FIOD en OM halen IPTV-dienst offline die 10.000 zenders en Netflix aanbood

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
Bedankt: 394 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

https://tweakers.net/nieuws/210034/fiod ... nbood.html

https://tweakers.net/nieuws/210146/ook- ... ienst.html

"Hoe half miljoen Belgen illegaal naar duizenden zenders kijkt: “Boxen zijn gewoon te koop in winkels”"

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230306_92816407

https://www.totaaltv.nl/nieuws/in-neder ... t-gehaald/

Opgedoekte streamingdienst maakte mogelijk gebruik van Limburgse satellietschotels
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20230526_93435964

Volgens bronnen is het deels al terug operationeel.
edwin.d
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 1 keer

Volgens een Nederlandse krant hadden ze een miljoen klanten in Europa.
Als die allemaal 10 Euro per maand betalen....tel maar uit.

In Antwerpen was men al volop bezig om de linken aan te passen in de boxen,
Trouwens elke Android box heeft de mogelijkheid om al dan niet illegalen tv te tonen.

Veel mensen denken, als ik moet betalen om naar reclame en herhalingen te kijken, dan kan ik beter andere mogelijkheden gebruiken.
Ik keur het helemaal niet goed, maar de aanbieders en providers moeten ook eens nadenken.
Dankzij diensten als Spotify wordt er al veel minder muziek gekopieerd.
Maak het makkelijker en goedkoper en het illegale verdwijnt voor een stuk.
Mvg
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 324 keer
Bedankt: 728 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Jouw auto stelen en gebruiken is ook goedkoper dan zelf een auto kopen...
Dit is willens nillens het illegale pad opgaan. Daar kan geen enkele legale dienst tegenop.
Dat het TV-landschap ziek is ben ik akkoord mee, maar dat geeft je geen enkel recht om dit soort diensten te gaan gebruiken. Dat is geen 'grijze zone' zoals het delen van accounts, dit is 100% zeker illegaal en je moet al behoorlijk simpel zijn om dat niet te zien, dus 0,0 excuus voor gebruikers hiervan.
Ze zouden beter ook wat jacht maken op de gebruikers.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Te Koop forum

cadsite schreef: 28 mei 2023, 18:27 Ze zouden beter ook wat jacht maken op de gebruikers.
daar ben ik het niet helemaal mee eens....
er is enkel een draagvlak voor gebruikers omdat er ergens "upstream" iets mis is, en je kan beter proberen om de kern van het probleem aan te pakken,
en niet de gevolgen.
bestrijden bij de bron, niet opruimen bij het resultaat.

bij sommige dingen (bv drugsgebruik) is dit veel moeilijker omdat er een georganiseerde misdaad & verslaving aan zit,
maar bij telecom/tv is dit gewoon een "niet willen, want zo werkt het ook voor ons" verhaal, en dat is op termijn gewoon ten dode opgeschreven.

maar, omdat het groot & legaal is, en ze gewoon extra straffen kunnen uitdelen, is er geen incentive om het toekomstbestendig te maken (kijk naar onze elektra, jaren investeren in het netwerk, dat nooit geupgrade werd, en nu een digitale meter + capaciteitstarief.... omdat het netwerk nooit geupgrade werd voor huidige gebruik)

1 van de zaken die streaming diensten bv al zouden moeten leren is een centrale app te hebben, bijvoorbeeld.
je kan met plex of kodi 10x meer doen dan met tvv & netfix & disney+ & prime video + mgm "addon" & vmtgo & vrtnu & .....
stel dat je legaal al die zaken kan & wil betalen, dan heb je nog 5 verschillende apps te leren, met aparte inferface & bediening etc,
het is gewoon niet gebruiksvriendelijk terwijl het illegale circuit dat wél is.

de illegale kant BEWIJST dat het vlotter & gebruiksvriendelijk kan, terwijl dat pakweg 15j geleden heel anders was...
het illegale is dus niet persé groter geworden, maar wel geevolueerd tegenover het legale (waar thans ook geld genoeg is) dat dus niet gedaan heeft.

