Black Friday 2023

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Rocky2014
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 3 keer

Net dit gekocht (zie link) als soort van reserve voor mijn sony xm5 die me vorig jaar 305 euro had gekost. Zit in herstelling, ze vinden voorlopig het probleem niet, dus weer opnieuw binnen gestoken, ik ga mss een nieuwe krijgen.
Er is iets bizars aan; ik luister altijd via de tv, nooit problemen gehad, nu plots hoor ik soms zo getik/geklop/soort van gekraak erin, kan het moeilijk uitleggen en soms gaat het bv 20 min perfect weer en dan opeens is het er terug, zeer bizar maar schijte irritant. De hoofdband vervangen heeft niets geholpen.

Deze heb ik nu als reserve gekocht.
https://www.bol.com/be/nl/p/medion-e624 ... oductTitle

Of ik hiermee een koopje doe weet ik niet, het andere kleur is 60 euro, dan maar dit genomen, is goedkoper en netdezelfde.
Ik heb geen idee hoeveel de prijs er weken en maanden ervoor was van deze.
Ben benieuwd hoe goed een veel mindere dure hoofdtelefoon zal zijn tegenover een dure. ;).
Ik heb vrij lang gezocht omdat er enorm veel keuze is maar in die prijsklasse en zeker lager veel brol tussen zit.
Deze kreeg 100% goede reviews dusja... we gaan zien.

Toegevoegd na 18 minuten 48 seconden:
Aan een opmerking boven mijne post;
Moest het nu 30 euro en meer zijn dat van dienen tv zou ik ook terug sturen als ze de 30 euro niet willen terug geven.
Maar 6 euro? Komaan, dat is toch wel wat mierenzifterij.
Je weet dat dat bij bol zo werkt , de ene moment weer wat hoger, dan weer wat lager, ze doen het altijd zo.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
Bedankt: 725 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider
Te Koop forum

Mijn dochter heeft gespaard voor een apple pencil. Normaal kost dat zo'n €115, maar staat nu aan €89.99 op amazon en dan nog eens €10.
Ze is nu gediend voor €79.99, dus dochter is blij.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

Flippi schreef: 25 nov 2023, 12:59 Phuhu, als zij er niet in mee gaan, ga je dan voor die 6 euro daadwerkelijk de moeite nemen om het terug te sturen? Labelen, weer naar de post, parkeerplek zoeken, etc...
er zijn genoeg postpunten bij de krantenwinkels, dus why not ? even na het winkelen daar nog even stoppen en dat pakje afdroppen
Rocky2014 schreef: 25 nov 2023, 13:20 Je weet dat dat bij bol zo werkt , de ene moment weer wat hoger, dan weer wat lager, ze doen het altijd zo.
tja, maar waarom niet?
als ze adverteren met (zware) korting en je dan een dag later ziet dat er meer korting is, dan hebben ze je ergens toch wel bedrogen.... dus kan er wel inkomen dat je dat zou doen. (moet het bedrijf maar zorgen dat hun korting tijdens "zware kortingen" niet schommelt)

dat gezegd zijnde moest je -althans toch voor het oude bol.com- wel respect hebben: ooit hebben ze een fout gemaakt (een sony headset aan maar een paar euro's) en dat hebben ze wel gewoon gerespecteerd. (maar dat is jaren terug)
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Flippi schreef: 25 nov 2023, 12:59 Phuhu, als zij er niet in mee gaan, ga je dan voor die 6 euro daadwerkelijk de moeite nemen om het terug te sturen? Labelen, weer naar de post, parkeerplek zoeken, etc...
Mijn vriendin durfde het niet, vandaag stond de TV dan weer aan 427 euro.

Ik heb het voor mijn vaatwastabletten wel gedaan en kreeg het verschil terug in mijn bol account. Soms zijn ze bij Bol wel heel meegaand. Super hoge korting en na de superkorting de gewone korting die hoger was. Even mailen en je weet nooit...

