Vreemd probleem met m'n v7 decoder.
Hij lijkt enkel nog te functioneren als Android box, en ik denk dat het begonnen is met het wijzigen van m'n gmail wachtwoord.
Heel gezellig als je geen schermtoetsenbord krijgt om je wachtwoord in te typen... niks helpt dus dan maar factory reset gedaan.
Na de reset krijg ik de melding "Proximus TV Service niet beschikbaar", ik kan "Probeer opnieuw" zonder resultaat of "Offline modus" selecteren.
In deze modus werken wel alle apps, dus connectie lijkt me in orde te zijn.
Wel is het zo dat ik de V7 achter een FritzBox gebruik, ik schat dat ik ongeveer een jaar kant ben dus misschien werkt toch niet alles zoals het hoort en is de decoder na x aantal tijd niet meer geregistreerd?
Moet nog eens proberen terug de bbox te installeren? Niet echt een pretje om alles af te koppelen op m'n technisch bord

Ook werkt de Pickx app niet meer om in te loggen, maar die gebruikte ik eigenlijk al maanden niet.
Proximus telefoneren of iemand tips met een gelijkaardig probleem in het verleden?
Het Proximus forum geeft weinig zoekresultaten helaas.
Bedankt