Mijn kleine frustratie van de dag ...
- Flying
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 81 keer
Een uur in de file gestaan gisteren voor de liefkenshoektunnel richting Gent. Strook afgesloten voor een minimaal stuk weg die uitgefreesd was, maar waar niemand aan het werk was. Daarna uiteraard gewoon ook de tol betaald. Sta dan liever een uur gratis in de file op de ring.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 46 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Kantje boord om een grote frustratie te worden: vandaag al 3 keer gebeld door spoofed callerid's.. Totaal willekeurige nummers, dus ze toevoegen in mijn fritzbox is nutteloos.. Als ik opneem enkel doodse stilte of een muziekje...
Vraag me af wat ze hier mee willen bereiken? Nummer als zijnde 'geverifieerd' doorverkopen aan malfide personen of groepen (genre Microsoft Helpdesk)??
Vraag me af wat ze hier mee willen bereiken? Nummer als zijnde 'geverifieerd' doorverkopen aan malfide personen of groepen (genre Microsoft Helpdesk)??
- frodo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik deze week al 3 keer door iemand die zegt niet goed Nederlands te spreken. Een collega die beter Nederlands spreekt zou terug bellen. Toen ik bij het laatste gesprek zei da hij in het Frans mocht door gaan haakte die in.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1073 keer
- Bedankt: 677 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Niet opnemen voor onbekende nummers helpt. Voicemail of terugbellen van hetzelfde nummer gaat me al meer overtuigen om op te nemen.
Sent from my SM-X800 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- devilkin
- Administrator
Aalst is al een beetje Brussel he 

- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
- Bedankt: 724 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Doet me denken aan een slogan destijds in Aalst: Aalst moet Aalst blijven. Met daaronder: De kracht van veranderingjphermans schreef: 08 jul 2023, 19:17 Dat er in een Vlaamse stad zoals Aalst Franstalige reclame folders in de bus zitten.

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 197 keer
- Recent bedankt: 2 keer
De grens tussen Vlaanderen en Wallonië" is net nabij 

EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Google heeft al langer problemen met geolocatie van ip adressen.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 252 keer
Ik heb in recente tijden toch al enkele keren mijn eigen gemeente zien staan onderaan de search results van Google. Dat kwam vroeger nooit voor maar ik denk dat mijn IP toen ook veel dynamischer was dan nu.
Wat medische frustratie op het moment: iets wat eind vorig jaar al opgemerkt had kunnen/moeten zijn, is nu voor extra klachten aan het zorgen.
Wat medische frustratie op het moment: iets wat eind vorig jaar al opgemerkt had kunnen/moeten zijn, is nu voor extra klachten aan het zorgen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 190 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Dat relativeert toch zeer sterk al die privacy angst dat de internetbedrijven alles zouden weten over ons. Als ze onze taal al niet weten, wat weten ze dan wel?
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
- Bedankt: 317 keer
Dat relativeert niet zoveel.
Het is niet omdat men bij sommigen eens de bal misslaat op een bepaalde manier dat men geen goudmijn aan data bezit.
Het is niet omdat men bij sommigen eens de bal misslaat op een bepaalde manier dat men geen goudmijn aan data bezit.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 602 keer
Toch wel. Het gaat hem in de eerste plaats om gerichte ads te kunnen sturen. En dan heb je hier een gebruiker waarvan de data nu toch minstens moeten weten dat hij Nederlands spreekt. En wat doet men? Een Franstalige ad sturen! Heeft men zelf ook zo weinig vertrouwen in de data dat men liever de geolocatie van een IP adres - dat ook al amper betrouwbaar is - gebruikt bij voorkeur? Dan heeft R2D2 zeker gelijk. En triest voor de adverteerder (Maxi Zoo veronderstel ik) die hier zoveel geld in pompt...MaT schreef: 09 jul 2023, 17:47 Het is niet omdat men bij sommigen eens de bal misslaat op een bepaalde manier dat men geen goudmijn aan data bezit.
Ik zal het zo stellen: in de VS zal het ongetwijfeld wel goed werken, en dat is voor hen het voornaamste, want een click van een Amerikaanse consument brengt zoveel meer geld op. In de EU maken mensen zich het meest zorgen over privacy, terwijl ze commercieel gezien bij de minst interessante zijn van de ontwikkelde wereld en dus het minst hebben te vrezen van commerciele bedrijven. Als je voor je privacy moet vrezen, dan zal dat bij ons eerder door misbruik door een overheid zijn, die uiteraard de GDPR voor het grootste deel niet moeten volgen.