Heb ook al bij Lidl gezaagd voor een paar cent en zelfs een verrassingsdoos gekregen en enkele keren gratis verzending voor de webshop. Als hun promo's niet juist zijn op het kassaticket zijn ze daar heel meegaand.

Ook bij RAD (motorkleding etc) eens een helm communicatie gekocht dat 2 dagen later ineens werd afgeprijsd. Was plots 25 euro af en ook daar deed de klantendienst niet moeilijk, meteen 25 euro in aankoopbonnen gekregen.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 42 keer
Provider

Hier bij bol eens een maand later ofzo gezegd dat het artikel in prijs gedaald was (met 80eur) en heb het verschil gewoon terug gehad.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
JrCv
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 10 keer
Provider

Bij bol ook al enkele keren gehad dat een artikel een paar dagen later goedkoper stond.
Telkens contact opgenomen via Chat en het verschil in mijn account terug gekregen.

Dat is voor hen veel goedkoper dan dat je het artikel gaat terugsturen en opnieuw bestellen.
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 52 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Een schroefboormachinetje met 2 accu's bij Hubo voor 30 euro na cashback:
https://www.hubo.be/nl/p/black-decker-b ... es/909329/

Afbeelding
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 252 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

All-In-One printer stond al lang op het menu: Brother MFC-J4340DWE -- eigenlijk eerst gekeken naar een lager model dat nu aan €80 staat. Brother vanwege de naam te hebben dat die nog thirdparty inkt toelaten.

Bij Lidl heb ik ook drie setjes van elk 4 betonslijpschijven besteld aan 3x 2.5€ terwijl je in de dhz zaken maar 2 schijven krijgt voor €9. 't Zal wel dunnere bucht zijn, neem ik aan, maar voor 12 schijven is het de test waard.
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

Die medion hoofdtelefoon is op zich niet slecht in zijn prijsklasse, de bouw is op zich goed, het geluid valt best mee in z'n prijsklasse maar ik denk dat mijn orens wat te groot zijn ofzo en ik heb er zeer snel zeer in, draag ook nog eens een bril en het geluid is oke maar net niet hoog genoeg, ik wou het nog net wat hoger zetten en dat ging niet meer.
Zal helaas retour gaan.

Ondertussen 2de poging gedaan en meteen voor een hopelijk stukken betere gegaan, ik ga er vanuit dat dit een koopje is nu en je er snel moet bij zijn?

https://www.bol.com/be/nl/p/bowers-wilk ... 4089/?s2a=
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 336 keer

kan je beter de sony xm4 kopen, zelfde prijs vandaag
Borromini
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 337 keer
Bedankt: 29 keer
Provider

@Rocky2014 Als je comfort wil dan moet je naar een Bose QuietComfort 35/45 kijken qua pasvorm. Zelf heel tevreden over.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

duizend schreef: 27 nov 2023, 20:58
kan je beter de sony xm4 kopen, zelfde prijs vandaag
Is niet zo goed als de b&w hoor, ik heb de xm3 en de xm5 nu, xm3 zat niet zo top en vuil vanbinnen door mijn orens. xm5 is beter , verder vd orens dus beter nu maar ik heb die moeten binnen steken, soms hoor ik gekraak of toktoktoktok, geen idee wat dat is, ze hebben de hoofdband veranderd maar niet opgelost, nu opnieuw binnen gestoken maar ik vrees dat ze dit niet kunnen herstellen.

Ik wou allang die b&w hebben, ik had jaren geleden 1 met kabel nog, dat was de beste die ik ooit heb gehad, kwaliteit vd px7 S2 is ook beter dan de xm5.

199 euro is een koopje denkt ik vd px7 S2 nu die slechts tijdelijk zo laag zal staan denk ik en krijgt veel goede reviews ook overal op een paar uitzonderingen na, ook op youtube goede ervaringen. Je zal altijd nog beter vinden maar dan betaal je makkelijk 150-250 euro meer.

