Zijn er hier mensen die via hun digitale spaarkaart bij Delhaize Smeg zegels verzameld hebben maar ze niet zouden gebruiken?
Wij gaan er niet zo vaak, en zijn op zoek naar nog wat zegels om wat nieuw bestek aan te schaffen.
Delhaize superplus kaart nummer is 0451001670417
Merci!
[Gezocht] Zegeltjes Delhaize Smeg bestek
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 601 keer
- Recent bedankt: 3 keer
heb er helaas geen - ga wel geregeld eens naar de delhaize, maar spaar meestal niet mee.
ben nu wel op zoek naar nieuw bestek, dus dacht eerst even "hmm, gemiste kans".... maar...
10 zegeltjes / kaart (dus 100 euro) + 8.99 / 1-persoonsset aan bestek
dan moet je voor een bestek voor 4 personen al voor 400 euro bij delhaize winkelen + nog eens 35 euro opleggen...
als het goedkoop moet zijn heb je een 4-persoon set voor 5 euro in de ikea... (al zal smeg, vermoedelijk, hopelijk? iets betere kwaliteit zijn?)
dus op zich lijkt het me niet dat ik er veel aan gemist ga hebben.
ben nu wel op zoek naar nieuw bestek, dus dacht eerst even "hmm, gemiste kans".... maar...
10 zegeltjes / kaart (dus 100 euro) + 8.99 / 1-persoonsset aan bestek
dan moet je voor een bestek voor 4 personen al voor 400 euro bij delhaize winkelen + nog eens 35 euro opleggen...
als het goedkoop moet zijn heb je een 4-persoon set voor 5 euro in de ikea... (al zal smeg, vermoedelijk, hopelijk? iets betere kwaliteit zijn?)
dus op zich lijkt het me niet dat ik er veel aan gemist ga hebben.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1065 keer
- Bedankt: 672 keer
- Recent bedankt: 10 keer
We hebben ondertussen 3 sets, in totaal hadden we er 6 willen aanschaffen - dus in totaal zeker nog iets van een 23... ik ben bij familie ook nog eens aan het luisteren.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1065 keer
- Bedankt: 672 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Nog 2 en we zijn volledig gesteld 

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Beste
Ik zoek nog 30 Delhaize spaarzegeltjes van Smeg voor het bestek. Ik had de bestekhouder gekocht met kerst. Nu blijkt dat enkel Smeg bestek daarin past, haha
Ondertussen heb ik 3 vd 6 delen, maar heb nog 30 zegels nodig. Mijn superplus nummer 045 0111 925 141. Als iemand zegeltjes wil transfereren in de app, dat zou geweldig zijn. Groetjes Tom
Ik zoek nog 30 Delhaize spaarzegeltjes van Smeg voor het bestek. Ik had de bestekhouder gekocht met kerst. Nu blijkt dat enkel Smeg bestek daarin past, haha