Weetje: toen de Europese GDPR begon, hebben heel wat sites de toegang tot Europese gebruikers ontzegd. Ook vandaag doen sommige sites dat nog altijd. Toen Californië - met een tiende van de bevolking van de EU en een GDP minder dan Duitsland - recenter een soortgelijke wet aannam, werd niemand de toegang ontzegt maar investeerden de sites in het compliant worden met die wet (sommigen deden dan tegelijk ook de moeite om GDPR-compliant te worden en stelden hun site weer open). Gewoon omdat een click in Californië zoveel meer oplevert waardoor het wel de moeite waard was om de investering in compliance te maken.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 4 keer
bij bedsupply (een shop van Etrias) een pakketje besteld met kussen + hoeslaken + dekbed + dekbedovertrek.
komt pakketje toe, ontbreekt het dekbedovertrek.
goed, kan gebeuren, ff mailtje naar de klantendienst....
en ondertussen al zowat een week aan het heen en weer mailen want 'we hebben de bijlage die moet ingevuld worden niet ontvangen',
terwijl ze zelf wel aangeven de foto's van het pakket (dat 2x in dezelfde mail gestuurd was) wel ontvangen hebben...
en op mijn commentaar dat er ook geen pakbon in de doos zat, zeggen ze "dat dat normaal is, want dat is beter voor het milieu".
maar de kartonnen doos en al de verpakkingen van plastic zijn dan weer geen probleem...
ondertussen het documentje dat ze willen maar in pdf + zip + 3 online uploadservices opnieuw doorgestuurd in de hoop dat ze dit keer wel actie ondernemen
komt pakketje toe, ontbreekt het dekbedovertrek.
goed, kan gebeuren, ff mailtje naar de klantendienst....
en ondertussen al zowat een week aan het heen en weer mailen want 'we hebben de bijlage die moet ingevuld worden niet ontvangen',
terwijl ze zelf wel aangeven de foto's van het pakket (dat 2x in dezelfde mail gestuurd was) wel ontvangen hebben...
en op mijn commentaar dat er ook geen pakbon in de doos zat, zeggen ze "dat dat normaal is, want dat is beter voor het milieu".
maar de kartonnen doos en al de verpakkingen van plastic zijn dan weer geen probleem...
ondertussen het documentje dat ze willen maar in pdf + zip + 3 online uploadservices opnieuw doorgestuurd in de hoop dat ze dit keer wel actie ondernemen
-
- Elite Poster
Indien niet, gedeeltelijke chargeback indienen voor het item dat niet ontvangen is, met bewijs dat je het gemeld hebt aan de verkoper. Dan zal men het wel snel opsturen. Uiteraard heb je met kredietkaart betaald en niet met Bancontact of overschrijving waarmee ze je van het kastje naar de muur kunnen sturen.Splitter schreef: 10 jul 2023, 00:10 ondertussen het documentje dat ze willen maar in pdf + zip + 3 online uploadservices opnieuw doorgestuurd in de hoop dat ze dit keer wel actie ondernemen
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
- Bedankt: 724 keer
Misschien is de reden dat men in de VS niet zo'n belang hecht aan die talenkwestie die hier opgeblazen wordt tot een issue dat er eigenlijk geen is. Een ad in een andere taal is nog altijd een ad en beter dan niets. Een ad is ook geen verplichting om iets te kopen maar een vrijblijvend aanbod. Die verkramptheid is best grappig want enerzijds is men in het Engels verontwaardigd (wtf) over een Franstalige ad maar zelf wringt men constant Engels tussen hun lokaal dialect, if you know what I mean 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
- Bedankt: 509 keer
Shrinkflation... wat voor een arrogante manier om klanten in het zak te zetten is dat toch.
Doe zo een grote pot Planta open en merk ineens dat er duidelijk minder in de pot is. Ik kijk op het etiket, en ja hoor, ineens 900gr ipv 1kg. In het verleden ook al gemerkt met Becel (van 500gr naar 450gr) of een doos koeken waar ineens in het midden de bodem wat hoger is zodat er daar een koek minder zit.
Ik snap dat toch niet. Het argument is zogezegd dat dat minder opvalt omdat ze de prijs gelijk houden. Bij mij heeft dat net het omgekeerde effect. Ik zou begot niet weten hoeveel die Planta, Becel of koeken kosten. Maar dat er ineens 10% minder in zit als je de verpakking opent, kan ik gewoon niet naast kijken.