Ik zie wel wat die b&w zal geven, het voordeel is dat je die altijd kan retourneren ;).

Toegevoegd na 41 seconden:
Borromini schreef: 27 nov 2023, 21:11 @Rocky2014 Als je comfort wil dan moet je naar een Bose QuietComfort 35/45 kijken qua pasvorm. Zelf heel tevreden over.
Mocht de B&W grote problemen geven, dan zal ik de Bose eens testen.

Update; ziede; staat nu aan 229€ haha.
Denk niet die lager dan 199€ zal gaan ook.
Flying
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 81 keer
Provider

Ik heb zelf sinds dit jaar de B&W PX7 S2 en ik ben daar heel tevreden over, zowel qua comfort als qua geluid. Gekozen op basis van een hoop reviews t.o.v. de Bose en Sony.
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

Flying schreef: 28 nov 2023, 07:20 Ik heb zelf sinds dit jaar de B&W PX7 S2 en ik ben daar heel tevreden over, zowel qua comfort als qua geluid. Gekozen op basis van een hoop reviews t.o.v. de Bose en Sony.
Hetzelfde hier, heel wat filmpjes bekeken.
En aan 199 euro? Hoeveel heb jij toen betaald?
Morgen heb ik hem.
Flying
Premium Member
Premium Member
Provider

Ik heb 282 euro betaald eerder dit jaar. Dan kreeg ik eerst een gebruikt exemplaar en die heb ik laten ruilen voor een nieuw exemplaar (waar ik ook voor had betaald).
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

Flying schreef: 28 nov 2023, 10:38 Ik heb 282 euro betaald eerder dit jaar. Dan kreeg ik eerst een gebruikt exemplaar en die heb ik laten ruilen voor een nieuw exemplaar (waar ik ook voor had betaald).
Ik ga u pm sturen.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Die slijpschijven van de Lidl/Parkside zijn gearriveerd en zien er toch wel kwaliteitsvol uit, of ten minste toch even dik als die uit een dhz zaak, dus 12 tegel slijpschijven voor €7.5 lijkt een erg goeie deal (staan nu weer €4/set, wat ook nog goed lijkt).
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 79 keer
Te Koop forum

Ja en nee. Ik los het meestal anders op: ik bestel het product aan de lagere prijs. De doos die toekomt open ik, maar zonder de verpakking van het product zelf te openen. Het label van amazon of bol.com dat in de doos erbij moet toevoegen, en ik stuur het laatste product ongeopend toe. Kost maar 2 minuten werk om label af te printen.

Post: ik passeer iedere dag aan de cubee, dus kost me ook geen minuut extra om pakket daar achter te laten. Als ik langs het postkantoor zou moeten, zou het wel idd minstens een kwartier kosten.
duizend
Elite Poster
Elite Poster

cptKangaroo schreef: 28 nov 2023, 19:30 Die slijpschijven van de Lidl/Parkside zijn gearriveerd en zien er toch wel kwaliteitsvol uit, of ten minste toch even dik als die uit een dhz zaak, dus 12 tegel slijpschijven voor €7.5 lijkt een erg goeie deal (staan nu weer €4/set, wat ook nog goed lijkt).
Idd, dat is een goeie deal.
Ik heb er in de zomer van den action gekocht, was toen €2,99 voor 2 stuks.
Al heel wat betonplaten en tegels mee door geslepen, werken prima zoals heet mes in de boter … :angel:
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

Flying schreef: 28 nov 2023, 10:38 Ik heb 282 euro betaald eerder dit jaar. Dan kreeg ik eerst een gebruikt exemplaar en die heb ik laten ruilen voor een nieuw exemplaar (waar ik ook voor had betaald).
Ik heb echt een koopje gedaan voor 199 euro voor die B&W, er zal altijd nog beter zijn dan deze maar dan betaal je ook nog eens veel meer en dat hoeft echt niet voor mij. Ik heb gezien toen die uitkwam dat die aan 420 euro werd verkocht? Dat vind ik dan weer wat teveel geld moet ik zeggen.