en dan laten we het geo-locked concept van vele streamers nog even in het midden, wat in een "eengemaakt europa" en "globaal internet" al helemaal BS is.

ik heb ooit bv een 20euro abbo gehad op een illegale IPtv stream + 10 euro epg abbo, puur om het gebruiksgemak, terwijl ik toen ook al tvv/netflix/... had, maar het me gewoon meer moeite was om dat via daar te doen.
voor mij was het dus niet "omdat het cheap is en ik alles heb", maar omdat ik dat simpelweg in mijn plex kon knallen, 1 centrale EPG had, en alles eenvoudig kon linken aan mijn kalender etc.

en dan hebben we het over een jaar of 5 terug.... en dat soort dingen kan nu nog STEEDS niet met eender welke van de legale aanbieders.

honestly, had tvv geen streaming gehad voor tv, was de kans erg groot dat ik gewoon een illegaal abbo zou hebben voor tv, omdat ik geen k*tdecoder wil,
waarbij je dan ook nog eens verplicht bent van via diezelfde provider meerdere devices te hebben etc.

let op: ik snap dat ze je in hun eco-systeem willen locken, net zoals apple dat doet met zijn diensten - maar dan snap ik dus ook dat het illegale circuit,
dat goedkoper + gebruiksvriendelijker + meer geevolueerd is natuurlijk meer aantrek heeft.

waarmee ik het trouwens niet goedpraat - maar ik vind niet dat de gebruikers schuld hebben... zij gebruiken gewoon iets dat beschikbaar is,
doordat er een fout is ergens anders.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Splitter schreef: 29 mei 2023, 15:44 waarmee ik het trouwens niet goedpraat - maar ik vind niet dat de gebruikers schuld hebben... zij gebruiken gewoon iets dat beschikbaar is,
doordat er een fout is ergens anders.
Zo kan je wel héél veel met de mantel der liefde bedekken.
De gebruiker weet dat het niet mag en doet het toch. Moet er meer reden zijn om er tegen op te treden?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Zoveel hypocrisie hier. 450.000 belgen gebruiken het (ook veel 'niet-nerds' wss, maar niemand hier. :-D Vooral veroordelen. "Ikke niet, en de anderen zijn slechteriken" Tuurlijk is het diefstal. Maar mocht TVV en Canaldigitaal nu eens een combideal doen. Vb 15€/maand (en deftige FHD stream, zoals de IPTV boeren ook kunnen). Waarom kan dat niet, of moet dat zoveel kosten? Een Androidbox of Enigma2 box die alles kan bundelen. En vrije keuze van streamingboer.

Je hebt er trouwens gn losse box voor nodig. Iptvsmarters staat op mijn 7 jaar oude samsung. Mijn 2 jaar oude LG idem. Dus Samsung/LG zet ook aan tot illegaal kijken? Soit, nooit de smartfunctie van samsung gebruikt, daar ik enigma2 sat/kabelreceiver heb ipv die prehistorische dichtgetimmerde PXM/TN boxen, waar je al je opnames kwijt bent bii defect.
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20230306_92867309
Modbreak:
link naar iptv service weggehaald.
Mocht ik de mensen die een nieuwsbladabbo delen met anderen zou moeten opsluiten. Er zouden velen met een elektronische enkelband thuiszitten. :-D
Hoor en zie het overal. Opa en oma hebben abbo. En de kinderen/kleinkinderen gebruiken het.
Idem Netflix abbo.

Of de piraterij jaren 90 en later van CD's.....uit de BIB?
Nu gaat gn kat meer naar de BIB. Streamingabbo, desnoods met zelf kopies nemen van de stream. (Offline gebruik, veel data besparen). Mag IMHO ook niet.

Of de firmwagen die gebruikt wordt om eens paar flessen wijn te halen naar andere kant van het land. Of waarmee de wederhelft rijdt, terwijl in principe enkel de werknemer ermee mag rijden.

