[Te koop] TL-SG108PE POE Switch

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

Ik heb twee 8-poort switches te koop van TP-Link: TL-SG108PE. 8 gigabit poorten waarvan 4 met POE (15W per poort - 55W totaal). Datasheet: https://static.tp-link.com/2018/201809/ ... asheet.pdf .
Had er graag nog €20 per stuk voor gehad, maar neem elk serieus bod in overweging.
Zijn in perfecte staat. Af te halen (of kan ook geleverd worden) regio Brugge, of in de buurt van traject Brugge-Zaventem.

Caveat: dit zijn de switches uit dit topic. Of maw, in mijn situatie kreeg ik regelmatig reboots. Gezien het met beide gebeurde, maar ik online ook helemaal niets hierover vond, vermoed ik dat het een software-probleem is dat door iets specifieks in mijn netwerk getriggerd werd. Ik geef daarom ook 1 maand garantie: binnen de maand ben ik bereid de aankoop terug te nemen en krijg je je geld terug. Daarom dat ik afhalen/leveren verkies.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Als je er een voor 20€ tot ergens in mijn buurt krijgt (brievenbus of pakketpunt ofzo), dan neem ik er graag een van je af! Garantie is voor mij niet nodig.
ooh. shiny.
StarWing
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Ik heb dezelfde switches, 2 stuks.
Verbonden met elkaar, vlans erop en in totaal 3 Unifi's Lite verbonden via PoE. Van de genoemde issues heb ik geen last. Ze doen wat ze moeten doen gezien de kostprijs van die dingen. Enige nadeel is dat ze geen scheduled reboot ondersteunen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

Allebei verkocht. Mag op slot.
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”