Ik ben op zoek naar een 32” monitor met minimum vereisten:
1ms
144hz+
IPS
[Gezocht] 32” monitor
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
- RandomUsername4
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
i used to sleep at night
- cptKangaroo
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 811 keer
- Bedankt: 276 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Op heise.de kan je makkelijk filteren wat je wil. Ik zou ook 10bit (of 8+2bit FRC) kleuren bij de vereisten zetten.
Op [beyondgaming.be](https://www.beyondgaming.be/forums/b-s-randapparatuur/) zie je geregeld ook mooie tweedehandse schermen voorbij komen, en monitoren verliezen redelijk snel hun waarde.
Op [beyondgaming.be](https://www.beyondgaming.be/forums/b-s-randapparatuur/) zie je geregeld ook mooie tweedehandse schermen voorbij komen, en monitoren verliezen redelijk snel hun waarde.
- RandomUsername4
- Plus Member

Iemand ervaring met de viewsonic monitoren?
Bedankt voor de feedback trouwens
Toegevoegd na 9 minuten 27 seconden:
Bedankt voor de feedback trouwens
Toegevoegd na 9 minuten 27 seconden:
ben je zeker dat je heise.de bedoelt? ik zie niet echt een soort filter zoals tweakers dat aanbiedtcptKangaroo schreef: 28 dec 2023, 18:44 Op heise.de kan je makkelijk filteren wat je wil. Ik zou ook 10bit (of 8+2bit FRC) kleuren bij de vereisten zetten.
i used to sleep at night
- cptKangaroo
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 811 keer
- Bedankt: 276 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Probeer de link in mijn post die rechtstreeks naar monitoren gaat (vanaf 31.5" en IPS), anders moet je op heise.de helemaal onderaan bij Services naar Preisvergleich zoeken.
- RandomUsername4
- Plus Member

dankuwel !cptKangaroo schreef: 28 dec 2023, 20:07 Probeer de link in mijn post die rechtstreeks naar monitoren gaat (vanaf 31.5" en IPS), anders moet je op heise.de helemaal onderaan bij Services naar Preisvergleich zoeken.
i used to sleep at night