Stof tot discussie. :-D

cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Veel whataboutisme, maar niks dat maar enigszins in de buurt komt van wat je verdedigt.
Ik zei in het begin al dat ik ten volle erken dat het TV-land ziek is. Waarom kunnen we hier geen D+ nemen? Omdat telenet tegenwerkt. Waarom geen HBOmax? omdat telenet met zijn streamz daar is.
Maar hoe lastig dat ook is, dat is geen excuus om je geld aan criminelen te schenken.
Want hier wordt altijd bij hoog en laag beweerd dat als alles in een gecombineerde app zou werken dat dit soort diensten dan niet nodig zou zijn. Ik geloof daar geen snars van. Als het goedkoper kan dan legaal met hetzelfde gebruiksgemak dan zal het illegale winnen.

Spotify wordt altijd aangehaald, maar spotify is eenvoudiger in gebruik dan het downloaden via torrents. Niet te vergelijken dus.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

cadsite schreef: 29 mei 2023, 18:32 Spotify wordt altijd aangehaald, maar spotify is eenvoudiger in gebruik dan het downloaden via torrents. Niet te vergelijken dus.
Gewoon simpele zoekactie, maar ik gebruik het niet, daar Spotify geen goede geluidskwalititeit biedt.
Denk dit nog sneller dan via torrents. #gebruiksgemak Maar ik gebruikte torrents 10-15 jaar terug. Nu vol met spyware, dus ik blijf er weg.
https://www.tunefab.com/nl/spotify/down ... -free.html
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

satsurfer schreef: 29 mei 2023, 18:46
cadsite schreef: 29 mei 2023, 18:32 Spotify wordt altijd aangehaald, maar spotify is eenvoudiger in gebruik dan het downloaden via torrents. Niet te vergelijken dus.
Gewoon simpele zoekactie, maar ik gebruik het niet, daar Spotify geen goede geluidskwalititeit biedt.
Denk dit nog sneller dan via torrents. #gebruiksgemak Maar ik gebruikte torrents 10-15 jaar terug. Nu vol met spyware, dus ik blijf er weg.
OK, het downloaden lukt daar, maar dat is geen gemakkelijkere manier om naar muziek te luisteren dan de betalende versie van spotify. Dat was mijn punt.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Te Koop forum

cadsite schreef: 29 mei 2023, 17:39 De gebruiker weet dat het niet mag en doet het toch. Moet er meer reden zijn om er tegen op te treden?
goh.... roken weet iedereen ook van dat het slecht is, en toch is het nog niet illegaal.
alcoholgebruik is de énige reden voor ongevallen met dronken bestuuders, toch is het niet illegaal.
sneller dan 120 rijden is illegaal, en toch zijn de motoren van auto's gebouwd om sneller te kunnen
...

het klopt dat ik er nogal "lief" over denk, maar anderzijds is het ook absurd om alles aan te passen puur aan de letter van de wet (hoewel het omgekeerde soms wel voorkomt uit gemak van bepaalde politiek inzichten)
net wél dus.
als ze het gebruik en beschikbaarheid van de legale opties eenvoudiger maken, zal de mens veel vaker daar voor kiezen dan voor het illegale.
zelfs op het moment dat je het EXACT zelfde hebt qua aanbod en eenvoud, zal een groot deel zich neerleggen bij de legale optie "just to not have a hassle" (of uit morele overweging)
zolang dat echter niet zo is, en het illegale eenvoudiger + groter aanbod + lagere prijs is, is er niets om mensen te overtuigen dat het legale beter is (want dat is het dus niet)

je moet mensen niet straffen voor het illegale te kiezen (ahem, met een grote * natuurlijk) maar aanmoedigen en redenen geven om het legale te verkiezen,
en dan het vertrouwen hebben in de mens dat ze door die gelijkgestelde kezue voor het juiste kiezen (again, natuurlijk met een * )

overigens: als we manieren voor muziek erbij halen, dan verkies ik nog altijd youtube... niet omdat dat (noodzakelijk) beter is als spotify, maar omdat het algoritme van google beter lijkt + integreert met de rest van het google-ecosysteem, waardoor het (meestal) beter op me afgestemd is dan spotify.

