Vakantie = veel planning vooraf en eenmaal ter plaatse 300% chillen en genieten.philippe_d schreef: 20 jul 2023, 18:09 Wat jij toch additionele rompslomp noemt.
Eénmalig eens aanklikken dat een nieuw toestel op een nieuwe locatie deel uitmaakt van jouw huishouden ...
En dat laten bevestigen door de eigenaar van de account.
Is dat al teveel gevraagd????
Het leuke bv. om met verschillende generaties op vakantie te gaan is vragen wie welke films graag wil kijken als
daar de gelegenheid toe is.
Wedden dat het verzoeklijstje maar voor een klein gedeelte kan ingevuld worden door Netflix? (zeker tijdens een zomerse familievakantie)

Een kleine externe HD in de HDMI prikken kost totaal geen moeite, misschien m'n leesbril als het wat donker is achter de TV.

Toegevoegd na 8 minuten 14 seconden:
Netflix vergelijken met Youtube?boonpwnz schreef: 20 jul 2023, 19:11 Ik heb ook geen netflix meer. Enigste wat ik wel echt wil blijven betalen is youtube premium. Voor mij is dat enorm handig. Ja er zijn niet legale alternatieven maar ik vind voor wat ik terugkrijg de prijs wel waard en zeker omdat ik het in familie deel.
Maar netflix zie ik minder een voordeel ook omdat het aanbod echt om te huilen is.

Zou je die eens willen uitdiepen voor me want ik zie het niet.
Netflix is een miljardenbedrijf (content) terwijl Youtube toch vaak mensen zijn die puur als hobby (of voor enkele centen) gaan vloggen?
Of mis ik hier iets?