Keytrade 50€ nieuwe klanten

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Keytrade zijn member-gets-member actie bestaat blijkbaar nog steeds.
Maar nu kan elk lid dit 2 maanden doen, rond zijn eigen verjaardag, in plaats van iedereen tegelijkertijd.

Zie actievoorwaarden: https://welcome.keytradebank.be/images/ ... _50_NL.pdf

Mijn code is momenteel geldig tot 31/08/2023. Wie deze dan uiterlijk gebruikt om:
-rekening te openen (enkel nieuwe klanten)
-minstens 50€ te storten op zijn eigen rekening
=> zou rond 03/09/2023 een storting van 50€ moeten krijgen van keytrade (en ik krijg dan ook 50 van keytrade).

Wie wil kan mijn code altijd via pm vragen ;-)

Mogelijk zijn er geinterresseerden voor keytrade zijn spaarboek-rente van 2,1%. Da's toch al iets beter dan die van de grootbanken....
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 104 keer

Ik denk dat het momenteel gewoon onmogelijk is om daar klant te worden. Ik heb op 19/5 een aanvraag ingediend en kreeg bevestiging via mail. Normaal zou je binnen een paar werkdagen een brief moeten krijgen maar kreeg niks. Na 2tal weken keer proberen op te bellen en die zijn gewoon totaal onbereikbaar. Nu een 10tal dagen geleden kreeg ik plots zelf telefoon van hun met de melding dat hun systemen om aanvragen (via eid) te verwerken niet meer functioneerden en er ook geen zicht was wanneer dat terug zou werken. Daarbij vraag om kopie van id aan te leveren om manueel te verwerken. Ondertussen niks meer van vernomen.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

Idem, hier ook geprobeerd toen Rabobank zijn belgische afdeling sloot. Na 2 weken actief proberen klant te worden heb ik het opgegeven, als ze al zo zijn als je klant wil woren, hoe gaat het dan zijn als je ooit een probleem hebt.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 42 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Hier 14/11/2022 aanvraag gedaan 23/11/2022 bevestiging dat het in behandeling is, blijkbaar had ik dan een verkeerde anti fraude vraag ingevuld en kreeg ik daar een mail over op 01/12/2022, direct dezelfde dag beantwoord, dan kreeg ik nog een mail 31/01/2023 om meer info, ook dezelfde dag beantwoord... en sindsdien is het stil.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Albert Peetermans
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 19 keer

Denk toch maar twee keer na vooraleer je daar je geld zet. Ze hebben mooie spaarrentes en hun Keyplan is een ferm ding maar ik heb in mijn eigen omgeving al dingen meegemaakt die je bijna niet kan geloven. Successies bv. -na een jaar nog steeds alles geblokkeerd. De man die dit doet is ziek, afwezig, ze zijn tijdelijk onderbemand, ze gaan het doen, dit kan niet, dit moet onmiddellijk in orde komen, etc.
Rekeningen die plots niet meer bestaan -niets van terug te vinden. (Tot het uiteindelijk allemaal toch in orde komt -ziet u wel dat u zich niet ongerust hoefde te maken!)
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”