datzelfde zou in theorie dus ook moeten werken voor netflix, bijvoorbeeld, maar doet dat voor geen meter: dat lijkt random te zijn ipv een echt algoritme,
en je kan ook je "my list" niet indelen zodanig dat het A) handiger is voor jezelf en B) beter in te schatten zou zijn voor een algoritme.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 187 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

satsurfer schreef: 29 mei 2023, 18:08 Maar mocht TVV en Canaldigitaal nu eens een combideal doen. Vb 15€/maand
Vanaf het plus abbo @ 14.95 heb je toch: live Tv + replay + Eleven + Canal plus etc.
https://www.tv-vlaanderen.be/films-seri ... us-series/
Heb je een APP TV Basic, APP TV Plus, Basic of Basic+ abonnement? Dan kan je gratis genieten van Canal+ Séries, BBC First, History, National Geographic, Love Nature, MTV, Comedy Central, Insight TV en Nickelodeon. Laat de popcorn al maar poppen want met dit +Aanbod heb je toegang tot de beste series altijd en overal.
Dat de resolutie op 700p zit heeft vermoedelijk te maken met de schaal van TV vlaanderen (licentie kosten en infra kosten voor hogere resoluties)
cadsite schreef: 29 mei 2023, 18:32 Waarom kunnen we hier geen D+ nemen? Omdat telenet tegenwerkt. Waarom geen HBOmax? omdat telenet met zijn streamz daar is.
Maar hoe lastig dat ook is, dat is geen excuus om je geld aan criminelen te schenken.
Met VPN kan je deze buiten Telenet om eventueel wel nemen en betalen bij de rechthebbende (enkel Telenet zal dit minder leuk vinden)
dus zonder aan criminelen te betalen (tenzij je een louche VPN provider hebt)
cadsite schreef: 29 mei 2023, 18:49
satsurfer schreef: 29 mei 2023, 18:46
OK, het downloaden lukt daar, maar dat is geen gemakkelijkere manier om naar muziek te luisteren dan de betalende versie van spotify. Dat was mijn punt.
Er is nog optie 6 (zeker niet legaal of grijs) een alternative gemodde spotify app gebruiken. deze laat playlist, skippen en luisteren zonder ads toe.

Desondanks deze optie gebruiken de meeste spotify toch nog gewoon op een legale manier. dit omdat dit zowel makkelijk werkt en betaalbaar is.
Studenten abbo, abbo betalen via belwaarde, abbo ergens gratis bij, abbo via je gezin, of gewoon €10 per maand betalen.
cadsite schreef: 29 mei 2023, 18:32 Want hier wordt altijd bij hoog en laag beweerd dat als alles in een gecombineerde app zou werken dat dit soort diensten dan niet nodig zou zijn. Ik geloof daar geen snars van. Als het goedkoper kan dan legaal met hetzelfde gebruiksgemak dan zal het illegale winnen.
Het probleem is dat het legaal voor mensen tegenwoordig vaak omslachtiger word en/of onbetaalbaar.
- bij dit soort TV streaming diensten werkt alles vaak overzichtelijk in 1 app.
- geen zorgen moeten maken dat het wel in je land/regio beschikbaar is
- geen zorgen maken of het nu net niet op een dienst staat waar je niet op geabonneerd bent.
- Niet constant van service naar service moeten hoppen om het enig sinds betaalbaar te houden.

Toen het streaming landschap nog niet zo versplinterd was hoorde ik amper van mensen dit dit soort all in one diensten gebruikten.
Meestal hadden zij gewoon netflix in combo met gewone TV

Tegenwoordige zie je meer een meer reclame voor en vragen van mensen over dit soort diensten. ook zijn er steeds meer, minder technische mensen die dit soort diensten/boxen gebruiken.

