Hi
Wie heeft ook zo last van ongevraagde mail met code in voor het veranderen van paswoord voor Outlook.
Ik krijg dit zeker gemiddeld 1x per dag zo een mail. Er staat wel in indien jij het niet geweest bent negeren.
Is wel vervelend moet die constant verwijderen
regelmatig last van mail voor aanvraag code Microsoft
- Sasuke
- userbase crew
- Berichten: 5733
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Regelmatig, constant en “1x per dag” zijn geen zaken die correct overeenkomen hè.
Iemand probeert jouw account te kraken, dus wees blij dat de beveiliging van Microsoft je daarop attent maakt. Dus misschien wat minder zeuren over het feit dat je een keertje per dag op de delete knop moet drukken.
Met het aantal keren dat je op knopjes moest drukken om deze post te maken, kon je zeker al een paar maand verder
Iemand probeert jouw account te kraken, dus wees blij dat de beveiliging van Microsoft je daarop attent maakt. Dus misschien wat minder zeuren over het feit dat je een keertje per dag op de delete knop moet drukken.
Met het aantal keren dat je op knopjes moest drukken om deze post te maken, kon je zeker al een paar maand verder

-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 19 sep 2022, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 16 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Gewoon nieuw paswoord maken.glda19 schreef: 28 aug 2023, 06:51 Hi
Wie heeft ook zo last van ongevraagde mail met code in voor het veranderen van paswoord voor Outlook.
Ik krijg dit zeker gemiddeld 1x per dag zo een mail. Er staat wel in indien jij het niet geweest bent negeren.
Is wel vervelend moet die constant verwijderen
Te simpel ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1058
- Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Is normaal op paswoord te veranderen. Maar vraag zelf niks aan om paswoord te weinigen.
Ze zijn bij Microsoft ervan op de hoogte want staat in de mail als jij het niet hebt aangevraagd mag je het negeren de mail.
Ze zijn bij Microsoft ervan op de hoogte want staat in de mail als jij het niet hebt aangevraagd mag je het negeren de mail.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Berichten: 985
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 132 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Iemand anders probeert toegang te krijgen tot uw account, vandaar dat je telkens een standaard wachtwoord reset mail krijgt.
Dat is een standaard mail en wil totaal niet zeggen dat Microsoft hiervan op de hoogte is.
Zie maar dat uw wachtwoord veilig genoeg is en desnoods verander je het zelf naar een sterker wachtwoord. Wel rechtstreeks via de website nadat je ingelogd bent en zeker niet via de mails die je ontving. En ik raad u ook zeker aan om 2FA in te schakelen, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Dat is een standaard mail en wil totaal niet zeggen dat Microsoft hiervan op de hoogte is.
Zie maar dat uw wachtwoord veilig genoeg is en desnoods verander je het zelf naar een sterker wachtwoord. Wel rechtstreeks via de website nadat je ingelogd bent en zeker niet via de mails die je ontving. En ik raad u ook zeker aan om 2FA in te schakelen, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Berichten: 985
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 132 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Hmm... Ik heb sinds een aantal dagen nog een aantal B2C-users in Entra ID/Azure AD die nu plots ook telkens melding krijgen om een gemailde code te bevestigen bij het aanmelden. In de logs kan ik daar niets van terug vinden, het bevindt zich zo te zien volledig bij de Microsoft Live ID-identityprovider-kant.
Zou er een meer algemeen issue zijn?
Zou er een meer algemeen issue zijn?