Hallo,
Nu de nieuwe OLED editie van de steam deck uit komt popelt het bij mij wel heel erg om up te graden ik ben supercontent van mijn steam deck an die upgrade lijkt mij echt wel wat. Ik vroeg me daarom af hoeveel ik nog eventueel zou kunnen krijgen voor mijn 7 maand oude steam deck 512GB editie.
Object + omschrijving:
Steam Deck 512 GB editie (niet gemodificeerd, dus ook met anti-glare scherm)
Inclusief alle accesoires, oplader, carrying case etc. Er zijn lichte krassen op de plastic in de buurt van de usb3 poort want ik heb enkele keren gemist als ik 'savonds de boel inplugde.
Verder nog in perfecte staat, geen krassen op scherm oid.
Optionele foto's:
Zal ik in mijn uiteindelijke verkooptopic zetten.
Optionele eigen indicatie van vraagprijs:
Ga ik op dit moment zo laten, dit is een prijspeiling after all.
aankoopprijs
679 Eur
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
Bij voorkeur afhalen in Kruisem of Gent (Bij de ghelamco arena), maar ik kan vezenden via bpost.
[Prijspeiling] Steam Deck 512GB versie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 42 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik zou gokken tussen 350€ en 400€ ?
Huidige prijs voor 512GB is gezakt naar 469 €, maar dat is zolang er nog voorraad is..
De 256GB versie kost 419€, jou model is beter, maar ook 2e hands
Huidige prijs voor 512GB is gezakt naar 469 €, maar dat is zolang er nog voorraad is..
De 256GB versie kost 419€, jou model is beter, maar ook 2e hands
- Gaming: PC, Quest 3 en Nintendo switch 2
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
Ik dacht ook aan iets van een 350, maar er is een redelijke vloed van steam decks op dit moment op tweakers zie ik. Ik ben niet de enige die wil upgraden.
Zelf ga ik wachten tot als ik mijn nieuwe deck heb alvorens deze te verkopen. Ik gebruik hem echt teveel om weken zonder te zitten.
Zelf ga ik wachten tot als ik mijn nieuwe deck heb alvorens deze te verkopen. Ik gebruik hem echt teveel om weken zonder te zitten.