Dat dit nier correct/legaal is daar ben ik het zeker mee eens.
het kan zeker anders
je kan perfect hoppen en maar enkele diensenten gebruiken. ik hoef niet alles te zien. en aan een serie waar je niet aan begint raak je ook niet verhangen. + je hebt ook maar zoveel tijd om media te consumeren.

Maar de meeste mensen zijn gemakzuchtig. Als het simpler kan (en nog een een pak goedkoper) zijn mensen opeens bereid om het dan maar niet op de legale manier te doen.
Ik krijg de meeste die deze all in one diensten gebruiken ook niet meer overtuigd om zich af te vragen of ze perse alles tegelijk moeten kunnen zien en of hoppen geen optie is.

Het is niet zo dat de meeste mensen niet willen betalen voor een legale all in one dienst. maar als alternatieve een combinatie van meer gemak en betaalbaarheid bieden...

Dat is ook de grootste reden dat zie hier harder tegenaan beginnen gaan (de boxen en all in one diensten). Steeds meer mensen beginnen dit als makkelijker en betaalbaar alternatief te gebruiken. en eens ze dit gewoon zijn wordt de stap terug niet snel gezet.

Ik vermoed dus dat een Media kampanje en het individueel aanpakken van gebruikers de volgende stappen zullen zijn. (als het sluiten van deze alternatieve diensten dit niet aan banden legt)
Greetz cyberbug

Afbeelding
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

cyberbug schreef: 29 mei 2023, 22:33 Met VPN kan je deze buiten Telenet om eventueel wel nemen en betalen bij de rechthebbende (enkel Telenet zal dit minder leuk vinden)
dus zonder aan criminelen te betalen (tenzij je een louche VPN provider hebt)
Zo simpel is het jammer genoeg niet, dat heb ik al geprobeerd.
Je moet ook een NL credit card hebben. Ze doen daar echt wel heel goed hun best om geen buitenlandse klanten binnen te halen.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1199 keer
Recent bedankt: 4 keer

Het is toch simpel?
Het huidige legale aanbod is zo'n zootje dat mensen met plezier betalen om in het grijze/illegale circuit voorzien te worden van wat ze wél willen.
Noem het maar burgerlijke ongehoorzaamheid tegen een oligopolistische markt.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 598 keer
Bedankt: 727 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider
Te Koop forum

Inderdaad, in een gezonde markt luisteren bedrijven naar de wensen/behoeften van de klanten en spelen ze daar op in maar je hebt uiteraard altijd omgevingen en bedrijven die hun kunstmatig monopolie willen behouden ook als dat compleet tegen de wil van de klanten in gaat. Als ze geen reclame willen dan zullen we het wel verplichten, dat dus.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 116 keer

Nog 1 offline gehaald.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/opnieuw- ... archbox%2F

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
Bedankt: 682 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

De straffen die ze gekregen hebben zijn wel wat buiten proportie imho.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
heist_175
Moderator
Moderator

Data technicus schreef: 02 jun 2023, 15:18 Nog 1 offline gehaald.

Daar zie je de lobby van het grote geld (mediabedrijven).
Er is niets ontvreemd, niemand lijdt schade, niemand is doodgegaan, ... en toch moeten de beheerders in de cel.
Er zijn er die voor ergere misdaden een paar dagen het voetpad moeten kuisen.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 93 keer
Provider

cadsite schreef: 28 mei 2023, 18:27 Daar kan geen enkele legale dienst tegenop.
Tijd dat ook zij zichzelf eens bezinnen.

Nu die piraten ik maak er maar al te graag gebruik van, helaas is het behoud van zenders enorm stresserend
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

https://www.totaaltv.nl/nieuws/opnieuw- ... opgerold-/

:-D :-D :-D
ShakerNL Zutphen 02-06-2023 12:21 uur
Da's best bijzonder, want de dienst die vorige week uit de lucht was gehaald is inmiddels weer online.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 45 keer

Niemand die zware depressies oploopt ivm RARBG? Dat vind ik pas erg, wat een (alternatieve) collectie met uitstekende search functie was me dat!