Doe zo een grote pot Planta open en merk ineens dat er duidelijk minder in de pot is. Ik kijk op het etiket, en ja hoor, ineens 900gr ipv 1kg. In het verleden ook al gemerkt met Becel (van 500gr naar 450gr) of een doos koeken waar ineens in het midden de bodem wat hoger is zodat er daar een koek minder zit.
Ik snap dat toch niet. Het argument is zogezegd dat dat minder opvalt omdat ze de prijs gelijk houden. Bij mij heeft dat net het omgekeerde effect. Ik zou begot niet weten hoeveel die Planta, Becel of koeken kosten. Maar dat er ineens 10% minder in zit als je de verpakking opent, kan ik gewoon niet naast kijken.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
- Bedankt: 725 keer
Veel mensen kijken in de winkel naar het prijsetiket om te vergelijken. Ze vergelijken de stukprijs en niet de eenheidsprijs.
Je zou versteld staan hoe dom sommige mensen winkelen.
Vergelijk het met "ik betaal niet veel voor energie want ik krijg elk jaar terug".
Je zou versteld staan hoe dom sommige mensen winkelen.
Vergelijk het met "ik betaal niet veel voor energie want ik krijg elk jaar terug".
Laatst gewijzigd door cadsite 11 jul 2023, 09:51, in totaal 1 gewijzigd.
- devilkin
- Administrator
Eigenlijk is Albert Heijn ook zo wel een rotzakje: elke winkel die ik ken zet de standaard groenten (paprika, ...) in prijs per kg. Wat doet AH? Prijs per stuk. Dus als je gewoon snel kijkt... ben je dik in 't zak gezet.
-
- Elite Poster
Nochtans werkt het bij de meerderheid, anders zou men dit niet doen.Tomby schreef: 11 jul 2023, 09:23 Maar dat er ineens 10% minder in zit als je de verpakking opent, kan ik gewoon niet naast kijken.
Nog een voordeel van deze methode is dat je in de toekomst in een periode van tragere verkoop dan een promotie kunt gooien met bv een verpakking "+33% gratis" zoals hieronder, en dat is dan eigenlijk gewoon de oude hoeveelheid en verpakking, maar de consument denkt dat hij een koopje doet ook al betaalt hij in realiteit relatief even veel (ifv inflatie) als vroeger.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 230 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Hetzelfde met dozen chocopoeder: die zijn allemaal even groot, maar in de ene winkel / het ene merk zit er 1kg in, bij de andere 800g. En dan maar klagen dat er teveel lucht vervoerd wordt...
Computer(k)nul
- Joe de Mannen
- Elite Poster
tja, een klant met werk aan noemen ze dat denk ik...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Zoeken in bankapps is een klucht..
Ik kreeg gisteren een tel of ik het chirogeld voor kampje van mijn dochters had gestort. Dat had ik al een tijdje geleden gedaan, dacht ik, maar ze konden dit niet terugvinden.
Via keytrade search, BNP search, .. niet te vinden op rek nummer van chiro, alsook op tekst kampje of chiro of bedrag.
Ik dus netjes terug gebeld naar de chiro met de melding dat er inderdaad iets moest misgegaan zijn, en dat ik het zou storten.
Komt mijn vrouw net thuis en zegt: maar jij hebt dat toch al een tijd geleden gedaan? Ik heb dat zien voorbij komen.
Opnieuw een search gedaan via haar app, nul. Daarna zelf door de lijst gegaan, en... jawel hoor, het bedrag, rek nummer, kamp, ... staat er allemaal.
Daarna nog wat testen gedaan en die search werkt gewoon niet. Echt lastig!
Ik kreeg gisteren een tel of ik het chirogeld voor kampje van mijn dochters had gestort. Dat had ik al een tijdje geleden gedaan, dacht ik, maar ze konden dit niet terugvinden.
Via keytrade search, BNP search, .. niet te vinden op rek nummer van chiro, alsook op tekst kampje of chiro of bedrag.
Ik dus netjes terug gebeld naar de chiro met de melding dat er inderdaad iets moest misgegaan zijn, en dat ik het zou storten.
Komt mijn vrouw net thuis en zegt: maar jij hebt dat toch al een tijd geleden gedaan? Ik heb dat zien voorbij komen.
Opnieuw een search gedaan via haar app, nul. Daarna zelf door de lijst gegaan, en... jawel hoor, het bedrag, rek nummer, kamp, ... staat er allemaal.
Daarna nog wat testen gedaan en die search werkt gewoon niet. Echt lastig!
- devilkin
- Administrator
Voor *elke* handeling die je doet op MacOS dat een fractie durft afwijken van hoe Apple denkt dat je moet werken heb je weer een of andere 3rd party tool nodig.
