Nog wat munitie voor Marcel…
De installatie van digitale energiemeters ging zó snel, dat de kwaliteit ervan niet altijd om naar huis te schrijven was, erkent Fluvius. De netbeheerder riskeert nu een boete omdat de uitrol stokt.
Ik begrijp Fluvius niet.
Installeer dat ding eerst bij mensen die niet weigeren en begin pas met rechtzaken als je boven 80% installatie zit.
Allemaal nutteloze moeite deze heksenjacht.
Eerste rechtzaak digitale meter
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5254
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 766 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Nadat iemand van Unit-T hier vorige week een brief aan de toegangsdeur kwam aanplakken was het vandaag de dag voor installatie van enkele meters. (althans Unit-T/Fluvius) waren in die veronderstelling.
Om 6u45 is m'n 70-jarige alleenstaande bovenbuurvrouw als het ware gevlucht omdat ze er niet wilde zijn als ze vanaf 7u aan de bel konden hangen.
Tegen 8u werd er door iemand van Unit-T op alle deurbellen meermaals gedrukt doch zonder resultaat dus technieker geraakte niet tot bij de meters.
Tegen het middaguur een 2é poging ook zonder resultaat, ik verwacht zodadelijk nog ee, 3é poging...
En het is niet dat wij die digitale meters niet willen hé, maar m'n 70-jarige buurvrouw heeft niemand om haar te helpen en haar verwarmingsketel is al heel oud en ze heeft schrik dat ze hem niet kan opstarten nadat de gasmeter werd vervangen.
Allemaal niet zo'n probleem tijdens een zomerse periode maar probeer op korte termijn eens een hersteller van verwarmingstoestellen te regelen nu we nog steeds met vriestemperaturen zitten.
Is dat nu zo moeilijk om even contact op te nemen voor Fluvius? Een briefje in de bus met, "bel ons even om een afspraak te maken"?
Vorig jaar kon dat wel en alle bewoners hebben toen samen een dag afgesproken voor de vervanging van alle meters.
Maar ja.. technieker had toen geen digitale gasmeters mee omdat ze er geen meer hadden.
Ik heb het gevoel dat ze er nu met de botte bijl doorheen aan het gaan zijn en mensen min of meer gewoon onder druk zetten.
Op die manier blijft de deur hier wel gesloten, en gaan we misschien onze naam spoedig moeten veranderen in.. Marcel.
Om 6u45 is m'n 70-jarige alleenstaande bovenbuurvrouw als het ware gevlucht omdat ze er niet wilde zijn als ze vanaf 7u aan de bel konden hangen.
Tegen 8u werd er door iemand van Unit-T op alle deurbellen meermaals gedrukt doch zonder resultaat dus technieker geraakte niet tot bij de meters.
Tegen het middaguur een 2é poging ook zonder resultaat, ik verwacht zodadelijk nog ee, 3é poging...
En het is niet dat wij die digitale meters niet willen hé, maar m'n 70-jarige buurvrouw heeft niemand om haar te helpen en haar verwarmingsketel is al heel oud en ze heeft schrik dat ze hem niet kan opstarten nadat de gasmeter werd vervangen.
Allemaal niet zo'n probleem tijdens een zomerse periode maar probeer op korte termijn eens een hersteller van verwarmingstoestellen te regelen nu we nog steeds met vriestemperaturen zitten.
Is dat nu zo moeilijk om even contact op te nemen voor Fluvius? Een briefje in de bus met, "bel ons even om een afspraak te maken"?
Vorig jaar kon dat wel en alle bewoners hebben toen samen een dag afgesproken voor de vervanging van alle meters.
Maar ja.. technieker had toen geen digitale gasmeters mee omdat ze er geen meer hadden.
Ik heb het gevoel dat ze er nu met de botte bijl doorheen aan het gaan zijn en mensen min of meer gewoon onder druk zetten.
Op die manier blijft de deur hier wel gesloten, en gaan we misschien onze naam spoedig moeten veranderen in.. Marcel.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,