De 1ste dag was wat de minste wat niet abnormaal is en het ligt ook aan mijn rechteroor, hoe het komt weet ik niet maar het is alsof mijn rechteroor anders is dan mijn linker haha, omdat eender welke hoofdtelefoon ik opzet, de linkerkant is altijd goed of best goed, terwijl ik aan de rechteroor toch af en toe moet zitten verplaatsen om het comfortabeler te hebben. Heel bizar. Daar is de Sony XM5 het beste in wat comfort betreft. Maar de B&W doet niet veel onder ze, die zit ook goed op de orens, met een bril vrij goed te doen ook al is de sony xm5 daar net dat tikkeltje beter ook in maar het is geen wereld van verschil ze. Geluidskwaliteit is bij beide goed, ik moet wachten tot ik mijn xm5 terug heb om eens goed te kunnen vergelijken maar mij lijkt het er op dat de B&W het nog wat beter doet op dat vlak dan de xm5 van Sony. Wie geluidskwaliteit het belangrijkste vind zal de B&W moeten nemen inplaats vd xm5. Ik had ook nog de momentum 4 en bose gezien maarja..... de prijs die ik betaalde, 199 euro? Dat kon ik echt niet laten liggen zoiets.

Ook het connecteren is heel goed met de tv en ik heb tot nu toe nog 0 problemen gehad, 0 connectie problemen of wat dan ook, alles top tot nu toe.
De knoppen daar moet ik soms opletten dat ik er niet op duw aan de rechterkant maar ik vind dat beter dan bij de xm5, je kan niet per ongeluk het geluid gaan stil zetten of luider en stiller gaan swipen. Of ik kantelde mijn hoofd bv naar de linkerkant en de xm5 begon te flippen , te gevoelig denk ik gemaakt. Dus op dat vlak wint de B&W toch wel voor mij.

Ik ben zeer tevreden van mijn top aankoop, meer moet dat niet zijn en ik zit nu met 2 goede hoofdtelefoons. Alleen moet ik nog afwachten op de XM5 , voor de 2de maal in herstelling, ik hoop dat ze me gewoon een nieuwe gaan geven want ik vrees dat ze het probleem niet gaan kunnen oplossen. Het blijft helaas electronica, moede wat geluk mee hebben. Met sony zelden problemen en ik heb al veel van Sony gekocht. Mss komt het doordat die eens gevallen is, tsjah.

De b&w verkies ik toch boven de xm5 maar je zit met beide goed.

Deze heb ik dit jaar gekocht om te gamen; dit is de beste die ik al gehad heb, zo zouden ook alle hoofdtelefoons moeten zijn om tv te kijken of muziek via de smartphone. Grote en zachte orens, geene last vd rechteroor bij deze.
https://www.amazon.com.be/dp/B0B465MBXM ... nkCode=asn
Ik had deze voor de fun eens geconnecteerd met de tv maar dat ging niet goed, is om te gamen gemaakt of het moet zijn dat mijne bluetooth stick in de pc die ik heb aangekocht beter is ofzo dan de bluetooth op mijnen oled tv.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Ik gebruik al vele jaren een trucje om mijn over-ear koptelefoon "draaglijk" te houden: boven beide schelpen heb ik een kurk en stuk plastic getapet zodat de koptelefoon op de zijkant van mijn schedel rust in plaats van op mijn oren. De schelpen zweven dan net boven mijn oren.

De kurk als afstandhouder en het stuk plastic om de krachten nog wat te spreiden en dat maakt het ook mogelijk om de koptelefoon met één hand op- en af te zetten. Tegenwoordig zit er ook nog een stukje oude muismat op voor extra comfort.