Al die documentaires.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

heist_175 schreef: 03 jun 2023, 08:47

Daar zie je de lobby van het grote geld (mediabedrijven).
Er is niets ontvreemd, niemand lijdt schade, niemand is doodgegaan, ... en toch moeten de beheerders in de cel.
Er zijn er die voor ergere misdaden een paar dagen het voetpad moeten kuisen.
grote geld of klein geld, het is niet voor niets illegaal en strafbaar.
Er is wel degelijk schade aangezien de content creators en alles er tussen geen geld hebben ontvangen voor hun diensten.
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 140 keer

Gray schreef: 04 jun 2023, 20:29 is wel degelijk schade
En dat is een filosofischbdiscussiepunt.
Het is moeilijk aan te tonen datver een verlies is, want een consument die niet betaald, zou mogelijks nooit een betalende consument zijn.

Daar is nog steeds geen eenduidig me consensus rond, maar dient met dergelijke statements wel aangeduid te worden.

Want zeggen dat het illegaal is en dat is het, punt, dood de discussie wat. Desalniettemin is het een visie die zeker en vast mag. Laat ons eerder discussieren waarom iets wel of niet legaal is en/of hoort te zijn. :)

Ook is het naar mijn weten niet illegaal in Belgiëbom media te consumeren zonder te betalen. Hetbis het verspreiden van dergelijk materiaal die strafbaar is.
En koppies voor familie mag al zeker.

Tenzij dat allemaal weer veranderd is, maar zo was het tg jaren geleden.
heist_175
Moderator
Moderator

Hey, ik kan ook allerlei "schade" fantaseren, bij zowat elke nieuwbericht.
En als ik genoeg dure consultants betaal, krijg ik wel een rapport bij elkaar gefantaseerd dat miljoen-miljard-triljoen als schadecijfer bevat.

Wat de schade is van een Brusselaar die een IPTV heeft met kanalen die het Italiaanse voetbal geven, is me niet meteen duidelijk (een collega die in Brussel woont heeft een ProximusMaxi abo, om zowat alle mogelijke matchen van het IT voetbal te kunnen bekijken - hij verbruikt +/- 1TB per maand :)).
Je kan dat - voor zover ik weet - gewoon nergens legaal krijgen in BE.
toxictooms
Member
Member
Bedankt: 9 keer

Zijn al lang terug online ;)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

@toxictooms
satsurfer schreef: 04 jun 2023, 16:22 :-D :-D :-D
ShakerNL Zutphen 02-06-2023 12:21 uur
Da's best bijzonder, want de dienst die vorige week uit de lucht was gehaald is inmiddels weer online.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

bollegijs schreef: 04 jun 2023, 17:12 Niemand die zware depressies oploopt ivm RARBG?
Ah s***... Dat was mij go to als ik eens een aflevering van een serie had gemist.

Miljaarde!

Praktisch al onze collega's met buitenlandse roots hebben IPTV. Probeer hier maar eens pakweg Turkse zenders te volgen legaal.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Schotelantenne?
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Goh... Op uw appartementje niet altijd evident en dat neem je niet mee op je gsm/tablet natuurlijk. :) Dan ook nog eens beperkt wat zenders en een kostprijs voor de aanschaf van de schotel.

Het is zoals hierboven al werd aangehaald. Het gemak is zeer groot.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

bollegijs schreef: 04 jun 2023, 17:12 Niemand die zware depressies oploopt ivm RARBG? Dat vind ik pas erg, wat een (alternatieve) collectie met uitstekende search functie was me dat!
Aaaaah, daarom dat mijne Sonarr/Radarr voos doet! :cry:

Allez, ik ga iets anders moeten zoeken om mijn... linux distro's van te halen. Bummer.
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”