Meer betalen na overstap naar Hey
-
- Starter
Had eerder Orange internet+mobile light ,na te zijn overgestapt naar Hey is mijn factuur van internet met 4 euro gestegen.Ik betaal nu59 euro. Op de site van Orange staat internet Zen wel aan 55 euro geprijsd het kan wel zijn dat ik de kleine lettertjes niet heb gelezen maar Hey mobile is toch Orange. In het gebouw waar ik woon hebben ze fiber gelegden geluk bij een ongeluk edpnet aan 45,99 . Dag Orange ik hou het bekeken bij jullie.
-
- Member
- Bedankt: 6 keer
Dit zou zonder promotie max 39 moeten zijn. Ben je zeker dat het een Hey factuur is (en geen orange). Staan er andere dingen zoals gsm abos erbij of eventuele opties (ik heb wel geen weet ervan). Is de periode een maand of langer dan een maand?
-
- Starter
Er staat gewoon "internetkosten zonder mobiel" 4euro
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 15 keer
Hey is een deel van Orange net zoals Mobile Vikings een deel is van Proximus groep
Maar je kan niet een mobiel van Hey combineren met Internet van Orange. Dat gaat ook niet met MV en Proximus
Je betaalt dus de prijs van je mobiele hey abo
En de prijs van zen internet zonder een Orange Love pack en dat is 59€
Maar je kan niet een mobiel van Hey combineren met Internet van Orange. Dat gaat ook niet met MV en Proximus
Je betaalt dus de prijs van je mobiele hey abo
En de prijs van zen internet zonder een Orange Love pack en dat is 59€
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 24 keer
Denk dat hij wil zeggen dat hij enkel voor mobiel naar Hey is gegaan en voor residentieel internet nog bij het hoofdmerk Orange zit. Dus hij is zijn bundelkorting van 4 Euro kwijt omdat het nu geen bundel meer is, terwijl hij dacht dat hij het kon behouden omdat Hey een B-merk van Orange is. Indien dat de redenering was, was dat naïef uiteraard. Bundelkortingen worden enkel gegeven omdat de prijzen voor de afzonderlijke producten op zich al veel te duur zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ja... waarom had je ook niet gewoon ineens Hey vast internet erbij genomen, is toch goedkoper dan Orange?
Dat gezegd zijnde kan je idd beter EDPnet fiber nemen, heb je tenminste geen FUP limiet/kans op smallband meer, en hogere down+uploadsnelheden.
Dat gezegd zijnde kan je idd beter EDPnet fiber nemen, heb je tenminste geen FUP limiet/kans op smallband meer, en hogere down+uploadsnelheden.
-
- Starter
Net mijn factuur gekregen van Hey 2 mobiele abbo's .Moet wel 4 euro meer betalen voor internet , maar factuur Hey moet wel betaald worden aan Orange !! Kan het nog gekker.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 761 keer
- Bedankt: 499 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Misschien moet je even wat beter op je factuur kijken, want daar staat op:
Hey is en blijft een dochtermerk van Orange.
Hey is en blijft een dochtermerk van Orange.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 111 keer
Zoals meerdere mensen al hebben uitgelegd:
Als je internet en mobiel bij Orange zelf combineert krijg je korting (love pack) waaronder 4 euro op je internet.
Als je zoals nu het geval is, enkel internet neemt betaal je de standaard prijs zonder korting want je combineert geen producten meer in een love pack van Orange.
Hey en Orange producen staan niet op dezelfde website, hebben elk hun eigen voorwaarden, prijzen etc.
Toch de oplossing is simpel: schakel ook je vast internet over naar Hey. Kost je minder en je krijgt ook nog eens 3 maanden €10 korting.
Er is hier al een topic over, je gaat geen verschil merken en enkel minder betalen.
Als je internet en mobiel bij Orange zelf combineert krijg je korting (love pack) waaronder 4 euro op je internet.
Als je zoals nu het geval is, enkel internet neemt betaal je de standaard prijs zonder korting want je combineert geen producten meer in een love pack van Orange.
Hey en Orange producen staan niet op dezelfde website, hebben elk hun eigen voorwaarden, prijzen etc.
Toch de oplossing is simpel: schakel ook je vast internet over naar Hey. Kost je minder en je krijgt ook nog eens 3 maanden €10 korting.
Er is hier al een topic over, je gaat geen verschil merken en enkel minder betalen.