Mogelijhkheid Forum bij Zoeken/Nieuwe berichten te zien

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 281 keer
Bedankt: 98 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Ik gebruik altijd de nieuwe berichten functionaliteit. Helaas staat er nergens het forum waar het bericht in gepost werd. Is dat een optie om ergens bij te zetten?

Alvast bedankt!

--- edit

In UB Classic zie ik het wel staan, in UB Modern niet.
EotT
Crew support
Crew support
Uitgedeelde bedankjes: 184 keer
Bedankt: 311 keer
Provider
Te Koop forum

En op kleinere schermen is het ook in UB Modern te zien. Blijkbaar wordt het verborgen op grotere schermen. Ik zal het aanpassen zodat het altijd zichtbaar is.
Flying
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 81 keer
Provider

Kan dit dan ook bij de ongelezen berichten? Dan is het toch net iets eenvoudiger om berichten te mijden uit de maatschappelijke discussies en de andere categorieën waar men er een wedstrijd van maakt om zoveel mogelijk welles/nietes-discussies te voeren.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1676 keer
Bedankt: 1474 keer
Recent bedankt: 17 keer
Provider
Te Koop forum

Je kan ook lid worden van de groep waardoor je deze niet langer ziet.
Flying
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 81 keer
Provider

Neen, want de pagina met ongelezen berichten wordt niet gefilterd, zoals ik al meerdere keren aangegeven heb in dat andere topic. Ik heb zelf al gezocht naar een phpBB-mod waarmee gebruikers topics zouden kunnen verbergen, maar die bestaat niet. Anders had ik dit aangegeven en was het eenvoudiger om de topics waar drie mensen twintig keer hetzelfde zeggen tegen elkaar, te negeren.

Sorry, ik kom hier enkel voor technologische of wat luchtigere zaken. Het heeft voor mij geen toegevoegde waarde om voortdurend dezelfde reacties te lezen over elektrische auto's, kerncentrales of belastingen. Die topics lijken een klankkast. Ik begrijp dat het allemaal wat algemener gericht is en dat je bij vele zaken automatisch op technologie uitkomt, maar ik gebruik graag fora met specifieke doelen voor die doelen. Als ik informatie wil over energie dan zoek ik een plaats waar ze daarmee bezig zijn, idem voor geldzaken.

Excuses als dit als gezaag overkomt. Er zijn pagina's in topics waarbij je bijna enkel twee mensen ziet die op elkaar reageren en quasi elke keer hetzelfde zeggen. Weinig onderbouwde meningen terug te vinden, vaak zaken spuien zonder bronvermeldingen en ook (jammer) vaak op de man. Ik word daar niet wijzer uit, want op den duur weet je niet wat te geloven.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1676 keer
Bedankt: 1474 keer
Recent bedankt: 17 keer
Provider
Te Koop forum

Excuses. Ik dacht dat het die pagina ook dekte.
EotT
Crew support
Crew support
Uitgedeelde bedankjes: 184 keer
Bedankt: 311 keer
Provider
Te Koop forum

@liberǃ Het is opgelost.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs