Misschien had ik dit beter in het kleine grote frustatie-topic gepost, maar toch.Beste,
Je koos onlangs voor een levering/verzending in Pakjesautomaat NMBS Leuven.
We zullen deze vervangen door het nieuwste model van Pakjesautomaten, namelijk een Pakjesautomaat zonder scherm. Hierdoor zal je automaat vanaf 28/06 niet meer beschikbaar zijn. Het nieuwe model zal ook op een andere locatie staan: Martelarenplein 20I, aan Perron 1 (thv doorgang fietsenstalling)
Geen zorgen echter: we zorgen ervoor dat eventueel nog resterende pakjes snel op de correcte eindbestemming geleverd worden.
Je nieuwe Pakjesautomaat zonder scherm: wat verandert er?
Deze zal beschikbaar zijn vanaf 29/06.
Om deze Pakjesautomaat zonder scherm te kunnen gebruiken, heb je de My bpost-app nodig en een bluetoothverbinding. Ontdek er alles over op: https://www.bpost.be/nl/pakjesautomaat-zonder-scherm.
En download alvast de My bpost-app via https://www.bpost.be/nl/my-bpost-app.
Selecteer je nieuwe Pakjesautomaat Station Leuven in de check-out van je favoriete webshop of stel hem in als leveringsvoorkeur via de My bpost-app of via http://www.bpost.be/mijnvoorkeuren en krijg voortaan al je pakjes hier geleverd.
Groetjes,
Het bpost-team
Ik heb het niet voor al die apps.
Waarom moet een perfect werkend systeem opeens toch weer veranderen?