Case in point: je default mailclient instellen. Geen instelling te vinden in System settings... moet je blijkbaar doen in de mail.app. Wat je niet kan aanpassen tot je daar een account in gaat configureren.
Dus, SwiftDefaultAppsPrefsPane installeren, daar aanpassen...
Zowel op Linux als Windows is dit gewoon default in te stellen, geen gedoe.
Case in point: je default mailclient instellen. Geen instelling te vinden in System settings... moet je blijkbaar doen in de mail.app. Wat je niet kan aanpassen tot je daar een account in gaat configureren.
Dus, SwiftDefaultAppsPrefsPane installeren, daar aanpassen...
-
- Elite Poster
Als je third-party app gemaakt is volgens de regels van de kunst die Apple voorschrijft, zou die net als Mail ook een optie moeten hebben om die als default mail app te designeren. De system call is vrij eenvoudig (en kan je zelf ook in Terminal doen). Blijkbaar heeft de developer dat nagelaten (?), waardoor je SwiftDefaultApps moet gebruiken.devilkin schreef: 13 jul 2023, 08:24 Dus, SwiftDefaultAppsPrefsPane installeren, daar aanpassen...
Ik denk dat het dus niet zozeer een fout van Apple of macOS is. Je kunt argumenteren of het beter is om een heel uitgebreid configuratiepaneel te hebben waarin een kat haar jongen niet vindt (Windows), of een beperkter paneel en dan dienstspecifieke settings te verhuizen naar de programma's die die dienst verzorgen. Apple - een voorstander van een meer minimalistische/eenvoudige aanpak - koos het laatste.
- devilkin
- Administrator
I honestly don't care. Ofwel doe je het op een eenduidige manier - dus laat je alle core apps configureren via de system prefs - ofwel doe je er geen.
Niet op deze manier, waarbij je toevallig je browser WEL kan instellen, maar de rest weer niet.
En het mac system preferences panel 'eenvoudig/minimalistisch' noemen is ook wel de waarheid wat stretchen - daar zit zoveel prul in dat er echt niet in thuishoort...
Niet op deze manier, waarbij je toevallig je browser WEL kan instellen, maar de rest weer niet.
En het mac system preferences panel 'eenvoudig/minimalistisch' noemen is ook wel de waarheid wat stretchen - daar zit zoveel prul in dat er echt niet in thuishoort...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 173 keer
Ik vind de settings op m'n iPhone gewoon één grote chaos... geef me dan maar het Windows Phone settings menu (wat mij betreft is dat OS nog steeds mijlen ver vooruit op iPhone, ik betreur nog steeds dat het OS verdwenen in de mobile wereld).devilkin schreef: 13 jul 2023, 09:28 En het mac system preferences panel 'eenvoudig/minimalistisch' noemen is ook wel de waarheid wat stretchen - daar zit zoveel prul in dat er echt niet in thuishoort...
-
- Elite Poster
In de Terminal kan dit op een eenduidige manier.
Juridisch precedent. Microsoft is daarvoor indertijd veroordeeld geweest omdat ze dat helemaal niet hadden in Windows.devilkin schreef: 13 jul 2023, 09:28 Niet op deze manier, waarbij je toevallig je browser WEL kan instellen, maar de rest weer niet.
Vergeleken met de klassieke variant in Windows toch weldevilkin schreef: 13 jul 2023, 09:28 En het mac system preferences panel 'eenvoudig/minimalistisch' noemen is ook wel de waarheid wat stretchen - daar zit zoveel prul in dat er echt niet in thuishoort...

-
- Elite Poster
De VRT/openbare omroep propagandeert op haar media, met ons belastingsgeld, opnieuw medische informatie die niet wetenschappelijk onderbouwd is: https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... rsencellen
Ironisch, en triest, dat er belastingsgeld nodig is om de misinformatie die de VRT met ons belastingsgeld verkondigt regelmatig te kunnen factchecken. Geen wonder dat we bij de meest belaste landen ter wereld zitten.
Ironisch, en triest, dat er belastingsgeld nodig is om de misinformatie die de VRT met ons belastingsgeld verkondigt regelmatig te kunnen factchecken. Geen wonder dat we bij de meest belaste landen ter wereld zitten.
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1195 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Geef je hen niet teveel krediet, aangevuld met een quote die niet door de VRT wordt gedaan, maar wel door een huisarts?
