Ik heb twee 8-poort switches te koop van TP-Link: TL-SG108PE. 8 gigabit poorten waarvan 4 met POE (15W per poort - 55W totaal). Datasheet: https://static.tp-link.com/2018/201809/ ... asheet.pdf .
Had er graag nog €20 per stuk voor gehad, maar neem elk serieus bod in overweging.
Zijn in perfecte staat. Af te halen (of kan ook geleverd worden) regio Brugge, of in de buurt van traject Brugge-Zaventem.
Caveat: dit zijn de switches uit dit topic. Of maw, in mijn situatie kreeg ik regelmatig reboots. Gezien het met beide gebeurde, maar ik online ook helemaal niets hierover vond, vermoed ik dat het een software-probleem is dat door iets specifieks in mijn netwerk getriggerd werd. Ik geef daarom ook 1 maand garantie: binnen de maand ben ik bereid de aankoop terug te nemen en krijg je je geld terug. Daarom dat ik afhalen/leveren verkies.
[Te koop] TL-SG108PE POE Switch
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Als je er een voor 20€ tot ergens in mijn buurt krijgt (brievenbus of pakketpunt ofzo), dan neem ik er graag een van je af! Garantie is voor mij niet nodig.
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 78 keer
Ik heb dezelfde switches, 2 stuks.
Verbonden met elkaar, vlans erop en in totaal 3 Unifi's Lite verbonden via PoE. Van de genoemde issues heb ik geen last. Ze doen wat ze moeten doen gezien de kostprijs van die dingen. Enige nadeel is dat ze geen scheduled reboot ondersteunen.
Verbonden met elkaar, vlans erop en in totaal 3 Unifi's Lite verbonden via PoE. Van de genoemde issues heb ik geen last. Ze doen wat ze moeten doen gezien de kostprijs van die dingen. Enige nadeel is dat ze geen scheduled reboot ondersteunen.