Bij mij zijn het el cheapo koptelefoons (~€40) van Philips dus als je er zo nog eentje hebt liggen, zou ik dat eens proberen -- het werkt zo goed dat iedere koptelefoon zo'n opzetstuk zou moeten hebben.
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

Omg, subiet heb ik al te luid geroepen ppff.
Ik wil de px7 s2 voor de 2de keer opladen, hm, het wil niet, geestig zeg. Zie geen lampje branden ook.
Splinternieuw en na paar dagen al nimmer opladen???
Alles werkt behalve het opladen niet, begint al goed.
Zitk nu alweer zonder hoofdtelefoon.
Frustrerend. Wat scheelt er met die hoofdtelefoons? Mijn xm5 sony zit al voor de 2de keer binnen en nu dit weer. Ik ben altijd zorgzaam voor mijn gerief.

Ik en geluk hebben dat bestaat bijna niet.
Heb geld terug gevraagd, ik heb teveel schrik dat ik het met een andere opnieuw zal tegen komen.

cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Ai, da's minder leuk. Hopelijk een correcte afhandeling, dan.

Is die "26% batterij" (van in de Reddit topic) een gekend fenomeen? De (vernieuwde) batterij in mijn LG K8 telefoon doet dat soms ook, 't is te zeggen: soms springt de telefoon af wegens "batterij plat" terwijl die nog 26% aangaf.
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

cptKangaroo schreef: 03 dec 2023, 15:06 Ai, da's minder leuk. Hopelijk een correcte afhandeling, dan.

Is die "26% batterij" (van in de Reddit topic) een gekend fenomeen? De (vernieuwde) batterij in mijn LG K8 telefoon doet dat soms ook, 't is te zeggen: soms springt de telefoon af wegens "batterij plat" terwijl die nog 26% aangaf.
Ja, daar waren of zijn ook problemen mee maar de mijne laad dus gewoon nimmer op.
Ik heb ook nog een Sony H9 weliswaar om te gamen en ik steek dezelfde (en getest met andere) kabel in en andere stekker in en bij de H9 direct beginnen opladen en ziede het lichtje branden.
Bij de b&w was dat ook zo de 1ste keer dat ik die had opgeladen en nu wil ik een 2de keer opladen, zat aan 23% nog en het doet niets meer. Voor de rest werkt alles.

Heel jammer want het is best een goede hoofdtelefoon, het geluid is helder enz… Maar als dat een gekend probleem is hm….

Toegevoegd na 8 uren 59 minuten 25 seconden:
UPDATE; Een vraagje nog voor de kenners : heb ik al die tijd al geen fout gemaakt door een xm5 sony te kopen en een b&w px7 s2, omdat ik daar voornamelijk tv mee kijk??

Ik verwacht dat ik de 200€ ga terug krijgen en zit wat te googlen en kom bv op dit uit en vroeg me af of dit niet beter is oo tv te kijken? Ik heb daar geen ervaring mee. Er is ook nog een sony en is goedkoper dan deze. Mijn probleem is ook dat het moeilijk is ook op 1 te vinden die goed over de orens zit, alleen de xm5 is daar top in.
Ik lees ook in reviews van mensen die zeggen dat het een probleem kan zijn, ik draag een bril.
https://www.vandenborre.be/tv-hoofdtele ... r-rs-175-u

Toegevoegd na 14 uren 10 minuten 10 seconden:
Niemand ervaring mee?
duizend
Elite Poster
Elite Poster

Als de xm5 goed zit, dan moet je een xm5 kopen.
Wij kunnen onmogelijk voorspellen hoe een koptelefoon aan jouw oren aanvoelt.
luukske
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Heb je trouwens de firmware update gedaan, die dit batterijprobleem zou moeten oplossen?
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

duizend schreef: 04 dec 2023, 17:06 Als de xm5 goed zit, dan moet je een xm5 kopen.
Wij kunnen onmogelijk voorspellen hoe een koptelefoon aan jouw oren aanvoelt.
Ik heb de xm5 maar ben die kwijt voor 3 weken, hersteld zeiden ze, terug mee moeten binnen gaan, weer 3 weken kwijt.
Zonder hoofdtelefoon hier is not done.