VRT artikel: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05/06 ... 20hersenen
Quote van de huisarts (en dus niet van de VRT):
Tijdens corona vonden velen dat elke lapzwans of zatte nonkel toch wel iets in de media moest komen verkondigen, over bleekwater, mondmaskers etc
.
Er zijn 2 tekortkomingen aan het artikel:
- geen prof (of iets dergelijks) om de beweringen te staven
- geen referentie naar de WHO-gegevens rond alcohol -> die classeren alcohol als "kankerverwekkend" (en dus niet "mogelijk kankerverwekkend" zoals recent met aspartaam)
Los van die ongelukkige quote, blijft het advies van het artikel wel overeind: hou u in.
Al had er eigenlijk moeten staan: blijf eraf.
VRT artikel: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05/06 ... 20hersenen
Quote van de huisarts (en dus niet van de VRT):
En is het niet de rol van de VRT, en andere nieuwsmedia, om verschillende meningen aan het woord te laten?"Bij elk glas sterven er hersencellen af", zegt huisarts Sophie Tobback, die gespecialiseerd is in alcoholproblematieken.
Tijdens corona vonden velen dat elke lapzwans of zatte nonkel toch wel iets in de media moest komen verkondigen, over bleekwater, mondmaskers etc

Er zijn 2 tekortkomingen aan het artikel:
- geen prof (of iets dergelijks) om de beweringen te staven
- geen referentie naar de WHO-gegevens rond alcohol -> die classeren alcohol als "kankerverwekkend" (en dus niet "mogelijk kankerverwekkend" zoals recent met aspartaam)
Los van die ongelukkige quote, blijft het advies van het artikel wel overeind: hou u in.
Al had er eigenlijk moeten staan: blijf eraf.
-
- Elite Poster
Zoals ik dus zei: men propagandeert het op hun media. Dat men een quote van een derde als autoriteitsargument gebruikt helpt dat zeker niet.heist_175 schreef: 14 jul 2023, 15:52 Geef je hen niet teveel krediet, aangevuld met een quote die niet door de VRT wordt gedaan, maar wel door een huisarts?
"Verschillende meningen aan het woord laten" stopt met belastingsgeld als het pure misinformatie is, zeker van medisch-wetenschappelijke aard, tenzij je een factchecking toevoegt (wat de VRT niet gedaan heeft, deze factchecking gebeurde achteraf door een andere organisatie). Overigens is de VRT niet vies van factchecking te doen van politieke meningen en bepaalde politieke meningen niet aan het woord te laten, zeker als ze niet in hun kraam passen, maar blijkbaar geldt dat niet voor wetenschappelijke informatie.heist_175 schreef: 14 jul 2023, 15:52En is het niet de rol van de VRT, en andere nieuwsmedia, om verschillende meningen aan het woord te laten?
Opnieuw hanteer ik hier een hogere standaard voor de VRT dan voor andere media, omdat de funding met belastingsgeld gebeurt. Dat andere media met privégeld misinformatie verspreiden deert me niet, en gebeurt elke dag, het is aan de consument die ervoor betaalt om kritisch te zijn en zijn abonnement op te zeggen indien nodig. Maar met belastingsgeld kan je het gewoon niet maken om medische informatie te verspreiden - met autoriteitsargumenten - die niet juist is.
Ik consumeer geen producten van de VRT, maar als ik dat wel deed dan zou ik wel verwachten dat de medische informatie die ze verspreidt een wetenschappelijke basis heeft, zeker als men daar de autoriteit van een arts aan hangt. Van de VTM of andere audiovisuele media verwacht ik dat niet. Van het Tijdschrift voor Geneeskunde of de New England Journal of Medicine dan weer wel.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Het is niet aan u om de standaard van de VRT te bepalen, ook al is het met zogenaamd 'uw geld'. Jij hebt volmacht gegeven aan beleidsmakers en die hebben beslist hoe de VRT 'gemanaged' wordt van die hoek. klaar. Dat jij meer verwacht, kan en mag, maar niet 'omdat het met uw geld is'. sorry.
J.
J.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 179 keer
Legitieme regels democratie:
Behalve verkiezingen is de vrijheid van meningsuiting een erg belangrijk onderdeel van een democratie. <....> Burgers moeten zich uit kunnen spreken over het beleid. Alleen dan komen regels legitiem tot stand. En alleen dan is de dwang om ze te handhaven dat ook.'
Hij geeft commentaar op de VRT, en zodus is de uitspraak "da gade gij nie bepalen" niet relevant en eerder een archetypisch patroon om iemand de mond te snoeren.
https://www.ou.nl/-/vrijheid-meningsuiting