe ip of zelfs helemaal niet. Hoe zit het met Belgacom Skynet? :?
Bij Skynet elke 36h, of telkens je reconnect !
Bedankt :-) Het is een hele geruststelling dat er een zekerheid is dat je om de 36 uur een andere ip krijgt.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

@pc2006,

Hier kan je steeds je IP controleren, maar dat wist je waarschijnlijk al.

:wink:
pc2006
Starter Plus
Starter Plus

Blue-Sky schreef:@pc2006,

Hier kan je steeds je IP controleren, maar dat wist je waarschijnlijk al.

:wink:
neen :oops: Die staat nu wel in mijn favorieten :P

Wat ik wel opmerk is dat de proxy gedeelte niet werkt. Ik heb het eens met proxy 202.44.37.210 / poort 80 geprobeerd maar kreeg alleen het ip gedeelte en niet de proxy.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

pc2006 schreef:Ik chat veel met Mirc en heb in 90% van de gevallen te maken met een hackpoging. Zelfs als ik Mirc afsluit zie ik dat men nog steeds probeert.
Bij Telenet krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe ip of zelfs helemaal niet. Hoe zit het met Belgacom Skynet? :?
ooit al gedacht aan ipv6 of een bnc of iets dergelijk..

waarom ipv6: Meeste drones of xploits zijn niet ipv6 compatibel, die baseren zich vooral op ipv4, ik heb nog nooit een xploit of drone gezien die op ipv6 werkt. Met ipv6 is je ip ook niet zichtbaar werkt net als een proxy. Tenzij het begint met 2002 dan kan men het terug mappen naar je ipv4.

waarom bnc: Met een bnc krijg je het ip van je shell provider.. dus heb je minder last van hack pogingen.

Nog een mogelijkheid is een netwerk zoeken met crypted ip's, eentje waar je je ip kan spoofen of waar men hostserv heeft.

Nu kan het ook nog zo zijn aangezien je elke 36 uur een ander ip krijgt, dat je deze traffic voor een andere dsl gebruiker bestemd was. Constant veranderen is ook niet goed weet je.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Is het ook beter als ge achter den proxy zit van je ISP op mirc of maakt dat weinig of niks uit?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Ken Losfeld schreef:Is het ook beter als ge achter den proxy zit van je ISP op mirc of maakt dat weinig of niks uit?
Tegenwoordig raak je nog heel moeilijk met een open proxy op een IRC server! De meeste bekende / gebruikte zijn al g-lined ! En vaak hebben grote irc netwerken proxy scanners draaien, die je verbinding controleren voor je connect !
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Op welke obscure netwerken zit je dan zoal? Ik zit alleen op Undernet en Quakenet en nog nooit ergens last van gehad. Gewoon een routerke, niks meer.
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

pc2006 schreef:Wat ik wel opmerk is dat de proxy gedeelte niet werkt. Ik heb het eens met proxy 202.44.37.210 / poort 80 geprobeerd maar kreeg alleen het ip gedeelte en niet de proxy.
Ligt er soms aan of dat werkt of niet. Dat gedeelte van de pagina vraagt de X-FORWARDED-FOR op van de request. Als je een transparante / anonieme / ... proxy gebruikt dan kan het zijn dat die berichten ontbreken en dus niet ingevuld worden.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”