Dus was ik op zoek naar een andere die zeker niet boven de 200 gaat.
Ik had al eens een B&W gehad die mega goed was, die is door mijn eigen schuld aan ene kant kapot, moet ik ook nog eens voor nadenken om die te laten fixen, ik doe liever draadloos daarmee.
En ben vandaag naar de Mediamarkt geweest om hoofdtelefoons uit te testen en nog een geluk ik dat heb gedaan want diene senheiser r175 die drukt enorm op de oren wetende ik een bril draag en ook het materiaal van die orens is iets dat snel zal afschilferen.

Van al degene die ik heb getest was de xm5 de beste qua comfort. Gevolgd door andere sony modellen en ook een bose die heel goed zat maar 350 lappen koste.
Het is zeer moeilijk om de juiste hoofdtelefoon te vinden.
Ik heb een paar opties nu waar ik voor open sta, ik zie wel, nu moet ik wachten eer ik mijn geld terug krijg eerst, moet er 250 terug krijgen.
Hopelijk krijg ik een nieuwe xm5 dan zit ik weer tijdje goed.

Maar mijn vraag nu was in feite; zijn die hoofdtelefoons met zo'n zendstation beter dan zo 1 mee bluetooth dan, zijn die bv dan beter dan een xm5 en B&W px7 S2 of maakt dat allemaal weinig verschil de dag van vandaag?

Toegevoegd na 2 minuten 8 seconden:
luukske schreef: 04 dec 2023, 18:22 Heb je trouwens de firmware update gedaan, die dit batterijprobleem zou moeten oplossen?
Ik heb de update uiteraard gedaan ;).
Toen ik de 1ste keer aant opladen was zag ik meteen lichtje branden. Paar dagen later 2de keer opladen, niets meer, met verschillende stekkers en kabels getest, laad niet meer op, kapoet. Zelfde stekker en kabel gebruikt voor mijne SONY H9 om te gamen gebruikt en laad meteen op. Dusja, B&W retour gezonden vandaag. Nochtans qua geluid zeer goed.
duizend
Elite Poster
Elite Poster

Rocky2014 schreef: 04 dec 2023, 19:01 Van al degene die ik heb getest was de xm5 de beste qua comfort. Gevolgd door andere sony modellen
Dus koopt u nen xm4 aan 200 zoals ik hoger al eens aangeraden heb… :roll:
Flying
Premium Member
Premium Member
Provider

Ik heb echt geen enkel probleem met die B&W. Elk toestel kan een mankement hebben. Als je meer consistentie wil qua werking dan kom je sneller bij bedraad uit. Geen batterij, passieve werking en voor dezelfde prijs een betere bouw- en geluidskwaliteit. Draadloos geeft vooral het gemak van niet te prutsen met een draad.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
Bedankt: 724 keer
Recent bedankt: 10 keer
Te Koop forum

Het is met alles zo, niets beter dan den draad.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

