Orange Go Extreme Special Edition
37 Euro per maand in de plaats van 47 Euro per maand.
Voor de volledige looptijd van je contract.
Onbep bellen + sms
300GB data daarna 512 kbps
Best Destination Pass voor 1 maand gratis. (promotie alleen online)
Promotie voor nieuwe en bestaande klanten: -10 €/maand op je abonnement gedurende de volledige looptijd van je contract.
De promotie wordt automatisch toegepast tijdens de bevestiging van je bestelling.
Bestelling: https://eshop.orange.be/nl/mobiel/gsm-abonnementen
Orange stunt met Go Extreme Special Edition
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 36 keer
Wanneer ik via de Orange App probeer om het tariefplan te wijzigen, blijf ik de prijs van 47 euro zien, en komt er nergens die korting bij.
Wanneer ik op de website op Klantenzone klik, krijg ik een 404
https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/ ... 2Foverview
Wanneer ik op de website op Klantenzone klik, krijg ik een 404
https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/ ... 2Foverview
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 186 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
@Bababa als ik je link open opent deze gewoon en toont deze 37 € voor go extreme.
misschien een nieuwe browser openen waar je niet bent op ingelogd of deze promo werkt niet voor bestaande klanten ?
misschien een nieuwe browser openen waar je niet bent op ingelogd of deze promo werkt niet voor bestaande klanten ?
Greetz cyberbug

- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 186 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
daarom zij ook ook op jou link, maar als ik er een 2de maal op klik krijg ik vreemd genoeg ook een 404.
de de tab van de eerste keer dat ik hem opende (jou zelfstandigen eshop link, niet degene die streulma poste) stond nog open en werkt. Als ik daar verder ga tot bestellen lukt dit zonder problemen, tot op het punt waar ik mijn hey klant nr moet ingeven. Verder ben ik niet gegaan omdat ik niet effectief wil overstappen.
de de tab van de eerste keer dat ik hem opende (jou zelfstandigen eshop link, niet degene die streulma poste) stond nog open en werkt. Als ik daar verder ga tot bestellen lukt dit zonder problemen, tot op het punt waar ik mijn hey klant nr moet ingeven. Verder ben ik niet gegaan omdat ik niet effectief wil overstappen.
Greetz cyberbug

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 79 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Go Extreme Special edition: dankzij deze promotie geldig van 15/06/2023 t.e.m. 30/06/2023, geniet je van een korting van 10 € op je Go Extreme voor de volledige duurtijd van het contract. Promotie open voor nieuwe en bestaande kaarten, met uitzondering van bestaande Go Extreme kaarten. De aanbieding is niet compatibel met het multiproductvoordeel of andere promoties op je Go Extreme.
Toegevoegd na 17 uren 39 minuten 17 seconden:
Als het niet lukt, de truuk is om even kort naar een andere provider over te stappen (Base ofzo) en dan terug te komen als Go Extreme Special Edition klant.
Zo is het bij mij gelukt.
Toegevoegd na 17 uren 39 minuten 17 seconden:
Als het niet lukt, de truuk is om even kort naar een andere provider over te stappen (Base ofzo) en dan terug te komen als Go Extreme Special Edition klant.
Zo is het bij mij gelukt.