bestanden overzetten van oude imac naar Windows 11

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

ik ben al de ganse namiddag aan het uitsokteren hoe ik deze naar Windows kan overzetten. De bedoeling is om deze dan vanaf de Windows pc te uploaden naar mijn amazone photo storage.

wat heb ik al geprobeerd is verschillende externe usb drives aan de oude mac gehangen en finder kan de inhoud zien maar ik krijg er niks naartoe gekopieerd waarschijnlijk omdat deze in fat of ntfs zijn.

bestanddeling lukt ook niet dit is veel te ingewikkeld voor mij.

welke andere methoden bestaan er nog?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 597 keer
Bedankt: 726 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Als je een USB stick of harde schijf wilt gebruiken onder zowel Mac als Windows, dan kun je deze het beste formatteren met behulp van de structuur optie: exFat, dit filesysteem is compatible met de meest recente versies van macOS en Windows en is ook niet zo beperkt qua omvang van schijven.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

het is versie 10.11.6 El Capitan. Ik doe het nu toch via de oude imac en zo via de chromebrowser uploaden naar de mijn amazon photos maar ik vlieg om de een of andere reden snel uit amazon en dus telkens opnieuw inloggen misschien te maken met de te verouderde browser is versie 103 en kan niet recenter installeren want dan moet de versie van osx ook recenter

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 79 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Via SMB delen, en SMB protocol 1.0 inschakelen in Windows 11? Dan zou het moeten lukken.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 100 keer
Bedankt: 58 keer
Provider

Ik stelde in het te geef/te koop-topic voor om u te helpen, maar mocht nog geen reactie ontvangen...
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”