duizend schreef: 05 dec 2023, 10:30
Rocky2014 schreef: 04 dec 2023, 19:01 Van al degene die ik heb getest was de xm5 de beste qua comfort. Gevolgd door andere sony modellen
Dus koopt u nen xm4 aan 200 zoals ik hoger al eens aangeraden heb… :roll:
Ik heb de xm3 gehad, je zit bv sneller aan de oorkant binnenin, is met de xm4 ook denk ik, met de xm5 niet.
Ik zal gewoon wachten op mijn xm5 en hopen datk een nieuwe krijg.
Ik ben zeer veeleisend, het moet goed op de orens zitten, ik woon op appartement en heel hoorbaar daarom zit ik vrij lang met een hoofdtelefoon op en het voordeel is minder tot geen geluiden van buitenaf. Xm4 is heel goed qua geluidskwaliteit dat wel maar ik weet van de Xm3 dat mijn oor er tegen komt te zitten, dan word het binnenin vuil ook, met de xm5 heb ik dit niet.
Ik heb voor een reserve een andere op het oog, heel mss de Sony XB910N of Edifier WH950NB of ik wacht tot volgend jaar.
Ik kan niet kiezen op dit moment, of mss toch die b&w maarja... weer schrik voor problemen.
Laatst gewijzigd door Rocky2014 07 dec 2023, 16:20, in totaal 1 gewijzigd.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 237 keer
Bedankt: 142 keer
Provider
Te Koop forum

BF is wel gedaan maar bij electrodepot hebben ze wel goedkope SSD's vind ik, bv deze: https://www.electrodepot.be/nl/externe- ... sb3-2.html
Gisteren meegepakt in zo'n winkel voor iemand en idd 512GB voor 35 euro, seq read/writes boven 420MB/s via USB 3
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

Toch besloten om de px7 s2 nog een laatste kans te geven.
Straks er achter gaan.
De reden; ik heb nog een xm3 liggen en ik heb die gisteren nog eens opgezet en ik herinner me heel goed hoe de px7 s2 klonk, een wereld van verschil tussen beide.
Xm5 die nog steeds in herstelling is is wel beter ook dan de xm3 dat wel.
Maar de px7 s2 zijn geluid is beter nog. De zere orens zal ik wat moeten doorstaan, na paar weken zal dat volgens mij wel verbeteren.
En duimen nu dat dat ding blijft opladen nu.
Flying
Premium Member
Premium Member
Provider

Ik had in het begin ook af en toe wat zeer aan de oorschelpen, maar ondertussen kan ik ze uren na elkaar dragen zonder enige problemen of pijnen.
Rocky2014
Plus Member
Plus Member

Flying schreef: 08 dec 2023, 17:22 Ik had in het begin ook af en toe wat zeer aan de oorschelpen, maar ondertussen kan ik ze uren na elkaar dragen zonder enige problemen of pijnen.
Ik ben een nieuwe weeste halen in coolblue deze keer, net thuis, ik sluit aan om op te laden en het wou niet.
Iets zeer bizar ; ik steek die in de pc om op te laden en het werkt, zzz.

Subiet hebk dien van bol voor noppes terug gestuurd en 30 lappen extra kwijt.

UPDATE; USB-A stekker is het dus dat werkt en niet een usb-c stekker, miljaar zeg. ppff.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 170 keer
Provider
Te Koop forum

Abusimbal schreef: 15 nov 2023, 16:18 Dyson V12 slim stofzuiger gekocht via Dyson.be normaal 699 nu 549 dus 150euro korting.
Ben je er tevreden van?
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 120 keer
Te Koop forum

Yes, mag ook wel. Heb je specifieke vragen?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 170 keer
Provider
Te Koop forum

Wel het is omdat ik het eventueel overweeg.

Ik heb een kleine ruimte dus ik vermoed dat deze volstaat? Zuigt die krachtig genoeg op harde grond? @Abusimbal
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
Bedankt: 120 keer
Te Koop forum

Ik heb hem zelf nog weinig gebruikt.
Lijkt mij ok. Met die groene laser zie je veel vuil, super handig.
Er blijft soms was liggen, maar dat zijn vlekken of vuil dat vast plakt.

Is van draadloze stofzuigers wel 1 van de beste, kijk ook naar Vacuum Wars video:

Die test altijd enorm veel draadloze stofzuigers en robotzuigers(dweil)

Nadeel: kleiner opvangbak dan andere modellen.
Voordeel: licht handteerbaar en verwisselbare accu
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”