iPhone XS Max 256GB Space grey met lichte gebruiksporen (steeds in een hoesje gezeten, laatste +-6 maanden wel geen screenprotector gehad), weg wegens aankoop iPhone 15. Heeft een heel klein krasje vooraan maar is bij normaal gebruik niet te zien. Batterij conditie is 83%. Originele verpakking is normaal beschikbaar (als ik de kast eens doorzoek).
Startprijs 275 euro, hoogste bod 72-uur na het hoogste bod wint (opbod per 10 euro, na 48u per 5 euro).
Af te halen regio Zandhoven, eventueel gebracht in een straal van 20km rond Berchem of Zandhoven.
[Te koop] iPhone XS Max 256GB Space grey
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
- devilkin
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1164 keer
- Bedankt: 756 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Het maximale dat ik er zou aan geven is €50, wat ik perfect snap als je dat niet wilt.
(zero interesse in het Apple gebeuren, voornamelijk academische nieuwsgierigheid)
(zero interesse in het Apple gebeuren, voornamelijk academische nieuwsgierigheid)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Hey Telecom & Mobile Vikings -- Using Samsung S25 Ultra
Hey Telecom & Mobile Vikings -- Using Samsung S25 Ultra
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 146 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Heb men bod gebaseerd op swappie.
Maar alle begrip ervoor
Maar alle begrip ervoor
Internet = Hey Telecom